Noua cascadorie cu avionul Ford Ranger Raptor semnaleaza lansarea completa pe piata americana
Noul Ranger Raptor vine cu un motor pe benzina V6 EcoBoost V6 de 3,0 litri twin-turbo, capabil sa livreze pana la 392 de cai putere si un cuplu motor de 430 de livre-picior. Motorul in sine a devenit semnificativ mai dur, dispunand de un bloc cilindri din fier grafit compactat despre care Ford sustine ca ar trebui sa fie cu pana la 75% mai puternic si mai rigid decat cilindrii din fier simplu care se gasesc in majoritatea carcaselor. De asemenea, vehiculul ar trebui sa se simta mai receptiv in comparatie cu Ranger Raptor-ul anterior, datorita noului sistem anti-relaxare de competitie pe care Ford il aseamana cu cel vazut pentru prima data pe Ford GT.
Fiind o masina off-road care trebuie sa functioneze si in mediul urban, Ford Ranger Raptor vine cu un sistem de evacuare activ care poate fi controlat prin intermediul volanului. Acesta are patru moduri, inclusiv Quiet, Normal, Sport si Baja. Quiet este, fara surpriza, cel mai prietenos mod urban dintre toate, cu performante mai reduse si mult mai putin zgomot pentru atunci cand conduceti prin suburbii. Modul Normal echilibreaza zgomotul si performanta si este destinat utilizarii zilnice. Ford spune ca modul Sport „ofera o nota mai zgomotoasa si mai dinamica”, ceea ce il face, probabil, prea zgomotos pentru condusul pe strada. Modul Baja este cel mai zgomotos dintre toate si ar trebui folosit doar in off-road.
Masina este potrivita pentru orice tip de teren si se ridica victorioasa in fata a tot felul de drumuri accidentate datorita amortizoarelor Fox Live Valve de 2,5 inch, care adauga putina amortizare la fiecare saritura si cadere pe care masina ar putea sa le infrunte. Suspensia a fost complet reproiectata si se bazeaza acum pe brate de control superioare si inferioare din aluminiu usor. Combinate cu o punte spate actualizata Watt’s link, aceste imbunatatiri hardware ar trebui sa acorde un control suplimentar chiar si in conditii dificile.