No Mans Sky Sentinel devine robotica in noua actualizare majora
Sa scriu ceva atunci cand apare o noua actualizare No Mans Sky ma expune intotdeauna la riscul de a ma repeta. in loc sa ma ingrijorez de astfel de lucruri, ma voi repeta pentru ca Hello Games imi tot da un motiv sa o fac. Nu pot nici macar sa-mi fac o ceasca de ceai fara sa ma intorc la PC pentru a gasi o noua actualizare majora pentru No Mans Sky. De la Origins, Companions si Expeditions, la Prisms si Frontiers, ma intreb sincer daca acesta este cel mai actualizat joc din istoria industriei. Aceasta este o intrebare serioasa. Se poate gandi cineva la un alt joc cu atat de multe actualizari gratuite si uriase? Fara a include MMO-urile; abonamentele platesc pentru aceste actualizari. Oricum, o noua actualizare. No Mans Sky Sentinel.
Versiunea „aproape imposibila” a lui No Man’s Sky pentru Nintendo Switch va sosi in aceasta vara
Deci, ce aduce Sentinel? Roboti. Asta este ceea ce aduce. Sunt mai mult decat roboti, desigur, si veti putea gasi toate noile caracteristici si modificari in notele de patch-uri. Totusi, voi trece in revista partea semnificativa. No Mans Sky Sentinels prezinta o revizuire a sistemului de lupta si a inamicilor pe care ii intalnesti, menita sa sporeasca si mai mult provocarea si emotia pe care o ai in timpul jocului.
Sentinelii titulari sunt inamicii pe care ii intalnesti in timp ce explorezi galaxia. I-am mai vazut cu totii, micile drone enervante si fratii lor mai mari. Hello Games declara ca aceasta a fost intotdeauna o zona a jocului pe care au vrut sa o extinda, asa ca au facut-o. Santinelele au primit o revizuire, menita sa le faca mai provocatoare de infruntat, facand aceste aventuri mai semnificative.
Cum? Exista noi tipuri de Santinele impotriva carora te poti confrunta, iar Santinelele au la dispozitie noi abilitati, cum ar fi scuturi energetice si un aruncator de flacari cu plasma de mare putere. Bineinteles, a face inamicii mai dificili nu este amuzant, doar daca nu ii oferi jucatorului niste noi impulsuri. No Mans Sky Sentinels vine cu imbunatatiri si potentari pentru lupta. Noile arme si imbunatatiri, cum ar fi un dispozitiv de camuflaj, va vor ajuta sa va orientati in lupta si sa cresteti oportunitatile tactice puse la dispozitie. Veti putea chiar sa va obtineti propriul prieten AI pentru a va ajuta sa va protejati in lupta.
in cazul in care doriti sa va confruntati cu Santinelele si sa treceti prin ele, locatiile pilonilor Sentinelilor va vor fi, de asemenea, facute cunoscute. Luptand printre inamici va va permite sa patrundeti in acesti piloni si sa fiti recompensat din belsug. Noua actualizare va aduce mai mult decat aceste recompense fizice. De unde au aparut Sentinelii? Vei putea afla in noile misiuni axate pe poveste. Finalizarea acestora va va oferi, de asemenea, sansa de a obtine propria drona prietenoasa si va va oferi oportunitati de a crea aparari complet noi din piese recuperate.
Acestea sunt noutatile de baza sub forma de paragraf, asa ca haideti sa fim simpli si sa copiem cateva puncte pe care Hello Games le-a scris pentru a rezuma actualizarea:
- Sentinel Hardframe Mech – Luptati impotriva unui nou inamic robotic – uriasul si puternic blindatul Hardframe Mech. Echipat cu lasere, grenade care distrug terenul si un aruncator de flacari cu plasma, acest nou si infricosator Sentinel se lanseaza pe campul de lupta cu un jetpack de mare putere.
- Revizuire vizuala totala pentru arme – Toate sistemele Multi-Tool, de la laserul de minerit la Scatter Blaster, au primit o revizuire vizuala semnificativa, beneficiind de noi proiectile si raze, sclipiri la gura tevii, efecte de iluminare, refractie, noi impacturi si multe altele!
- imbunatatiri avansate de lupta – Noile imbunatatiri adauga profunzime luptei, cu posibilitatea de a adauga efecte de asomare sau de incinerare la armele tale existente sau de a-ti configura Multi-Tool pentru a provoca daune suplimentare tintelor pe care le-ai marcat anterior. Sau, profitati de noul dispozitiv de camuflare pentru a disparea in mijlocul luptei si a obtine avantajul strategic.
- Companioni robotici AI – Jucatorii isi pot reasambla si reprograma propriul companion robotic prietenos de drona, sau pot face un pas mai departe si pot recupera parti din Sentinel Hardframe pentru a-si construi propria escorta mecanica gigantica autonoma cu AI.
- Noi povesti si misiuni – Lucrati cu echipajul Anomaliei spatiale intr-o noua misiune substantiala bazata pe poveste, sau faceti un raid la sinistrele Sentinel Pillars pentru a accesa arhivele lor si a cerceta secretele Atlasului si ale Lumii de sticla…
- imbunatatiri ale fluxului si senzatiei de lupta – O lista vasta de ajustari si imbunatatiri au fost aduse la senzatia si fluxul armelor, ceea ce face ca experienta de lupta sa fie mai dinamica si mai plina de impact.
- Noi inamici drona – Unitatile Sentinel obisnuite au fost revizuite, cu drone de lupta grele si drone de scut, drone de reparatii dedicate si chiar unitati avansate de invocare care se alatura dronelor de patrulare existente.