Remake-ul FFVII pentru PC a primit un raspuns corect, spune Square Enix
Editorul Square Enix a comentat reactia initiala la Guardians of the Galaxy de anul trecut si la mai recentul Final Fantasy VII Remake pentru PC port.
Presedintele Square Enix, Yosuke Matsuda, a vorbit despre receptia celor doua titluri in timpul celei mai recente sedinte de informare a rezultatelor financiare ale companiei pentru primele trei trimestre ale anului fiscal curent (care se incheie la 31 martie 2022).
Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin Noile capturi de ecran prezinta meserii de expert, abilitati de actiune, locatii si multe altele
Deci, cum a fost primit jocul in randul jucatorilor de pe PC? Ei bine, potrivit Square Enix, raspunsul a fost rezonabil, ceea ce implica faptul ca vanzarile nu au fost rele, dar nici grozave.
„Am vazut un raspuns corect”, a raspuns Matsuda atunci cand a fost intrebat despre feedback-ul jucatorilor dupa lansarea jocului pe magazinul Epic. „Nu pot intra in motivele specifice pentru care am ales Epic Games Store, dar decizia noastra a fost rezultatul analizei comparative a unei varietati de factori diferiti.”
Asa cum era de asteptat, nu au fost impartasite cifrele reale de vanzari, dar probabil ca vom obtine mai multe detalii despre performanta jocului de indata ce Square Enix va publica luna viitoare noul sau raport de castiguri financiare pentru anul fiscal curent.
Un nou mod pentru Final Fantasy VII Remake accelereaza rata de respawn a inamicilor
in alte stiri legate de vanzari – Matsuda a avut de asemenea ceva de spus despre raspunsul initial la Guardians of the Galaxy de la Eidos-Montreal pentru PC si console. Jocul a fost lansat in luna noiembrie a anului trecut si a cules recenzii puternice, inclusiv a noastra. Cu toate acestea, Square Enix a recunoscut acum ca jocul a avut performante slabe la lansare. Din fericire, se pare ca vanzarile sunt acum in crestere in urma initiativelor de vanzare.
„in ciuda recenziilor puternice, vanzarile jocului la lansare au fost sub asteptarile noastre initiale”, a declarat Matsuda. Cu toate acestea, initiativele de vanzari pe care le-am demarat in noiembrie 2021 si pe care le-am continuat in noul an au dus la cresterea vanzarilor si intentionam sa lucram pentru a continua sa extindem vanzarile pentru a compensa inceputul lent al titlului.”
Sa speram ca jocul se va dovedi a fi un succes pentru Square Enix si dezvoltatorul Eidos Montreal – merita la fel de mult.