Revizuire: Sol Cresta - Destructoid

Revizuire: Sol Cresta – Destructoid

Din cenusa tineretii mele

Suntem acum in epoca in care glumele de 1 aprilie pot deveni reale. Iar eu sunt de acord cu asta. Mai ales cand este vorba de un joc de la Platinum, mai ales cand este vorba de Sol Cresta.

Sol Cresta (PC [recenzie], PS4, Switch)
Dezvoltator: Platinum Games
Publisher: Platinum Platinum, un joc de jocuri de noroc: Platinum Games / Hamster
Lansat: 22 februarie 2022
MSRP: 39,99 dolari (joc de baza) / 9,99 dolari (DLC dramatic)

in cazul in care ati ratat aceasta sarbatoare de nisa: Platinum Games, cu Hamster, a adus inapoi vechea scoala Cresta seria shoot ‘em up (shmup) pe platforme moderne cu o noua continuare adevarata. Aveti in vedere modul arcade (si modul dramatic prin DLC, la care voi ajunge mai tarziu), cu sapte etape in mod implicit. Aceste etape sunt impartite de mai multe subsectiuni, care dureaza pana la cinci minute fiecare. Multe dintre aceste portiuni implica inamici uriasi, dar o figura „rivala” asemanatoare cu Proto Man (cu abilitati de andocare) apare din cand in cand pentru a pune la pamant intalnirile cu sefii mari. De acolo devine si mai creativ pe masura ce treceti de la o etapa la alta.

L-am jucat pe PC, care este casa mea preferata pentru shmups din cauza monitoarelor compatibile cu TATE: care Sol Cresta suporta. Optiunile avansate sunt semi-slim, dar suficiente pentru majoritatea entuziastilor shmup. Exista un comutator pentru liniile de scanare, rotatie (dreapta sau stanga 90 de grade) pentru modul TATE, comutatoare pentru fereastra / full-screen, extra life / extend score (cate puncte aveti nevoie pentru a obtine o viata suplimentara), remapping complet al controlerului si suport pentru controler.

Lustruirea pasiva este intr-adevar ingredientul cheie pentru Sol Cresta. Desi nu face o multime de lucruri pe care nu le-ati mai vazut inainte, Platinum Games a reusit sa mestereasca Sol Cresta in asa fel incat sa arate si sa sune ca un efort de gen peste medie. in timp ce impuscaturile obisnuite si cele incarcate reprezinta nucleul a ceea ce vei face cu nava ta, mecanica „divizare si andocare” (preluata de la inceputurile umile ale francizei in 1980) este Sol Cresta‘s paine si unt.

Puteti apasa un buton pentru a va separa de nava dvs. si pentru a redock in diferite configuratii. smecheria este ca diferitele formatiuni pot declansa diferite stiluri de joc si atacuri finale, permitand o anumita forma de experimentare. Pe scurt, este „bomba” ta, cu un pic mai multa munca. Este nevoie de ceva timp pentru a se obisnui, mai ales cu diferitele indicatoare si afisaje, dar majoritatea oamenilor il vor lua dupa un nivel sau doua.

Platinum adauga, de asemenea, un pic de fler in plus pe partea de sus cu comenzi (ganditi-va ca un joc de lupta), unde puteti trage inapoi, in lateral sau sa izbucniti intr-un mod de 360 de grade. Este suficient pentru a garanta un plus de nuanta in timpul jocului, fara a fi prea coplesitor, sau pentru a inghesui atat de mult incat totul sa aiba de suferit din cauza unui design insuficient. Faptul ca trebuie sa ridici jetoane de activare a formatiunilor (care pot fi impuscate pentru a schimba tipul) si sa zbori prin cercuri codate pe culori / sa tragi in cutii codate pe culori care ofera bonusuri daca o anumita nava este liderul adauga un alt nivel de haos in amestec si recompenseaza precizia. Este genul de lucru pe care demonii atacului de scor vor dori sa fie atenti in playthrough-urile repetate.

Sol Cresta are pur si simplu o curgere fantastica, mai ales in dificultatile mai mari; exista cinci in total in modul arcade. Este o explozie sa te intorci intr-o formatie pentru a raspunde la ceva ce trebuie sa faci in acel moment, apoi sa te strecori inapoi in nava ta standard instantaneu – sa zicem, pentru a te feri de ceva pe o moneda. Dobandirea treptata a abilitatilor de comanda si a bonusurilor intr-o etapa, pe masura ce obtineti puncte, este o metoda ingenioasa, deoarece va permite sa va dezvoltati si sa va descarcati pe masura ce etapa creste. Andocarea merge in ambele sensuri, deoarece este palpitant odata ce esti dezbracat doar de o nava mica cu o eschiva disperata; incercand sa construiesti din nou. Stilul vizual este foarte clar, astfel incat sa stii ce se intampla in orice moment, la fel ca si feedback-ul sonor si coloana sonora stelara.

Daca sunteti atat de inclinati, puteti sa va luati „Dramatic DLC” de 10 dolari, care ne-a fost furnizat in plus fata de jocul de baza, si care se intinde pe doua moduri de dificultate (usor/normal). „Dramatic” este practic prescurtarea de la „drama”, deoarece exista o poveste reala aici, spusa prin text [cu portrete de personaje] pe partile laterale ale ecranului si audio cu voce japoneza (a la Star Fox). Se lauda cu „adevarata identitate” a unui inamic din poveste si cu mai multe dezvaluiri ale complotului, precum si cu un „final adevarat”. Ce e asta, un joc Capcom din anii 2010?! Cu toata seriozitatea, un DLC cu un final adevarat de 10 dolari nu este un aspect bun pe hartie. Dar m-am distrat mult cu el, iar jocul de baza se simte complet de unul singur. Puteti decide daca sucul merita stoarcerea – mai ales avand in vedere pretul ridicat al jocului de baza, care se ridica deasupra majoritatii shmup-urilor moderne.

in orice caz, Sol Cresta nu este doar o reinviere a unei francize clasice, ci un shmup cu drepturi depline care sta pe propriile picioare. Este un pic cam piperat din punct de vedere al pretului, dar luciul vorbeste de la sine.

[Aceasta recenzie se bazeaza pe o versiune cu amanuntul a jocului oferita de editor. DLC-ul dramatic a fost de asemenea furnizat].

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *