Iron Banter: Saptamana aceasta in Destiny 2 Toata lumea vrea sa conduca lumea (tronul)
Aproape fiecare saptamana aduce ceva nou in Destiny 2, fie ca este vorba de ritmuri de poveste, de activitati noi sau de noi combinatii interesante de elemente care le permit jucatorilor sa se devasteze reciproc in Crucible. Iron Banter este o privire saptamanala asupra a ceea ce se intampla in lumea Destiny si o trecere in revista a ceea ce ne atrage atentia in intregul sistem solar.
A fost destul de mult luna in Destiny 2. in ultimele saptamani, Bungie a scapat o cantitate ridicola de informatii pentru jucatori despre The Witch Queen, de la noi detalii privind campania de poveste si sistemul de mestesugare a armelor pana la o privire mai atenta la Void 3.0. Exista o cantitate imensa de detalii de luat in considerare, construind o pista de aterizare pentru lansarea expansiunii in doar cateva zile.
Sincer, a fost prea mult pentru a face fata. intre privirea noastra timpurie asupra reginei vrajitoarelor si lumea tronului lui Savathun, toate detaliile despre mestesugul armelor, schimbarile care vor veni la Gambit si subclasele Void, este foarte mult de tinut minte.
Toate aceste lucruri sunt amuzante, desigur, dar lucrul care mi-a copt taiteii este cunoasterea. Sezonul celor pierduti s-a incheiat in cele din urma, lasand cateva fire suspendate (si aruncand in aer teoria fanilor care mi-a placut ca o dorinta Ahamkara suflata va fi drumul lui Savathun spre Lumina). si am primit o gramada de priviri la viitoarea expansiune, in trailere, un vidoc, postari in social media, si editia de colectie Witch Queen Collector’s Edition. Este infiorator si excelent si m-am gandit prea mult la el.
Asadar, haideti sa vorbim foarte repede despre povestea care ne asteapta in The Witch Queen – accentul pe rapid, pentru ca, sincer, sunt prea multe de lovit aici si suntem in criza de timp. Am primit vesti de la Fenchurch, am aflat lucruri noi despre Ikora si Ahamkara si am aflat ca s-ar putea sa existe niste Fantome tradatoare acolo.
Bine ai venit, onorat oaspete.
Saptamana aceasta, am primit ultima bucata de poveste din Sezonul celor pierduti, ilustrand cum trecem de la Savathun ascuns intr-un cristal mare la Savathun care manuieste Lumina saptamana viitoare. Raspunsul scurt este: Savathun a facut un lucru magic, desi nu prea inteleg ce presupune asta. in orice caz, Mara Sov nu a reusit sa il ucida pe zeul Stupilor al vicleniei, in ciuda faptului ca acesta era planul ei de vreo sase luni, in timp ce pregatea ritualul pe care l-am vazut in timpul misiunii „Exorcizarea” din aceasta saptamana.
Acest lucru sugereaza ca Savathun a avut o pista din interior asupra planului Mara – fie a ghicit ca va fi o tinta cu mult timp in urma (ceea ce, ca sa fim corecti, este destul de evident) si nu a intentionat niciodata sa se faca vulnerabila, fie a cules aceasta informatie la un moment dat prin diversele ei mijloace si a facut pregatiri. Desi prima posibilitate pare cea mai probabila, cea de-a doua este cea mai interesanta dintre cele doua. La urma urmei, am vazut lucrurile ciudate pe care Savathun le poate face oamenilor cu Cantecul lui Savathun, cantecul ciudat care (aparent) ii da unele puteri usoare de control al mintii. Oare l-a folosit pentru a o spiona pe Mara si pentru a fi cu un pas inaintea iminentului ei asasinat?
Apropo, daca nu ati jucat Exorcism pana in acest moment, ar trebui sa speram ca veti putea sa o faceti. Misiunea a fost lansata cu unele bug-uri, dar Bungie a facut cateva modificari care ar trebui sa o faca mai usor de indeplinit acum. Doar nu sariti peste cutscene.
„Exorcism” ne-a oferit configuratia pentru The Witch Queen si am vazut o multime de indicii potentiale care apar in toate celelalte informatii pe care Bungie le-a raspandit, inclusiv in vidoclipul, trailerul de lansare si oportunitatea de previzualizare hands-off. Aceasta din urma ne-a dat o idee despre ce sa ne asteptam cu lumea tronului Savathun si cu noua campanie de poveste pe care Bungie o aduce in joc odata cu expansiunea.
Daca nu l-ati vizionat, va sugerez cu siguranta sa verificati vidocul, care ofera o privire destul de completa asupra a ceea ce urmeaza in expansiune. Acesta contine, de asemenea, o multime de imagini din cutscene si din expansiune in general, care la randul lor ne ofera o multime de indicii. Am sapat si am scos 26 de lucruri pe care s-ar putea sa le fi ratat din vidocul Witch Queen si alte 17 pe care s-ar putea sa le fi ratat din trailerul de lansare. Sunt o multime de lucruri ciudate care sunt prezentate!
Totusi, unele dintre cele mai interesante obiecte sunt cele care pastreaza atmosfera horror lovecraftiana pe care o transmite The Witch Queen. in trailerul de lansare, vedem ceea ce pare a fi o viziune, traita de Ikora Rey, despre originile Stupilor de pe planeta lor de origine, Fundament. Chiar si asta, insa, este nuantata de indicii de inselaciune. si apoi exista acea privire a Calatorului, nedeteriorat, pe cer. Serios, se pare ca Calatorul lucreaza cu Savathun. stiu ca tot spun asta. E adevarat.
Acea imagine a Calatorului si insemnele pe care le poti vedea pe el (care sunt, de obicei, ascunse de bucatile uriase care lipsesc din Calator in prezent), joaca in cadrul indiciilor continue ca Destiny 2 se indreapta spre un teritoriu alchimic si spiritual fascinant. Consultati privirea lui Saniya Ahmed asupra modului in care alchimia pare sa fie o parte importanta din The Witch Queen si apoi speculati singuri ce inseamna totul pe termen lung.
Cuvant de la Fenchurch
in ceea ce priveste povestea ceva mai concreta, mi-am petrecut timpul cu Witch Queen Collector’s Edition, care este, ca de obicei, destul de excelenta. Bungie face o treaba excelenta cu CE-urile sale, incluzand o multime de obiecte amuzante si, de asemenea, o parte echitabila de secrete si puzzle-uri pe care comunitatea trebuie sa le descopere. De exemplu, ce este bungie.net/Circles, un URL ascuns in documentele CE-ului? Cine stie! Dar este misto.
Un pic mai simplu este ce se afla in cartea continuta in CE, care este menita sa reprezinte un dosar pentru Hidden, reteaua de spioni Gardieni a Ikorei Rey. Cartea este o serie de rapoarte si misive adnotate de Ikora, care ofera o privire asupra caracterului ei, si totul este intr-adevar informativ despre ce se intampla cu o persoana pe care jocul a tinut-o in mare parte la distanta. Ikora nu este nici pe departe atat de rece, linistita si meditativa pe cat pare a fi.
Cartea de traditii vorbeste despre ciocnirile lui Ikora cu Ahamkara, dragonii infricosatori din universul Destiny, care isi schimba forma si care sunt, practic, niste zei smecheri care fac escrocherii cu labe de maimuta. inainte de epoca in care jucam jocul, Gardienii au luat parte la ceva numit Marea Vanatoare pentru a elimina toti Ahamkara, inclusiv Ikora. Aproape ca a fost ucisa de un Ahamkara, deoarece acesta a pacalit-o sa isi puna o dorinta, doar pentru a fi salvata de legendarul Gardian Wei Ning, si a invins un alt Ahamkara, in esenta, dorindu-si sa fie cineva care nu putea fi tentat de dorinte. Exista o mare implicatie ca Ikora meditativa si echilibrata exista pentru ca asa trebuia sa fie pentru a supravietui Marii Vanatori.
in jurnal, Ikora este extrem de ingrijorata ca nimeni nu o place, pentru ca daca nimeni nu o place pe Ikora, nimeni nu va avea incredere in ea, iar daca nimeni nu are incredere in ea, nu o vor urma in timp ce ea incearca sa-i conduca impotriva amenintarii tot mai mari a intunericului. Este o problema amuzanta la care se face aluzie, apropiindu-ne de Warlock Vanguard mai mult decat am fost vreodata, in timp ce, in acelasi timp, ne arata clar ce repercusiuni masive poate avea ceva precum factorul de simpatie al lui Ikora pentru povestea Destiny 2 in general. Chiar cred ca vom intra mult mai mult in mintea Ikorei in anul care vine – ea este in mod clar figura centrala a povestii Reginei Vrajitoarelor, asa cum Elsie Bray a fost centrala in Beyond Light. Avem parte de o anumita dezvoltare a personajului din aceasta cauza si ma astept la mult mai mult.
Jurnalul include si alte cateva lucruri amuzante pe care intentionez sa le aprofundez in articole in zilele urmatoare. Una dintre ele este ca exista un intreg grup de Fantome care functioneaza ca un fel de obiectori de constiinta – nu si-au gasit Gardienii si le place sa stea pe aici si sa vorbeasca despre daca ii vor gasi vreodata. Exista o sugestie in raport cu privire la aceste Fantome, cum ca ar putea fi intentionat sa evite sa-si gaseasca Gardienii. si, din moment ce stim ca Stupul sfarseste cu Fantomele din Regina Vrajitoare, avem o implicatie foarte reala ca poate acele Fantome ale Stupului au ales sa schimbe tabara. in raport se vorbeste despre faptul ca Fantomele sunt fascinate de Cartile Durerii, de mitul creatiei Stupilor si despre faptul ca ei cred ca Stupii sunt o clasa de victime manipulate de viermii lor. Poate ca nu Calatorul este cel care tradeaza umanitatea, ci Fantomele care nu sunt de acord cu ele.
Mai sunt si alte cateva lucruri care merita mentionate, dar preferatul meu este un raport din Fenchurch Eververse – da, ca Fenchurch. Nu exista o tona de intrari de lore despre tipul asta, dar stim ca atunci cand Gardianul nu cauta antichitati si ciudatenii pentru Magazinul Eververse pe teren, el lucreaza ca unul dintre ascunsii lui Ikora. in timpul Sezonului Derbedeului din 2019, un raport de la Fenchurch a servit ca o intrare lore deosebit de ciudata, cu implicatii ciudate. in el, a avut un vis despre Eris, s-a trezit si a gasit un sclav al Stupului care statea deasupra lui si se purta ciudat, apoi l-a ucis pentru a descoperi o bucata de material negru care, atunci cand a fost atins, i-a oferit o alta viziune a lui Eris. Ani de zile, aceasta intrare in traditie a facut aluzie la o ciudatenie, dar nu am inteles-o niciodata pe deplin.
Editia de colectie contine un alt raport de la Fenchurch care, in sfarsit, explica acel raport anterior. Raspunde la unele intrebari, cum ar fi identitatea celeilalte persoane din viziunea originala (este Mara Sov, de fapt), si ridica altele. De asemenea, ofera un indiciu despre ce rol ar putea avea Mara in povestea Reginei Vrajitoarelor si nu numai. Totul este foarte fascinant.
Orele care ne despart de The Witch Queen sunt tot mai putine, dar mai sunt inca multe de despachetat, cum ar fi transmisiunile Hive asemanatoare cu cele ale Vanguardului, pe care Bungie le impartaseste pe Instagram, sau cele doua zile in care Savathun a preluat, aparent, contul de Twitter al Destiny. Asteptati-va la mai multe despre care sa vorbim saptamana viitoare; speram ca vom avea timp suficient pentru a scrie aceasta rubrica. intre timp, nu ezitati sa impartasiti in comentariile de mai jos indicii de povesti ciudate, interesante sau misterioase care va coaceti taiteii.