Producatorul executiv al CrossfireX isi cere scuze pentru „starea actuala a jocului”
CrossfireX a fost lansat pentru consolele Xbox pe 10 februarie, dar a suferit de mai multe probleme, ceea ce a determinat dezvoltatorul sa isi ceara scuze.
intr-o postare pe CrossfireX‘s, producatorul executiv Sooro Boo si-a cerut scuze si a prezentat planurile de rezolvare a problemelor cu jocul. (via Eurogamer)
„Este clar ca am dezamagit din neatentie multi dintre jucatorii si fanii nostri care au ramas cu noi pentru o perioada lunga de timp”, a declarat Boo. „Voi insemnati totul pentru noi si am simtit ca meritati mai mult decat o simpla nota de patch, motiv pentru care am vrut sa profit de aceasta ocazie pentru a-mi cere scuze personal pentru starea actuala a jocului, sa va prezint exact cum planuim sa rezolvam problemele si, in cele din urma, sa va cer o sansa de a ne revansa fata de voi.”
Prima problema listata este cea legata de sensibilitatea controlerului, care include intarzieri de intrare, instabilitate a acceleratiei cu stick-ul drept si caderea tintei fara nicio modificare a setarilor de sensibilitate. Exista, de asemenea, probleme cu nivelul de putere al lui Boogieman si tintirea in jos a tintelor cu CAR-4.
CrossfireX va primi un patch accelerat pentru a rezolva aceste probleme. Actualizarea a fost initial planificata sa fie lansata in martie, dar echipa de la Smilegate va aplica remedierile cu cateva saptamani mai devreme.
Postarea se incheie cu un mesaj din partea lui Boo: „intotdeauna vor exista bug-uri si diverse probleme cand vine vorba de jocuri video, dar am considerat ca CrossfireXa avut de-a face mai mult cu elementele fundamentale ale jocului si ca am simtit ca am tradat increderea jucatorilor nostri. Pur si simplu nu exista nicio scuza pentru acest lucru, motiv pentru care am vrut sa imi cer scuze personal si sa explic exact care sunt problemele si cum planuim sa le depasim.”
in alte stiri, Caderea Babilonului va primi un demo jucabil inainte de lansarea jocului, luna viitoare.