Orizont Vestul interzis Recenzie
Gameplay-ul, asa cum se spune (si eu), este rege. Poti fi cel mai frumos joc din toate timpurile, cu o poveste care l-ar face pe Tolkein sau Hemingway sa planga, dar nimic din toate acestea nu conteaza daca gameplay-ul este prost. Acesta nu este in mod hotarat cazul cu „Horizon Forbidden West” si, chiar daca acest joc are atat de multe lucruri in plus, gameplay-ul reuseste sa straluceasca mai presus de restul.
Uciderea droburilor de roboti este la fel de amuzanta ca si in primul joc si nu se plictiseste niciodata. Noii roboti care sunt introdusi in „Horizon Forbidden West” au cu totii un design stelar, inclusiv niste mastodonti absoluti care servesc drept lupte cu sefii atat in intreaga poveste, cat si in lumea deschisa.
Chiar mai bine este faptul ca ai mai multe instrumente la dispozitie atunci cand vine vorba de a le face fata. „Horizon Forbidden West” introduce o serie de arme noi pe care nu le-am vazut in primul joc, cum ar fi arcurile razboinicilor care se reincarca rapid si sunt menite sa fie folosite de aproape sau lansatoarele de piroane menite sa angajeze roboti giganti care trag incet, dar provoaca pagube uriase. „Horizon Forbidden West” iti ofera, de asemenea, sase arbori de abilitati pentru a progresa individual, fiecare dintre ei deblocand abilitati speciale pentru anumite clase de arme si permitandu-ti sa te specializezi cu adevarat in diferite forme de lupta. Jocul va arata si in puncte de abilitate, astfel incat sa puteti imbunatati mai multi arbori deodata si sa simtiti intotdeauna ca faceti progrese.
Mi-a placut destul de mult lupta in „Horizon Zero Dawn”, dar in acel joc, lupta corp la corp cu sulita lui Aloy mi s-a parut intotdeauna ceva de prisos. „Horizon Forbidden West” rectifica acest lucru, oferindu-i sulitei lui Aloy combo-uri deblocabile si facand ca lupta corp la corp, in general, sa se simta mai fluida si mai plina de impact. Te poti specializa in folosirea sulitei intr-o oarecare masura in „Horizon Forbidden West”, desi de multe ori este mai bine sa o folosesti doar pe inamicii umani sau pe robotii mai mici, chiar si cu imbunatatirile aduse luptei corp la corp.
Traversarea a primit un mare upgrade in „Horizon Forbidden West”, de asemenea. Aloy primeste tratamentul „Breath of the Wild” cu noul ei planor, iar acest lucru face ca deplasarea din punctul A in punctul B sa fie mai usor de gestionat si mai placuta. Acesta nu este singurul lucru care s-a schimbat in ceea ce priveste traversarea, dar voi lasa cele mai interesante adaugiri sa fie descoperite.