New World va renunta la sistemele care creeaza frictiuni pentru jucatori
La inceputul dezvoltarii sale, New World a fost un titlu multiplayer mai mult axat pe crafting si supravietuire. in cele din urma, jocul s-a transformat in MMORPG-ul care este astazi. intr-o noua actualizare pentru dezvoltatori, Amazon afirma ca este timpul ca New World sa piarda unele dintre aceste sisteme de joc de supravietuire ramase in urma, care creeaza frictiuni si ii impiedica pe jucatori sa se bucure pe deplin de ceea ce jocul are de oferit.
„Credem ca exista numeroase lucruri care impiedica oamenii sa joace jocul pe care vor sa il joace”, a declarat David Verfaillie, directorul de creatie al New World. „Calatoria rapida, sferele de mutatie, depozitarea, o multime de lucruri in mod diferit ingreuneaza experienta de joc pe care oamenii o doresc. Este un aspect pe care il analizam cu siguranta si pe care il vom analiza. Jocul a trecut printr-o istorie lunga, iar unele dintre aceste lucruri sunt din iteratiile anterioare ale jocului, cand era mai mult un joc de supravietuire/artizanat, si cred ca le-am pastrat. Cred ca acum este momentul sa incepem sa ne debarasam de asta si sa lasam oamenii sa experimenteze jocul.”
Directorul jocului, Scott Lane, a declarat ca „in urmatoarele doua-trei luni”, aceasta filozofie de „reducere a frictiunii jucatorilor” va duce la diverse schimbari in ceea ce priveste calitatea vietii jocului. Unele dintre aceste schimbari pot fi deja observate in ultima actualizare a jocului, care a redus lucruri precum costurile de calatorie rapida. imbunatatirile mici vor veni mai repede, in timp ce schimbarile mai mari – cum ar fi imbunatatirile aduse posturilor comerciale si mecanicii teritoriale – vor dura mai mult timp pentru a se concretiza. Dar Lane a spus ca vrea ca jucatorii sa stie ca echipa ii asculta.
„S-ar putea sa nu para ca reactionam la fel de repede cum va doriti in toate, dar reactionam la fel de repede pe cat de sigur putem”, a spus Lane, referindu-se la faptul ca unele dintre actualizarile anterioare ale jocului au adus cu ele bug-uri si probleme tehnice majore. Actualizarea din februarie a jocului a fost dedicata exclusiv schimbarilor de echilibru si corecturilor de erori, cu peste 700 de corecturi in total.
in ceea ce priveste ceea ce urmeaza pentru New World, actualizarea dezvoltatorului teasing ce pot astepta jucatorii in ceea ce priveste povestea jocului. Principala raufacatoare a jocului, Isabella, este inca in libertate, iar Rob Chestney, conducatorul povestii New World, a declarat ca o confruntare cu ea va avea loc in curand. Dupa aceea, jocul se va concentra pe dezvaluirea mai multor mistere de pe insula, cum ar fi ce s-a intamplat cu Anticii. De asemenea, Chestney teasing noi raufacatori si personaje care se intorc.
Cand vine vorba despre economie si razboaiele PvP, Verfaillie a spus ca echipa este constienta de faptul ca marile companii de pe multe servere domina din punct de vedere economic. Vor aparea modificari care vor ajuta la stimularea companiilor mai mici care se confrunta cu cele mai mari, precum si ajustari ale Razboaielor pentru ca atacatorii sa aiba un dezavantaj mai mic atunci cand incearca sa revendice teritorii. Verfaillie a spus ca, in prezent, aparatorii intr-un Razboi castiga in peste 80% din cazuri, asa ca vor urma ajustari pentru a se asigura ca teritoriile vor schimba mai des mainile.
Actualizarea se scufunda in tot felul de detalii suplimentare, cum ar fi faptul ca securea este cea mai folosita arma, iar muscheta este cea mai putin folosita. Exista, de asemenea, o explicatie detaliata a modului in care functioneaza statistica norocului din joc (creste probabilitatea ca prada sa fie un obiect cu nume, dar nu afecteaza de fapt sansa ca obiectele in general sa cada sau raritatea) si multe altele, asa ca fanii vor dori sa vizioneze intregul videoclip.
Pe langa lansarea New World, Amazon a publicat si localizat recent MMORPG-ul coreean Lost Ark, care a devenit unul dintre cele mai jucate jocuri din toate timpurile pe Steam, cu peste 1,3 milioane de jucatori simultani.
Este posibil ca GameSpot sa primeasca un comision din ofertele de vanzare cu amanuntul.