Valorant Patch 4.03 face schimbari semnificative la modul Deathmatch

Valorant Patch 4.03 face schimbari semnificative la modul Deathmatch

Riot Games a facut in sfarsit modificari la Deathmatch in Patch 4.03, care ar trebui sa imbunatateasca experienta generala si sa permita jucatorilor sa invete de fapt mecanismele de baza ale jocului si sa se incalzeasca cu usurinta pentru meciurile competitive. Jucatorii Valorant se vor putea bucura in curand de mai multe actualizari Deathmatch atat de necesare, care vor incuraja mai multi jucatori sa foloseasca acest mod pentru a se incalzi in noul patch update.

Conform notelor de patch, Riot a facut urmatoarele modificari la Deathmatch:

Patch 4.03 va elimina sau va reloca locatiile de spawn „periculoase” din Deathmatch pentru a ajuta la prevenirea mortii jucatorilor imediat dupa spawn. Logica si plasarea spawn-urilor au fost, de asemenea, imbunatatite.

Cititi si: „The Death of the World”: Fiecare joc Ubisoft aflat in dezvoltare

„Logica de reproducere va favoriza acum locatiile de respawn mai departe de locul in care ai fost invins”, potrivit echipei de dezvoltare de la Riot. Timpul de respawn a fost, de asemenea, redus de la trei secunde la o secunda si jumatate in schimb, ceea ce inseamna ca vei putea sa sari inapoi in actiune de doua ori mai repede.

Adaugarea unui timp de respawn mai scurt imbunatateste drastic ritmul jocului si multi jucatori spera sa vada in viitor harti Deathmatch personalizate pentru a imbunatati si mai mult experientele de incalzire si pentru a adauga provocari.

Jucatorii vor putea incerca noile modificari Deathmatch si tot ceea ce vine in Patch 4.03 atunci cand actualizarea va fi disponibila. Riot aduce o multime de schimbari semnificative in Valorant in acest nou patch, cu modificari ale hartilor si adaugarea Pietei de Noapte pentru ca jucatorii sa obtina niste skin-uri frumoase.

Cea mai semnificativa dintre toate aceste actualizari este in special reelaborarea lui Yoru, despre care puteti citi reportajul IGN aici. Refacerea lui Riot intentioneaza ca Yoru sa vada campul de lupta fara obstacole, permitandu-i sa intre in zonele inamice, sa ia in considerare starea hartii si sa elaboreze o strategie de joc – pentru a lucra in jurul imbunatatirii lui Yoru care permite utilizatorilor sa foloseasca abilitatile sale in timpul lui Ult. Ramane de vazut daca aceste schimbari pot afecta cu adevarat rata sa abisal de scazuta de pick si performanta mizerabila in ochii majoritatii jucatorilor.

Citeste si: „Nu mai este nevoie de un joc pentru a face asta: Divizia de filme de la PlayStation are o animatie de prezentare plina de vedete

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.