Platinum Games vrea sa fie cunoscut pentru mai mult decat pentru actiune

Platinum Games vrea sa fie cunoscut pentru mai mult decat pentru actiune

Platinum Games si-a castigat o reputatie pentru jocurile de actiune cu un singur jucator placute de-a lungul anilor 2000 si 2010, dar recent, studioul a inceput sa se concentreze pe producerea de jocuri dincolo de atractia liniara a unor titluri precum Bayonetta sau Vanquish. Vicepresedintele Platinum Games, Hideki Kamiya, a dezvaluit recent intr-un interviu ca Platinum doreste sa fie vazut ca fiind mai mult decat un simplu studio de jocuri de actiune.

„Cred ca, in ceea ce priveste asteptarile fanilor in legatura cu jocurile de actiune liniare precum NieR si Bayonetta, intelegem ca primim un anumit respect pentru jocurile de actiune pe care le-am creat si suntem intotdeauna bucurosi sa auzim asta”, a declarat Kamiya pentru VGC. „Dar nu vrem sa fim catalogati drept „compania de jocuri de actiune”, ci vrem sa fim catalogati drept o companie care este interesata de un gameplay original si distractiv. Sper ca, prin lucrurile pe care le vom face in viitor, aceasta filozofie va deveni mai evidenta pentru fanii nostri.”

Aveti nevoie de un browser cu javascript activat pentru a viziona videoclipurile.

Dimensiune: 640 Г— 360480 Г— 270

Doriti sa retinem aceasta setare pentru toate dispozitivele dumneavoastra?

inscrieti-va sau Conectati-va acum!

Va rugam sa folositi un browser compatibil cu html5 pentru a viziona videoclipuri.

Acest videoclip are un format de fisier invalid.

Ne pare rau, dar nu puteti accesa acest continut!

Va rugam sa introduceti data nasterii dvs. pentru a vedea acest videoclip

JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900

Facand clic pe „Intra”, sunteti de acord cu regulile GameSpot’s
Termenii de utilizare si
Politica de confidentialitate

intra pe

Acum se joaca: 12 minute de joc din Babylon’s Fall Closed Beta Gameplay

Presedintele Platinum Games, Atsushi Inaba, a adaugat ca, desi studioul nu renunta in totalitate la jocurile de actiune liniara, se concentreaza mai mult pe explorarea ideilor care sunt distractive si interesante.

„Daca avem o idee interesanta, nu cred ca exista vreun motiv pentru care sa spunem: „nu, nu mai facem asta, am terminat cu asta”. Asadar, suntem interesati in ambele sensuri”, a spus Inaba.

Unul dintre urmatoarele jocuri ale Platinum este Babylon’s Fall, un RPG hack-and-slash cu servicii live, care se lanseaza pe 3 martie. inaintea lansarii oficiale, un demo care contine sectiunea de deschidere a jocului va fi deschis tuturor posesorilor de PlayStation 4 si 5. Sol Cresta, un succesor al jocurilor de tip shoot-‘em-up din anii ’80 Moon Cresta si Terra Cresta, este, de asemenea, lansat pe 22 februarie. Dincolo de aceste doua jocuri, Kamiya si-a exprimat interesul pentru resuscitarea Scalebound, o aventura fantastica care avea elemente online si gameplay cooperativ atunci cand a fost anuntat pentru prima data.

Scalebound a fost anulat in 2017, dar Kamiya se gandeste serios sa il readuca din morti si spune ca mingea este in terenul celor de la Microsoft cand vine vorba de discutii pentru relansare.

Este posibil ca GameSpot sa primeasca un comision din ofertele de vanzare cu amanuntul.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.