Total War: Warhammer III Recenzie

Total War: Warhammer III Recenzie

INFO JOC

Total War: Warhammer III

17 februarie, 2022

Platforma PC

Editor SEGA

Dezvoltator Creative Assembly

Cu cat ma joc mai mult Total War: Warhammer III, cu atat imi place mai mult si accentul reinnoit pe faptul ca are o poveste. Exista un pic de antipatie acolo, dar nu in masuri egale. O abordare centrata pe poveste in Total War nu a esuat niciodata; fie a fost solida si reusita, fie a deviat foarte putin de la tinta, dar a reusit sa aterizeze in apropiere. Printre titlurile puternice axate pe poveste se numara Total War: Three Kingdoms (modul Romance), Total War Saga: Troy si Total War: Warhammer II. Cel mai slab, singular, este Total War Saga: Thrones of Britannia.

Unde se situeaza Total War: Warhammer III in acest clasament al celor mai concentrate Total War-uri? Aceasta este o intrebare excelenta, la care ma voi stradui sa raspund in aceasta recenzie.

Cele mai asteptate jocuri de strategie si simulare din 2022 de catre Wccftech

As spune ca Total War: Warhammer III are cea mai regizata campanie dintre toate jocurile Total War de pana acum. Sau, ar trebui sa spun, asa se simte. As spune ca singura mai bine directionata este campania Alexander din Roma. Cursa pe care ai avut-o in precedentul titlu Warhammer se simte aproape amplificata aici, in timp ce te intreci cu toate celelalte factiuni pentru a captura sufletele celor patru zei ai Haosului. Pe masura ce progresezi in campania obisnuita, Ursun – zeul ursului – va racni in agonie. Ragetul creeaza falii; apareti si luptati pentru un suflet sau un zeu al haosului. Colecteaza-i pe toti patru, lupta cu Be’lakor pentru controlul lui Ursun si fa ce vrei cu el, daca reusesti.

Simplu, nu-i asa? Nu in totalitate. inca mai ai parte de marea strategie obisnuita a jocului Total War intre aceste ragete, dar poate ca din cauza dispunerii hartii, care este vasta, te poti simti un pic ingradit in functie de factiunea ta. Jocul meu principal a fost cu Grand Cathay, la fel ca in previzualizare. Zidul gigantic, turnirul, drumul de condimente si multe altele se potrivesc stilului meu de ritm mai lent. Faptul ca alte factiuni strangeau suflete de parca ar fi fost pregatite pentru o excursie la Lordran nu se potrivea atat de mult cu stilul meu.

Desi nu se potriveste stilului meu, nu pot nega faptul ca reflecta natura schimbatoare a razboiului. De la ceea ce sunt, in esenta, momentele de actionare din ce in ce mai ferventa, pe masura ce taberele concureaza pentru un scop specific. Exista un nivel de impuls pus pe aceste momente. Simti ca ar trebui sa actionezi; cu siguranta ar trebui sa o faci. Desigur, poti folosi si unul sau doua dintre acestea pentru a construi frontul de acasa, sperand ca poti recupera mai tarziu, dar acest lucru nu este intotdeauna garantat. Jocurile Total War au avut intotdeauna optiuni. Mai multe au adus recent elemente de poveste, dar rareori alegerile au fost atat de importante ca aici.

Total War: Warhammer III ar putea parea grabit pentru cei care se bucura de ritmul mai lent si de strategia mai grandioasa a unui Total War traditional. Este neaparat un lucru rau? Nu sunt pe deplin sigur. Adauga cu adevarat un nou strat seriei. imi imaginez ca vor fi trei jucatori revigorati de acest impuls pentru fiecare jucator care s-ar putea simti grabit. stim ca Creative Assembly va lansa echivalentul Total War: Warhammer III al lui Mortal Empires pentru cei care doresc stilul traditional. Reunirea tuturor celor trei titluri Total War: Warhammer va face probabil cea mai grandioasa harta de mare strategie din toate timpurile, mai ales daca includem noile caracteristici cu cele vechi.

Anul scolar Two Point Campus’ incepe in mai, va fi o lansare de Ziua 1 Xbox Game Pass

Totusi, nu pot spune prea multe despre asta pana nu vine., asa ca haideti sa vorbim despre harta din fata noastra. Este imensa; nu putem nega acest lucru. Nu numai atat, dar aduce in ea dezvoltarile fantastice de mai devreme din seria Total War. Sistemul climatic din Total War: Warhammer II se intoarce, ceea ce sporeste senzatia de ingradit, dar are sens din punct de vedere narativ. Din ce imi spune Wikipedia, Chaos Wastes este abia la un pas de Londra in ceea ce priveste locuibilitatea.

Drumurile in jurul hartii, adaugand decizii tactice in plasarea armatei si modul in care iti dezvolti orasele este, de asemenea, placut. Bineinteles, acest lucru depinde de factiunea pe care o selectati – dintre care exista opt factiuni, cu douasprezece locatii de pornire/lideri diferiti. Unul dintre acestea, apartinand Kislev, nu poate fi folosit decat daca ati indeplinit anumite conditii specifice ca un alt lider Kislev. Nu este un numar mare de factiuni, dar varietatea vine cu adevarat din unitatile pe care le ai la dispozitie.

Asa cum am spus, am jucat in principal ca Grand Cathay. M-am mai jucat si cu alte factiuni, dar acestea au fost cele mai potrivite pentru mine. A evidentiat cateva probleme cu harta si modul in care progreseaza povestea. Cand Ursun racneste si se deschid fisurile, coruptia incepe sa se scuipe, infestandu-ti pamanturile. Este mai rapid decat varianta sangeroasa Omicron din COVID si, dintr-o data, orasele tale sunt toate nefericite, suferi din cauza uzurii in tinuturile tale si toate acestea in timp ce liderul factiunii tale este plecat incercand sa fure un suflet.

Este enervant si totul este putin cam rapid, la fel ca si problema tulburarilor din Roma originala: Total War. Numai ca aici, imperiul tau s-ar putea sa nu fie chiar atat de mare. Problema pe care o ai este ca armatele tale vor fi in general aproape de granitele tale, dar o fisura se deschide in spatele pamanturilor tale si bum, incep problemele. Coruptia are nevoie doar de cateva ture pentru a infesta complet o regiune, desi imi place cum schimba vizual terenul pentru a se potrivi cu tipul de coruptie. Totusi, de fiecare data cand ursul ala sangeros racneste, incep sa ma simt ca The Desert Rose Band.

Fiecare factiune se ocupa de acest lucru in mod diferit si poate suferi impactul coruptiei in mod diferit. Totusi, asta ne duce inapoi la o ingrijorare timpurie cu privire la faptul ca Legiunea Haosului este prea puternica. Presupun ca acest lucru se apleaca asupra tuturor celor cinci factiuni ale haosului. Este un echilibru interesant, dar cred ca afinitatea fata de coruptie le ofera un avantaj in timpul acestor evenimente. Poate ca nu sunt suprasolicitati pentru ca atunci cand coruptia nu se raspandeste, alte factiuni au caracteristici si beneficii distinctive la dispozitia lor.

Marele Cathay are zidul lor colosal, drumul de mirodenii si busola. Capcaunii pot face tabere inaintate pentru a ataca mai usor inamicii, se pot alimenta cu carne si pot actiona in esenta ca mercenari. Factiunile din Kislev vor concura pentru a acumula devotament, precum si pentru a putea desemna guvernatori de provincie si chiar pentru a antrena anumite unitati/eroi inainte de a-i recruta. Cele patru factiuni specifice haosului au, de asemenea, caracteristici unice, dar, sincer, as avea nevoie de o luna pentru a le parcurge pe toate si pentru a avea o senzatie completa.

Asta e chestia, chiar daca campania poate merge mai repede decat altele, este totusi o campanie lunga. Ar trebui sa mentionez, de asemenea, ca nu este la fel de simplu ca si cum ai intra intr-o falie. Fiecare dintre cele patru taramuri ale haosului are provocarile sale unice inainte de a te lupta cu printul demonic pentru a-i revendica sufletul. Desigur, puteti repeta aceste provocari, deoarece este foarte posibil sa esuati una dintre luptele de cautare.

Nu numai atat, exista beneficii care pot fi obtinute daca intri intr-un taram si pleci fara suflet, doar pentru a te intoarce mai tarziu. De exemplu, un taram te face sa treci prin porti spre centru, fiecare poarta oferindu-ti o noua recompensa sporita. Nu este o modalitate rea de a stimula o campanie timpurie, ceea ce voi face pentru urmatoarea mea campanie.

Cand ajungi in sfarsit la sfarsitul unuia dintre taramuri, participi la o batalie in mai multe etape. Se simte destul de proaspat si nou pentru serie. Aceste lupte se simt cu adevarat uriase, cu tine trecand de la un obiectiv la altul, sperand si rugandu-te ca intaririle vor sosi in curand. Interesant este ca nu doar aceste batalii au acest sentiment nou. Fiecare batalie din Total War: Warhammer III se simte diferita. Terrian are mai multe obstacole, ceea ce o face mai tactica. Chiar si orasele si satele mai mici sunt stratificate, cu mai multe puncte de constructie pentru a folosi resurse care se acumuleaza in timp.

Creative Assembly a invatat aceste lectii de-a lungul anilor, iar acest lucru adauga un nou nivel la ceea ce este deja, fara indoiala, cea mai buna serie de strategie din lume. De asemenea, este minunat sa vezi ca bataliile unice au un spectacol puternic aici, in Total War: Warhammer III. Nu stiu daca acestea sunt batalii reale din istoria Warhammer, dar sunt opt in total si fiecare dintre ele ofera ceva interesant. Este Cazemata Marelui Maw echivalentul ogrelor la Batalia din Padurea Teutoberg? Cu siguranta nu stiu, dar ceea ce stiu este ca imi plac aceste batalii de cautare.

La fel ca in cazul Warhammer II, o parte din ceea ce face ca acest joc sa se deosebeasca de alte jocuri din serie este varietatea mare de unitati oferite. Monstri uriasi, lideri care se transforma in dragoni, dirijabile, care magice, caini de razboi si o armata plina de capcauni uriasi, asta inainte de a te uita la ororile disponibile pentru legiunile haosului. in timp ce punctele forte si punctele slabe ale unitatilor functioneaza cu sistemul piatra-hartie-foarfeca-soparla-Spock care a figurat de mult timp, natura unica a acestor unitati – si includerea magiei – poate arunca o cheie metaforica in lucrare.

Mai este un singur lucru care imi vine in minte, si anume AI-ul. Se imbunatateste si invata pe masura ce seria avanseaza; nu este atat de usor sa joci in campania diplomatica acum. Cu toate acestea, in batalie, inca prezinta cateva fisuri. Merge la miscari de flancuri, recunosc asta, dar nu pare sa recunoasca mai mult decat „linia mea frontala”, asa ca pintenii inclinati ai unitatilor pe care le folosesc intotdeauna pentru a-mi proteja flancurile duc greul. AI-ul nu avea nevoie decat sa mai alerge cativa metri in plus si putea sa-mi loveasca artileria.

Deci da, sunt doar cateva lucruri pe care le pot reprosa lui Total War: Warhammer III. Coruptia se simte oarecum dezechilibrata in campanie, in principal din cauza faldurilor. Campania se poate simti un pic prea mult ca o cursa (este una), ceea ce contravine curentului general al Total War, chiar daca precedentul titlu Warhammer ne-a dat startul. De asemenea, AI-ul in lupta nu este cea mai ascutita unealta din magazie, desi eu jucam pe normal.

Chiar si cu aceste plangeri, aspectele pozitive le depasesc cu mult. Arata fantastic, mai ales cu modificarile estetice datorate coruptiei. Factiunile se simt unice si au caracteristici si unitati unice care ajuta seria Warhammer sa iasa in evidenta. Total War: Warhammer III a continuat de unde a ramas precedentul si functioneaza datorita acestui lucru.

Acum, aici este momentul in care imi dau seama ca as putea vorbi despre multe altele, chiar si despre cele mai mici detalii. Cum ar fi modul in care a fost imbunatatit echipamentul personajelor, Legiunea Haosului fiind reprezentarea suprema. Arborii de abilitati sunt excelenti, foarte putini dintre ei simtindu-se ca niste aruncatori. Atat de multe elemente se combina pentru a face din Total War: Warhammer III jocul care este.

in recenzia mea la Total War: Warhammer II, am afirmat: „Este al naibii de bun”. A devenit si mai bun cand a fost lansat Mortal Empires, deoarece puteai alege stilul de Total War pe care il doreai. Ceea ce va fi, probabil, cea mai extinsa harta din istoria Total War, fara povestea condusa, este ceva de care cred sincer ca Total War: Warhammer III are nevoie pentru a se propulsa inainte. Desi este inca un joc grozav, si este, nu stiu daca este la fel de grozav ca altele. Nu este Total War: Three Kingdoms. Cu toate acestea, este excelent si unul pe care il recomand, si este greu de imaginat ca nu se va imbunatati de aici incolo.

Cod de recenzie oferit de editor.

9.5

Fiind punctul culminant al trilogiei Total War: Warhammer, abordarea centrata pe poveste combinata cu batalii masive in mai multe parti pare a fi ceea ce trebuie facut. Desi unele aspecte te pot face sa te simti grabit, acest lucru este incontestabil intentionat, deoarece esti intr-o cursa impotriva tuturor celorlalte factiuni de pe harta, si cu cat il joc mai mult, cu atat imi place mai mult. Bataliile se simt cu adevarat epice, chiar si cele obisnuite inregistrand imbunatatiri semnificative datorita designului excelent. imbunatatirile AI pe harta campaniei, combinate cu caracteristicile unice ale factiunilor, adauga un alt nivel jocului. Exista cateva neajunsuri aici si acolo; AI-ul are probleme in timpul luptelor. Coruptia de pe harta de campanie pare, de asemenea, dezechilibrata, dar, desi acestea pot fi iritante (coruptia in principal), sunt probleme minore in marea schema. Per total, Total War: Warhammer III este un joc excelent.

Pro:

  • Factiunile sunt incredibil de variate, cu caracteristici si unitati unice care se adauga la diferentele lor.
  • Bataliile au fost imbunatatite drastic printr-o revizuire a hartilor, in special cu asezarile minore, toate simtindu-se unice.
  • Caracteristicile de resurse si de constructie adauga un strat de tactica si imprevizibilitate atat in bataliile ofensive, cat si in cele defensive.
  • Bataliile cu misiuni in mai multe etape se simt cu adevarat uriase si epice si adauga un nou nivel la bataliile Total War.
  • imbunatatirile estetice, cum ar fi coruptia care schimba terenul, ajuta la imersiunea in pustietati.
  • Dispune de cea mai regizata si concentrata pe poveste campanie din istoria seriei…

Contra

  • … Cu toate acestea, se poate simti ca si cum te grabeste, in special atunci cand factiunile AI primesc suflete si te opresc, chiar cand esti la usa.
  • Coruptia se raspandeste mult prea repede, aproape ca se simte ca in vechea Roma: Total War problema ordinii publice si a mizeriei (desi nu la fel de rau).
  • AI in batalii, desi imbunatatita, este inca predispusa la greseli simple.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *