Notele de patch-uri Horizon Forbidden West 1.05 includ corecturi de erori, actualizari grafice si multe altele
Primul patch major pentru Horizon Forbidden West de la Sony a fost lansat acum pe PS4 si PS5. Acesta remediaza o serie de probleme si blocaje pe care fanii le-au raportat echipei inca de la lansarea de saptamana trecuta.
Supradimensionarea imaginilor in modul HDR a fost rezolvata cu aceasta actualizare, in timp ce o alta problema care implica unele deconturi care intra in joc si apoi ies a fost rezolvata. Patch 1.05 rezolva, de asemenea, o problema de palpaire a HUD-ului si rezolva bug-uri in care Aloy, NPC-urile si inamicii puteau ramane blocati in geometria lumii. De asemenea, actualizarea rezolva o problema care putea face ca NPC-urile sa se adune in grupuri mari intr-un singur loc pe timp de noapte, ca si cum ar avea insomnii, a declarat Guerrilla intr-o postare scrisa cu umor.
Aveti nevoie de un browser cu javascript activat pentru a viziona videoclipurile.
Dimensiune: 640 Г— 360480 Г— 270
Doriti sa retinem aceasta setare pentru toate dispozitivele dumneavoastra?
inscrieti-va sau Conectati-va acum!
Va rugam sa utilizati un browser compatibil cu html5 pentru a viziona videoclipuri.
Acest videoclip are un format de fisier invalid.
Ne pare rau, dar nu puteti accesa acest continut!
Va rugam sa introduceti data nasterii dvs. pentru a vedea acest videoclip
JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900
Facand clic pe „Intra”, sunteti de acord cu regulile GameSpot’s
Termenii de utilizare si
Politica de confidentialitate
intra pe
Acum se joaca: Recenzie Horizon Forbidden West
Exista si corecturi pentru misiuni, inclusiv pentru o problema din The Eye of the Earth, unde Aloy putea sa cada din lume daca era sarita cinematica. in misiunea Cradle of Echoes, Varl putea sa se rataceasca, dar acest lucru a fost rezolvat, in timp ce misiunea Sea of Sands a fost reparata pentru a rezolva problemele legate de punctele de apucare.
Totusi, patch-ul nu rezolva toate problemele, deoarece Guerrilla Games a publicat si o lista de probleme cunoscute care include probleme grafice care implica „shimmering, sharpening si saturatia ecranului” in anumite situatii. Jucatorii au raportat, de asemenea, o problema de blocare a progresiei cu misiunea Reach for the Stars, in timp ce tinuta lui Aloy poate aparea ca fiind neclara in Photo Mode.
Puteti vedea notele complete ale patch-ului 1.05 si problemele cunoscute mai jos. Iar pentru mai multe informatii, consultati recenzia GameSpot despre Horizon Forbidden West si ce cred alti critici.
PROBLEME CUNOSCUTE
in prezent, analizam mai multe probleme raportate de comunitate:
- Echipa investigheaza cu prioritate ridicata, mai multe probleme grafice raportate de jucatori cu privire la stralucirea, ascutirea si saturarea ecranului atunci cand misca camera.
- Unii jucatori se confrunta cu o problema cu ecrane de incarcare infinite atunci cand incearca sa se incarce in gropile Melee.
- Unii jucatori se confrunta cu o problema in care tinuta lui Aloy apare neclara in Photo Mode.
- Unii jucatori se confrunta cu o problema in misiunea principala „Reach for the Stars” in care Aloy nu poate interactiona cu o carcasa de masina, ceea ce blocheaza progresia.
REMEDIERI sI iMBUNaTatIRI
Misiuni principale
- S-a rezolvat o problema in misiunea principala „Reach for the Stars”, unde reincarcarea unei anumite salvari automate dupa terminarea primei misiuni putea bloca progresia.
- S-a rezolvat o problema in timpul interludiului „The Eye of the Earth”, unde Aloy putea sa cada din lume dupa ce sarea o cinematica.
- S-a rezolvat o problema in misiunea principala „Cradle of Echoes”, unde Varl putea sa se rataceasca la o reincarcare din salvare.
- S-a rezolvat o problema in misiunea principala „The Sea of Sands” care afecta mai multe puncte de apucare.
Misiuni secundare si misiuni
- S-a rezolvat o problema in misiunea secundara „Blood Choke”, unde Atekka parea sa cada din cer.
- S-a rezolvat o problema de progresie in misiunea secundara „in ceata” legata de calatoria rapida in timpul misiunii.
- A fost rezolvata o problema in misiunea de comision „Noaptea luminilor” in care o cutie care poate fi trasa se putea bloca si bloca progresia misiunii.
Activitati in lume
- S-a rezolvat o problema in care Relic Ruin: The Daunt nu putea fi pornita in anumite circumstante.
- S-a rezolvat o problema in contractul de salvare The Greenswell: Plowhorn and the Plants in care un obiectiv optional nu putea fi finalizat daca obiectul necesar era trimis in ascunzatoarea jucatorului.
- A fost disciplinat un Tallneck necinstit din apropierea The Stand of the Sentinels care uneori isi schimba directia traseului.
Corectii ale gameplay-ului
- Abilitatea A doua sansa ar trebui sa functioneze acum corect.
- S-a rezolvat o problema in care camera avea o pozitie neintentionata atunci cand se foloseau anumite tehnici de arme.
Corectii generale
- Supradimensionarea imaginii in modul HDR a fost corectata.
- A fost rezolvata o problema in care unele asezari intrau in flux, apoi ieseau in anumite circumstante.
- S-a remediat o problema in care HUD-ul palpaia atunci cand jucatorul efectua o actiune de prada.
- S-a remediat o problema in care deschiderea si inchiderea rapida a hartii putea cauza anomalii grafice.
- A fost rezolvata o problema in care animatia lui Aloy tremura uneori rapid atunci cand urca dupa ce a cules o planta a fost rezolvata.
- S-a rezolvat o problema globala in care directia privirii lui Aloy sau a anumitor NPC-uri era incorecta.
- Au fost reparate mai multe cazuri in care Aloy, NPC-urile sau inamicii puteau ramane blocati in geometrie.
- S-a rezolvat o problema in care drumurile si pictogramele de pe harta apareau uneori cu intarziere.
- Au fost rezolvate mai multe probleme de streaming si ecrane de incarcare neintentionate.
- NPC-urile care pareau sa sufere de insomnie si se adunau in grupuri mari noaptea in asezari ar trebui sa se comporte mai natural acum.
- Petra nu se va mai teleporta in locul ei din interiorul fabricii de bere Chainscrape daca este urmarita imediat dupa conversatia initiala cu ea.
Corectii de accidentari
Altele
- Diverse imbunatatiri de performanta.
- Diverse alte corecturi minore si imbunatatiri cosmetice.
Este posibil ca GameSpot sa primeasca un comision din ofertele de vanzare cu amanuntul.