Redditorii saluta modificarile nedocumentate ale patch-ului 1.5 din Cyberpunk 2077 care imbunatatesc experienta de joc
|

Redditorii saluta modificarile nedocumentate ale patch-ului 1.5 din Cyberpunk 2077 care imbunatatesc experienta de joc

Marcand prima actualizare din 2022, Cyberpunk 2077 a primit un patch major care aduce diverse imbunatatiri, numeroase misiuni si corecturi in joc. Pachetul contine, de asemenea, actualizarea next-gen, permitand titlului sa profite de Xbox Series X|S si PlayStation 5. Patch-ul 1.5 a fost dezvaluit si lansat la inceputul acestei saptamani si este ceva deosebit. Actualizarea aduce multe schimbari si imbunatatiri, puteti citi notele complete ale patch-ului aici.

Pe langa faptul ca a refacut majoritatea arborilor de abilitati, dezvoltatorul CDPR a refacut, de asemenea, cam tot sistemul de progresie a personajelor prin schimbari de echilibru nedocumentate. Schimbarile sunt absolut masive si afecteaza complet atmosfera jocului.

Iata o lista a modificarilor nedocumentate pe care CDPR le-a adaugat pe furis in joc si care au facut Reddit foarte fericit:

  • Animatiile Finisher Kill cu arma de corp la corp Katana au fost actualizate.
  • Numarul maxim de sloturi de mod pe care le puteti avea in toate articolele de imbracaminte a fost redus de la 20 la 9

  • Modelele legendare necesita acum ca piesele de imbracaminte legendare sa fie slotate

  • Fiecare mod este acum legat de o anumita categorie de imbracaminte, de exemplu, modul Deadeye Crit poate fi echipat doar in piese de echipament cu ochelari

  • Daunele Crit implicite ale jucatorului au fost reduse de la 100% la 50%, iar fiecare punct in Reflexe ofera acum 0,25% Crit Chance in loc de 1%

Citeste si: „Ati vazut ca nu mai aveti nevoie de un nou mod de joc: Fanii discuta despre posibilitatea ca un alt personaj important din X-Men sa fie in Doctor Strange in Multiversul Nebuniei

  • Crit Chance si Crit Damage ale armelor legendare au fost reduse semnificativ in general

  • Cerintele de stat pentru unele dintre cele mai bune arme legendare au fost marite, de exemplu, Ciocanul Tovarasului necesita acum 10 Corp in loc de 6 pentru a fi folosit corect

  • Modurile legendare Armadillo ofera acum 75 de armura per mod in loc de 270 de armura

  • Evasion a fost inlocuit cu Mitigation si este guvernat de 2 statistici, similar cu Crit Chance si Crit Damage. Aveti sansa de atenuare si Cantitatea de atenuare, de exemplu, puteti avea o sansa de 10% de a atenua 50% din daunele la lovitura.

  • Abilitatea Atletism creste mai repede acum doar prin alergare si parcurgere.

  • Jucatorii pot upgrada orice piesa de echipament pana la rangul de legendar.

  • Comportamentul Bodge a fost destul de modificat acum. in timpul Dilatatiei Timpului, se conserva mult mai mult din impulsul tau, asa ca, daca Jucatorii intra in modul Scan sau Kerensikov in timp ce se misca foarte repede, Jucatorii pot calatori mult mai departe decat in patch-ul 1.31.

  • Dusmanii scot armele si reactioneaza mult mai repede atunci cand efectuati o actiune ostila asupra lor, se misca mult mai mult in timp ce trag si incearca sa mentina distanta.

Va fi fascinant sa vedem cat de departe vor merge dezvoltatorii Cyberpunk de aici; spre adaugarea de mici detalii care sa imbunatateasca calitatea vietii pentru titlu. Desi sunt sigur ca mai sunt multe alte schimbari ascunse pe care jucatorii trebuie sa le descopere, sunt sigur ca vor fi surprize placute.

Citeste si: „incearca sa te uiti la un joc de noroc: Cyberpunk 2077 Next-Gen Patch 1.5 laudat de comunitatea Reddit, CDPR lanseaza o actualizare excelenta

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *