Warhammer 3 isi propune sa rezolve cateva probleme critice saptamana aceasta
Creative Assembly a anuntat ca primul hotfix pentru Total War: Warhammer 3 se spera ca va fi lansat saptamana aceasta, insa o data exacta de lansare este „supusa schimbarii in functie de numerosi factori”.
intr-o postare pe blogul de pe Steam, Creative Assembly a impartasit ca este „in proces de lucru la primul din mai multe hotfix-uri pentru a rezolva problemele critice […] identificate in ultimele zile” si a spus ca primul dintre aceste hotfix-uri ar trebui sa fie lansat saptamana aceasta.
Cu toate acestea, studioul a adaugat ca aceasta fereastra de lansare este „supusa schimbarii pe baza a numerosi factori – dintre care unii sunt in afara controlului nostru”. Acest lucru implica testarea si verificarea tuturor corectiilor atat in cadrul Creative Assembly, cat si cu „partenerii sai externi”, precum si asigurarea faptului ca aceste corectii nu au consecinte neintentionate in alte parti ale jocului.
„Suntem hotarati sa facem imbunatatiri cat mai rapid si mai sigur posibil, dar este crucial sa evitam sa grabim procesul in detrimentul stabilitatii jocului”, a explicat Creative Assembly.
Total War: Warhammer 3. Credit: Creative Assembly.
in ceea ce priveste ceea ce va rezolva de fapt primul hotfix, Creative Assembly a declarat ca acesta „va aborda unele dintre problemele lobby-ului multiplayer, problemele DirectX pe care le-am vazut la jucatorii care ruleaza DX12 si [speram] imbunatatiri ale framerate-ului pentru jucatorii care folosesc procesoare Intel moderne”.
Privind in viitor, se arata ca Total War: Warhammer 3 dezvoltatorul spune ca rezolvarea problemelor de optimizare si de performanta ramane una dintre „prioritatile sale de top”, dar recunoaste ca implementarea solutiilor „va lua timp”.
Pe blog, Creative Assembly a mai spus ca, desi a mentionat anterior lansarea unui Total War: Warhammer 3 foaia de parcurs a continutului la scurt timp dupa lansare, studioul doreste „sa se concentreze pe asigurarea ca ii ajutam pe cei care au o perioada mai putin distractiva cu Warhammer 3 pe masura ce stabilim o baza de referinta puternica pentru joc”.
Nu se stie ce ar putea include aceasta foaie de parcurs, dar in ianuarie, designerul principal Jim Watson a declarat pentru NME ca va fi „inghesuita” si a refuzat sa excluda ca personaje precum Nagash sau Thanquol sa isi faca aparitia.
in alte stiri despre jocuri, Bethesda isi retrage propriul lansator si va incepe sa migreze toate jocurile sale catre Steam incepand cu luna aprilie.