NVIDIA Reflex este acum disponibil in iRacing si SUPER People, urmand sa fie adaugat si in Shadow Warrior 3
Asa cum a fost anuntat la inceputul lunii ianuarie, NVIDIA Reflex a fost adaugat la iRacing, jocul de curse competitive pe baza de abonament dezvoltat si publicat de iRacing.com Motorsport Simulations. Se pare ca NVIDIA Reflex poate reduce latenta sistemului cu pana la 20%.
Esecul bratului NVIDIA reprezinta 38% din cheltuielile sale din primul trimestru, dezvaluie directorul financiar al NVIDIA
Nick Ottinger, pilotul de esports William Byron Racing si campionul eNASCAR Coca-Cola iRacing Series din 2020, a declarat intr-un comunicat:
Tehnologia in cursele simulate evolueaza mereu, mai ales ca ne ridica abilitatea de a fi mai precisi in spatele volanului de simulare. Acest lucru este necesar pentru a performa la cel mai bun nivel, iar tehnologia Reflex de la NVIDIA va duce acest lucru la un nivel superior. Abia astept sa experimentez ceea ce au de oferit.
Chris Gilligan, Chief Information Officer, Competition & Engineering pentru Joe Gibbs Racing, a adaugat:
Atunci cand proiectam o masina de curse fizica, cheltuim resurse considerabile pentru a ne asigura ca sistemele de directie, acceleratie si franare sunt foarte sensibile la comenzile pilotului. in cazul echipelor noastre de sporturi electronice iRacing, acelasi lucru este valabil, dar in loc sa proiectam sisteme fizice, trebuie sa ne asiguram ca intrarile soferului sunt introduse in motorul de simulare cu o intarziere minima. Minimizarea acestei latente intre sistemele de control al soferului, motorul de simulare si afisajul video nu numai ca este esentiala pentru a oferi o senzatie de realism, dar permite, de asemenea, soferilor sa isi perfectioneze abilitatile de control al masinii intr-un mediu virtual.
NVIDIA Reflex si NVIDIA DLSS sunt, de asemenea, disponibile in versiunea beta a SUPER People (suportul pentru ray tracing va fi adaugat odata cu lansarea completa a jocului Battle Royale).
Activitatea de cumparare a actiunilor NVIDIA (NVDA) arata o crestere semnificativa, investitorii mizand pe o depasire a rezultatelor de astazi
Conform testelor NVIDIA, latenta sistemului poate scadea cu pana la 50% in acest joc.
NVIDIA a anuntat, de asemenea, ca Shadow Warrior 3 va primi suport NVIDIA Reflex (alaturi de suport DLSS) la lansarea sa din 1 martie.
Acestea nu sunt toate noutatile care au sosit astazi. Un nou monitor NVIDIA G-SYNC cu Reflex, Lenovo Legion Y25G-30 (24,5″, rezolutie 1080p, rata de reimprospatare de 360Hz), va debuta la sfarsitul acestei luni.
Analizatorul NVIDIA Reflex dispune acum de configurare automata prin intermediul GeForce Experience.
in cele din urma, NVIDIA a anuntat rezultatele System Latency Challenge, desfasurat la sfarsitul anului 2021 prin intermediul Kovaak Aim Trainer. Urmariti videoclipul de mai jos pentru o analiza a scorurilor.