Infinite pentru esecul masiv al lui Battlefield 2042
Potrivit multor fani FPS, cel mai recent titlu al celor de la DICE, Battlefield 2042, a avut parte de o lansare esuata, in principal din cauza numeroaselor probleme legate de gameplay.
Cu toate acestea, potrivit unui director executiv EA, se pare ca lansarea s-a impotmolit in probleme partial din cauza faptului ca a cazut in preajma lansarii de succes a Halo: Infinite de la 343 Industries.
intr-un articol postat de Tom Henderson, popularul leaker a dezvaluit continutul unei recente intalniri interne „Town Hall” la EA, in cadrul careia directorii sai au discutat despre evenimentele recente si viitoare ale companiei.
in timp ce intalnirea a inclus informatii despre o multime de proiecte viitoare ale dezvoltatorilor, executivii au conversat si despre dezastrul lor recent cu Battlefield 2042.
Laura Miele, directorul studiourilor EA, a vorbit despre motivele care au dus la prabusirea jocului, afirmand ca jocul nu a reusit sa satisfaca asteptarile atat ale EA, cat si ale jucatorilor.
Citeste si: „A fost un joc de succes”: Federatia Esports din India discuta cu Asociatia Olimpica Indiana despre planul de actiune al Indiei pentru Jocurile Asiatice 2022
in cadrul discutiei, au fost notate diverse motive cu privire la lansarea esuata a titlului FPS. Printre acestea s-au numarat probleme precum dezvoltarea acestuia intr-un mediu de lucru de acasa si petrecerea unui timp mare pentru actualizarea jocului pe un nou motor Frostbite.
Pe langa aceasta, Miele a mentionat, de asemenea, ca jocul a avut o multime de bug-uri care au fost in mare parte eliminate cu patch-urile Day 0 si Day 1. Cu toate acestea, potrivit companiei, lansarea fara bug-uri a Halo: Infinite a schimbat naratiunea Battlefield 2042, deoarece acesta era considerat in cea mai mare parte un joc cu multe probleme de catre comunitate.
Miele a recunoscut ca titlul DICE nu a primit o comparatie corecta, deoarece nu a fost „lustruit” in comparatie cu Halo: Infinite. Cu toate acestea, au fost de acord si cu feedback-ul negativ al jucatorilor, care a constat in principal in probleme precum designul jocului si lipsa de caracteristici.
in cele din urma, se pare ca jocul are o tona de probleme pe care DICE s-ar putea sa nu le poata rezolva, motiv pentru care comunitatea le cere rambursari, si ramane de vazut daca EA se va plia la cererile lor.