Regele Luptatorilor XV Recenzie
|

Regele Luptatorilor XV Recenzie

INFO JOC

Regele Luptatorilor XV

14 februarie 2022

Platforma PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Seria X|S

Editor SNK Playmore

Dezvoltator SNK

As dori sa incep aceasta recenzie prin a face cateva corectii. Ultima data cand am jucat The King of Fighters a fost in timpul erei 2002 (Saga NESTS, pentru cei care nu stiu). Din acest motiv, nu am fost constient de multe schimbari pe care intrarile ulterioare ale KOF le-au adus la masa. De exemplu, nu stiam ca sistemul de combo-uri automate a fost implementat in KOF XIV.

Am decis sa revizitez KOF XIV ca parte a procesului de revizuire si am observat ca Shun’ei nu era un personaj nou in acest joc, desi era copilul de pe afis. Sunt destul de multe lucruri care s-au schimbat intre atunci si acum. Desi sunt un mare fan al KOF, am fost destul de mult blocat pe primele intrari, asa ca orice fata noua ar fi vazuta ca un personaj complet nou.

KOF XV detaliaza foaia de parcurs DLC; include Rock Howard, Geese Howard, Yamazaki si altii

Cu toate acestea, trebuie sa spun ca The King of Fighters XV ar putea fi cel mai bun joc din serie. Aceasta este o afirmatie indrazneata, sunt constient. Dar simt ca multi oameni trebuie sa dea o sansa acestei intrari pentru a vedea la ce ma refer. Nu numai ca incheie intreaga poveste a mai multor personaje, dar aduce si o multime de optiuni cu care noii veniti si veteranii se pot obisnui.

Asadar, sa incepem cu povestea. Povestea isi propune sa incheie fiecare dintre „sagas” pe care KOF le-a avut de-a lungul anilor. Asta inseamna ca Orochi Saga, NESTS Saga si Ash Sagas se vor incheia intr-un fel, forma sau altul. Chiar vom afla in sfarsit ce ar trebui sa fie Krohnen. Nu voi face spoilere cu privire la acest final, dar unii ar putea considera ca referintele din timpul concluziei sunt satisfacatoare.

Motivul pentru care povestile se intrepatrund din nou este din cauza turneului KOF. Dupa dezastrul care a fost turneul din XIV, Antonov (care sfarseste prin a fi jucabil aici) a primit o lovitura uriasa in mandria sa (si probabil cateva coaste rupte). Astfel, el a decis sa intre la pensie anticipata. in locul sau vine un nou manager de turneu, care cheama din nou cei mai buni luptatori din lume.

Cel mai recent turneu KOF se dovedeste a fi un paravan (ca intotdeauna) pentru Heidern si compania pentru a afla cine s-a jucat cu Sigiliul Orochi, deoarece acesta a inceput sa actioneze. Asadar, toata lumea se lupta in turneu fie pentru a castiga premii in bani, fie pentru a aduce echilibrul in univers pentru a 15-a oara (si nu, nu este o exagerare).

Cele mai asteptate jocuri de lupte din 2022 de la Wccftech – Luptatori de temnita, studenti si supereroi impotriva regelui

Nu pot intra in detalii in ceea ce priveste finalul, in sine, dar pot spune ca finalurile pe care le obtineti depind de echipa pe care ati selectat-o pe ecranul de selectare a personajului. Gandeste-te la Story Mode ca la modul Arcade al acestui joc; te lupti cu o gramada de echipe controlate de AI pana cand ajungi la seful final, il lovesti foarte tare si apoi iti primesti finalul.

Cred ca povestea, cel putin, este o concluzie buna pentru fiecare Saga respectiva. Daca SNK vrea sa o ia de la capat in urmatoarea intrare a seriei, nu-i voi invinovati (speram ca va fi primita mai bine decat primele teste de locatie Street Fighter III). Abordarea lui The King of Fighters XV pentru povestea sa nu este prea formulaica. in plus, exista cateva cutscene CGI interesante intre lupte.

Trecand peste poveste, ajungem la partea care conteaza cel mai mult; jocul propriu-zis. The King of Fighters XV se mandreste cu o lista de 39 de personaje din jocul de baza, 12 luptatori DLC (dintre care sase au fost deja prezentate) si o singura intrare solo.

Ceva de retinut este faptul ca, daca erai fan al multora dintre noii veniti din KOF XIV, nu ii vei gasi aici. in schimb, veti gasi ceea ce simt ca va fi o scrisoare de dragoste pentru intreaga franciza (dar tot fara echipa USA Sports). Daca personajele nu apar ca fiind jucabile, acestea vor face cameo-uri in timpul cutscene-urilor din Story.

Dar da, unele personaje (si, in cateva cazuri, echipe intregi) au fost eliminate. Dintre cei nou-veniti in XIV, doar sase din cei aproximativ 20 de nou-veniti au reusit sa ajunga in acest joc. in locul lor se afla personaje din epocile trecute, cum ar fi Chizuru Kagura, care lipseste de la KOF XI, si Ash Crimson, intregul punct central al Saga de poveste anterioara.

Schema de control se concentreaza in principal pe cele patru butoane de fata (si un buton de taunt, in functie de controlerul dvs.). Fiecare dintre aceste patru butoane corespunde fie unui buton de pumn, fie unui buton de lovitura, iar ambele categorii au un buton usor si unul greu. Normalele de comanda, cum ar fi K’ ‘s iconic forward+LP normal, sunt si ele in acest joc.

Cele mai multe dintre impresiile pe care le-am avut din previzualizarea KOF XV sunt inca in picioare. Pentru cei care au nevoie de o reimprospatare, am spus ca, chiar si cu limitarile de a folosi intrari de miscare simplificate, inca mai ai loc pentru diversitate intre fiecare personaj. Jocul, in general, a devenit mult mai agresiv in comparatie cu XIV. Acest lucru vine in principal sub forma modificarii complete a modului MAX.

M-am inselat in ceea ce priveste faptul ca anumite intrari vor fi calcate de. De fapt, puteti gasi in continuare unele miscari complexe, cum ar fi jumatatile duble de cerc si intrarile incarcate. Cu toate acestea, majoritatea personajelor care le folosesc sunt destul de clare. De exemplu, nu veti gasi intrari incarcate cu un personaj precum Vanessa, in timp ce Ash este construit in intregime in jurul lor.

The King of Fighters XV foloseste in continuare noi variatii de miscare care depind in mare parte de personajul pe care il joci. si, inca o data, gestionarea contorului este esentiala pentru a va maximiza ofensiva, daunele si jocul general in general.

Jocul se concentreaza sa se asigure ca esti destul de constient de cheltuielile tale de metru. Acest lucru se vede cu EX Moves, cu noul Shatter Strike si cu MAX/Quick Cancels. Fapt amuzant; activarea rapida a modului MAX are un nou efect de incetinire atasat la acesta, asemanator cu Roman Cancels in Guilty Gear Strive sau activarea modului Instinct in Killer Instinct.

Orice intalnire se va termina cel mai probabil cu cineva care va cheltui metru pentru a maximiza castigurile dintr-o singura atingere. Fie ca este vorba de purtarea in colt, de daune sau pur si simplu pentru a ucide (jucatorii Dragon Ball FighterZ vor adora acest ultim aspect). inca mai cred ca primele etape ale meta jocului se vor invarti in jurul personajelor de punct si de mijloc care ajuta ancora cat mai mult posibil.

Cu toate acestea, din cauza usurintei cu care se poate castiga metru, este mult mai usor sa duci meciuri cu un singur personaj, mai ales daca personajul respectiv poate acumula suficient metru pentru a obtine mai multe utilizari ale modului MAX inainte de a obtine K.O.’ed. Sunt destul de sigur ca exista o combinatie de atingere a mortii (sau ToD) pentru fiecare personaj din joc, intr-o anumita capacitate. Comunitatea cu siguranta nu a avut nicio problema in a gasi aceste tipuri de combo-uri in timpul beta, asta e sigur.

The King of Fighters XV abordeaza accesibilitatea pentru nou-veniti mult mai bine decat o fac alte jocuri din acest gen. Deci, in opinia mea, au facut ideea de a face spamming auto combos mult mai putin atractiva, facandu-i sa cheltuiasca metrii cu un abandon nesabuit. Cu toate acestea, cred ca au facut ceva asemanator cu sistemul de miscari speciale simple din Granblue Fantasy Versus, unde chiar si jucatorii profesionisti vor recurge la ele din cand in cand.

Sa abordam calitatea grafica si mai ales muzica. Calitatea grafica a luat o ascensiune MASIVa in comparatie cu KOF XIV. Personajele arata mult mai bine decat inainte, iar jocul aduce o paleta mai colorata pentru a da viata personajelor. Cu toata onestitatea, acesta este genul de detaliu care lipsea in XIV, deoarece grafica acelui joc arata destul de confuza prin comparatie.

Alegerea muzicii bate chiar si Guilty Gear Strive prin volumul pur si simplu de alegere. Guilty Gear Strive iti permite sa folosesti in jur de 95% din muzica seriei in meciuri (da, chiar si Icarus sau Freesia), dar KOF XV iti permite sa folosesti literalmente fiecare melodie din intreaga serie pentru orice; meniuri, lobby-uri, in lupta, orice.

Toata aceasta putere muzicala poate fi gasita la DJ Station. Din pacate, trebuie sa deblocati coloanele sonore completand Story Mode cu anumite echipe. Asta bate Guilty Gear Strive, totusi, unde trebuie sa te bazezi pe gacha pentru a obtine muzica (ceea ce poate, va deveni si devine plictisitor atunci cand tragi de anumite melodii).

Selectia de melodii merge dincolo de KOF si in istoria SNK in sine. Puteti gasi melodii din Metal Slug, Samurai Shodown si alte titluri SNK pentru a le folosi ca parte a coloanelor sonore ambientale. Puteti paria ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa deblochez coloana sonora Metal Slug pentru a asculta Judgment si Livin’ in the Deck.

The King of Fighters XV este, de asemenea, unul dintre jocurile care conduce sarcina cu implementarea netcode-ului Rollback. Am mentionat anterior ca rollback-ul avea nevoie de ceva munca, dar inca mai credeam ca netcode-ul este grozav. Din pacate, nu am putut testa daca netcode-ul a fost sau nu imbunatatit, deoarece nu am reusit sa gasesc niciun adversar in mai multe cautari.

Cu toate acestea, cred in continuare ca un mediu bun de joc de lupta va avea nevoie de netcode Rollback pentru a evita problemele cu intrarile lor. Acest joc (si intreaga serie, de altfel) este foarte precis in ceea ce priveste intrarile, atat de mult incat este foarte usor sa le incurci in timpul unei lupte. Nu ar fi corect daca jucatorii ar trebui sa se ingrijoreze ca intrarile lor sunt mancate de un netcode bazat pe delay.

in general, The King of Fighters XV este scrisoarea de dragoste excelenta catre franciza de care aveam cu totii nevoie. Aduce un amestec perfect din ce e mai bun din fiecare Saga, avand in acelasi timp un sentiment mai sarbatoresc peste tot. Experienta ofera totul intr-o maniera simpla, si chiar si Story Mode se simte foarte bine de jucat si este o modalitate excelenta de a invata noi personaje.

Unii jucatori ar putea fi instrainati de intrarile de miscare mai variate pe care trebuie sa le faceti. Adica, unii jucatori cu siguranta se lupta sa introduca un DP. Cu toate acestea, simt ca jucatorii mai noi pot gasi in continuare personaje care pot fi usor de folosit si greu de stapanit, astfel incat acestia vor avea in continuare un stimulent pentru a deveni mai buni si, in cele din urma, pentru a invata alte jocuri de lupta.

Designul vizual al jocului este stelar. Felul in care aduce aminte de diverse francize, nu doar prin muzica, ci si prin alte easter eggs si referinte din fundalul anumitor etape, este pur si simplu fenomenal.

Ma face sa ma simt ca si cum nu as fi lasat niciodata KOF in urma, pentru inceput. Sunt gata sa incep din nou calatoria mea in jocurile de lupta si sa traiesc pentru a lupta inca o zi.

Revazut pe PlayStation 5 (cod oferit de editor).

Produse mentionate in aceasta postare

The King of Fighters XV
59,99 USD

Link-urile de mai sus sunt link-uri afiliate. in calitate de asociat Amazon, Wccftech.com poate castiga din achizitiile eligibile.

8.1

Pro

  • Vizualitate excelenta
  • Usor de invatat, mecanica greu de stapanit
  • Un omagiu fantastic pentru fiecare intrare KOF pana in prezent
  • Netcode Rollback

Contra

  • Unele intrari de miscare ar putea fi greu de obisnuit pentru unii jucatori
  • Nu exista prea multe de facut in afara modurilor Story si Online

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *