Sifu va avea in curand moduri de dificultate si alte caracteristici de accesibilitate
Sifu va primi o serie de actualizari privind accesibilitatea, care vor include moduri de dificultate si subtitrari inchise.
in timpul unui stream Twitch Gaming gazduit de Steve Saylor, avocat al accesibilitatii; co-fondatorul Sloclap, Pierre Tarno, a prezentat planurile pentru Sifu.
Tarno a explicat ca studioul a lucrat cu CapGame si Game Accessibility Guidelines pentru a implementa ceea ce este disponibil in prezent in joc. De acolo, el intentioneaza sa imbunatateasca lucrurile pentru accesibilitate. Acest lucru include implementarea subtitrarilor care sa subtitreze sunetele ambientale din jurul jucatorului. De asemenea, a fost mentionata si o posibila pauza a jocului in timpul dialogului. in acest fel, jucatorii pot urmari povestea mai usor fara a fi nevoiti sa lupte in acelasi timp.
De asemenea, se ia in considerare adaugarea de niveluri de dificultate in joc. Acest lucru vine dupa ce Tarno a spus anterior ca jocul nu va avea optiuni de dificultate pentru ca „vrem Sifu sa provoace jucatorii”.
Alte actualizari includ remedierea unui numar de bug-uri, cum ar fi marimea HUD-ului care rupe subtitrarile si probleme cu controalele de remapare care rup intrarile. Dupa cum a raportat Pot sa joc asta?, un nou mod de contrast ridicat va fi adaugat si la versiunile PS4 si PS5 ale jocului.
in recenzia facuta de NME pentru Sifu, l-am numit un „candidat timpuriu la titlul de joc al anului”. Am laudat cat de inteligent este in a oferi „ton si atmosfera”.
in alta parte, in domeniul jocurilor, angajatii Ubisoft au ripostat impotriva initiativelor blockchain. Acest lucru este conform unui raport recent al Bloomberg.
De asemenea, zvonurile sugereaza ca Grand Theft Auto 6 ar putea avea parte de primul trailer de gameplay anul acesta. Acest lucru este conform unei persoane de incredere din industrie.