WWE 2K22 MyGM Hands-On Impresii – Mixed-Bag McMahon Sim
WWE 2K22 are multe de recuperat in urma dezastrului care a fost WWE 2K20, iar unul dintre bunurile pe care dezvoltatorul Visual Concepts le ofera este posibilitatea de a juca din nou manager general, ceea ce este ceva ce nu a fost o optiune de la apogeul seriei Smackdown vs. Raw. WWE 2K22’s MyGM ia o multime de note de la acele vechi jocuri Smackdown vs. Raw, permitandu-va sa va redactati propria lista de jucatori si sa concurati impotriva unui rival pentru a pune la cale cele mai bune spectacole posibile. A fost un concept inedit acum 15 ani, dar mai rezista oare? Sau brandul a fost patat cu timpul? Am avut recent ocazia sa joc cateva ore din noul mod MyGM, asa ca, daca vrei detalii, da-mi un semn de salut, jucatorule.
WWE 2K22 prezinta cateva imbunatatiri promitatoare in primul gameplay al unui meci complet
Nota: in timp ce am avut parte de o mica mostra din actiunea reinnoita a lui WWE 2K22 in timpul timpului petrecut in practica, obiectivul meu principal a fost modul MyGM. Din moment ce am jucat doar cateva meciuri, gandurile mele despre actiunea din ring sunt limitate, desi aceasta a fost promitatoare. Ritmul este cu siguranta mai rapid si exista o serie de schimbari binevenite, inclusiv noi modalitati de a modifica cursul meciului, cum ar fi blocurile si eschivele (si inversarile sunt mai putin enervante). Acestea fiind spuse, raspunsul la introducere ramane oarecum lent si meciurile gimmick sunt inca destul de pretentioase. Dar, din nou, voi lasa evaluarea mea completa pentru mai tarziu. Un alt lucru de retinut, nu ni s-a permis sa capturam niciun film in timpul sesiunii noastre, dar puteti vedea un nou trailer WWE 2K22 MyGM, mai jos.
MyGM incepe cu o introducere tipica si grandioasa din partea lui Stephanie McMahon, desi, din fericire, ea se retrage rapid, Drew Gulak asigurand tutorialele de atunci incolo. Jucatorii incep prin a alege un GM dintre cei ca Shane McMahon, Sonia Deville, William Regal (alegerea mea) si altii, precum si un brand, fiecare dintre acestia venind cu propriile bonusuri. Apoi se trece la draft, unde veti alege cel putin 8 superstaruri (sau chiar mai multe, daca nu va deranjeaza sa va epuizati rezervele de bani).
De acolo, obiectivul tau este sa atragi mai multi fani decat rivalul tau, sporind puterea vedetelor din lista ta si organizand spectacole mai bune. Sunteti liber sa va modificati lista de jucatori, semnand agenti liberi sau legende (desi, din pacate, se pare ca nu exista optiunea de a face schimb cu rivalul) si veti primi diverse solicitari de la conducerea superioara si de la luptatorii dvs., dar, in cele din urma, nucleul experientei este rezervarea emisiunilor TV saptamanale si a pay-per-view-urilor.
WWE 2K22 dezvaluie mai multi luptatori super-detasati, o data de lansare si editii speciale
Acum, exista un mare avertisment care va determina probabil cat de mult va place MyGM. Modul nu incalca „kayfabe” – adica nu recunoaste ca luptele profesioniste sunt prestabilite. Nu puteti decide cine castiga si cine pierde meciurile sau sa creati direct povesti. Bineinteles, WWE 2K22 va avea modul standard Universe Mode pentru cei care doresc sa imbratiseze pe deplin rezervarea fanteziei, dar MyGM este o bestie diferita.
in schimb, accentul se pune pe organizarea de meciuri de calitate, cu stele acordate in functie de popularitatea superstarurilor implicate si daca se potrivesc bine. Fiecare luptator este oarecum arbitrar categorisit ca fiind fie un gigant, cruiser, bruiser, luptator sau specialist, cu un sistem asemanator cu foarfeca de hartie de piatra si foarfeca care determina cine merge cel mai bine impreuna. Uriasii se potrivesc cel mai bine cu cruiserii, vanatorii cu luptatorii, iar specialistii se pot combina cu oricine.
Este un sistem destul de decent, in teorie, dar lipsa de profunzime creeaza unele rezultate ciudate. De exemplu, intr-unul dintre spectacolele mele i-am asociat pe WALTER si Tyler Bate, o pereche pe care am vazut-o de mai multe ori in WWE, de obicei cu rezultate de aproape 5 stele. WWE 2K22 a acordat meciului un rating de 2 stele „dezamagitor”, deoarece WALTER si Bate nu erau suficient de populari si se pare ca nu s-au potrivit bine. intre timp, adversarul meu AI ar fi rulat Ivar vs. Akira Tozawa al Viking Raiders la aproape fiecare spectacol – un meci de care nu i-ar fi pasat nici macar unei singure persoane din lumea reala – cu recenzii foarte bune. Nu ma intelegeti gresit, MyGM este perfect functional. Meniurile modului sunt bine puse la punct si sunt sigur ca m-as descurca mai bine odata ce as avea o idee mai buna despre mecanica de baza. Acestea fiind spuse, nu pot nega ca a fost frustrant sa fiu pedepsit in mod constant pentru ca am rezervat spectacole de wrestling cu adevarat bune in modul „rezerva spectacole de wrestling bune”.
Recunosc, nu am apucat sa incerc cateva lucruri care probabil ar fi adus experienta MyGM la viata – multiplayer si posibilitatea de a folosi luptatori personalizati. Multiplayer-ul ar rezolva problema adversarului tau de a trimite spam-uri la meciurile Ivar vs. Tozawa (daca nu ai prieteni rai), iar listele alcatuite in principal din luptatori creati ar elimina disonanta cognitiva a meciurilor care ar fi bune in lumea reala si care ar primi ratinguri proaste. Poate ca impresiile mele se vor schimba atunci cand voi testa versiunea complet deblocata a modului.
Ganduri finale
MyGM din WWE 2K22 este o revenire respectabila in ring pentru un mod care a lipsit mult timp, dar nu va fi pentru toata lumea. MyGM va fi probabil cel mai bine apreciat de jucatorii mai ocazionali care cauta un mod de management accesibil si nu sunt prea agatati de detalii. Hardcores ar putea gasi frustranta rezervarea ciudata pe care ti-o impune acest mod, dar cei mai multi dintre adevaratii tocilari ai luptelor vor face oricum propriile lor lucruri in modul Univers. in cele din urma, MyGM nu este cainele cel mare al gamei de moduri din WWE 2K22, dar se pare ca va fi o completare solida a listei.