Petitia de rambursare pentru Battlefield 2042 a depasit 200.000 de semnaturi si EA ar trebui sa fie cu siguranta ingrijorata
in articolul nostru anterior, am abordat conflictul dintre fanii Battlefield si dezvoltatorul DICE si editorul EA, precum si modul in care baza de jucatori se mobilizeaza impotriva ambelor companii.
O petitie din partea comunitatii Battlefield 2042 a castigat rapid teren, aruncand critici la adresa dezvoltatorului DICE si a editorului EA, jucatorii cerand recompense pentru un titlu „AAA prost facut si neterminat” care nu ar fi trebuit sa fie lansat niciodata. Petitia a trecut de 200.000 de semnaturi, iar jucatorii suparati isi doresc cei 70 de dolari pe care i-au cheltuit pe joc, deoarece sustin ca EA si DICE i-au inselat prin faptul ca nu au lansat jocul cu caracteristicile pe care le-au anuntat.
„Electronic Arts si DICE nu s-au tinut de multe promisiuni facute la lansare, iar Battlefield 2042 a fost lansat ca fiind imposibil de jucat”, se arata in descrierea petitiei: „Chiar si astazi, Battlefield 2042 are bug-uri care schimba drastic experienta in joc, atat de mult incat este considerat o versiune neterminata de catre multi membri ai comunitatii”.
Citeste si: „Nu mai este nevoie de un nou joc: Disney planuieste orase intregi controlate de divizia sa de parcuri tematice
Cu toate acestea, dezvoltatorul DICE promisese ca va continua sa actualizeze si sa slefuiasca jocul pana cand acesta va ajunge intr-o stare de care jucatorii sa fie multumiti. Acestia au facut deja cativa pasi spre obiectivul lor cu patch-uri de remediere a bug-urilor.
вћЎпёЏ Februarie: Hotfix (corectii de stabilitate)
вћЎпёЏ Actualizarea 3.3 reprogramata pentru inceputul lunii martie (tabloul de bord)
вћЎпёЏ Actualizari ulterioare: VOIP, profilul jucatorului, sistem de ping rafinat, imbunatatiri ale jocului cu arme si ale buclei de recompense, instrumente extinse, moduri si ajustari in Portal
вћЎпёЏ inceputul verii: Sezonul 1 pic.twitter.com/1YRvLYG1xH
Cu peste 200.000 de semnaturi, petitia depaseste acum numarul de jucatori activi ai jocului. O serie de bug-uri, defectiuni si probleme cu serverele, urmate de un prim sezon de continut intarziat, au facut ca numarul de jucatori din Battlefield 2042 sa scada de la lansarea sa la sfarsitul anului trecut. Pe PC, jocul a scazut de la peste 100.000 de jucatori activi la mai putin de 2.000 in decurs de trei luni.
Recent, in cadrul unei intalniri la nivelul intregii companii, EA a incercat sa abata vina asupra propriei incompetente grabite si a aruncat o umbra asupra modului multiplayer al lui Halo: Infinite. inaltii de la EA au enumerat mai multi factori care au contribuit la performantele slabe ale Battlefield, cum ar fi luptele cu motorul Frostbite al jocului, lansarea timpurie a modului multiplayer al lui Halo Infinite si problemele prezentate de pandemia Coronavirus. Lansarea ratata a facut ca Battlefield 2042 sa para o dezamagire in comparatie cu lucirea de inalta calitate a multiplayer-ului din Halo: Infinite.
Ramane de vazut daca EA isi va recunoaste vreodata greselile si va lua masuri corective sau va continua sa ignore dorintele bazei de jucatori.
Cititi si: „Nu mai este nevoie de o noua versiune a jocului: Se pare ca EA da vina pe Halo: Infinite pentru esecul masiv al Battlefield 2042