Horizon Forbidden West update 1.05 note de patch-uri imbunatatiri grafice pentru PS5 si PS4 | Gaming | Divertisment
Fanii Horizon Forbidden West nu au avut prea multe de care sa se planga de cand jocul a fost lansat pe PS5 si PS4. Jocul de actiune open-world a primit recenzii foarte bune, criticii laudandu-i stilul vizual si gameplay-ul. Cu toate acestea, in ciuda faptului ca jocul arata atat de bine, dezvoltatorul Guerrilla a promis ca va imbunatati aspectul vizual in urmatoarele actualizari. Aceasta incepe cu actualizarea 1.05, care poate fi descarcata acum pe consolele PlayStation. Guerrilla explica mai multe: „Patch-ul 1.05 pentru Horizon Forbidden West se lanseaza astazi! Echipa noastra a muncit din greu pentru a rezolva unele dintre problemele pe care le-ati semnalat si va continua sa analizeze problemele si feedback-ul primit de la comunitatea noastra.” Puteti vedea lista completa a notelor de patch-uri pentru actualizarea 1.05 a Horizon Forbidden West mai jos.
Note de patch-uri Horizon Forbidden West…
Probleme cunoscute:
– in prezent, analizam mai multe probleme raportate de comunitate:
– Echipa investigheaza cu prioritate ridicata, mai multe probleme grafice raportate de jucatori cu privire la stralucirea, ascutirea si saturarea ecranului atunci cand se misca camera.
– Unii jucatori se confrunta cu o problema cu ecrane de incarcare infinite atunci cand incearca sa se incarce in Melee Pits.
– Unii jucatori se confrunta cu o problema in care tinuta lui Aloy apare neclara in Photo Mode.
– Unii jucatori se confrunta cu o problema in misiunea principala „Reach for the Stars” in care Aloy nu poate interactiona cu o carcasa de masina, ceea ce blocheaza progresia.
Corectii si imbunatatiri:
Misiuni principale
– S-a rezolvat o problema in misiunea principala „Reach for the Stars”, unde reincarcarea unei anumite salvari automate dupa terminarea primei misiuni putea bloca progresia.
– S-a remediat o problema in timpul interludiului „The Eye of the Earth”, unde Aloy putea sa cada din lume dupa ce sarea o secventa cinematografica.
– S-a rezolvat o problema in misiunea principala „Cradle of Echoes”, unde Varl putea sa se rataceasca la o reincarcare din salvare.
– S-a rezolvat o problema in misiunea principala „The Sea of Sands” care afecta mai multe puncte de apucare.
Misiuni secundare si misiuni
– S-a rezolvat o problema in misiunea secundara ‘Blood Choke’ in care Atekka parea sa cada din cer.
– S-a rezolvat o problema de progresie in misiunea secundara „in ceata” legata de calatoria rapida in timpul misiunii.
– S-a rezolvat o problema in misiunea de comisioane „Noaptea luminilor” in care o cutie care poate fi trasa se putea bloca si bloca progresia misiunii.
Activitati in lume
– S-a rezolvat o problema in care Relic Ruin: The Daunt nu putea fi pornita in anumite circumstante.
– S-a rezolvat o problema in contractul de salvare The Greenswell: Plowhorn and the Plants, in care un obiectiv optional nu putea fi finalizat daca obiectul necesar era trimis in ascunzatoarea jucatorului.
– A fost disciplinat un Tallneck necinstit din apropierea The Sand of the Sentinels care uneori isi schimba directia traseului.
Corectii ale gameplay-ului
– Abilitatea A doua sansa ar trebui sa functioneze acum corect.
– S-a rezolvat o problema in care camera avea o pozitie neintentionata atunci cand se foloseau anumite tehnici de arme.
Corectii generale
– Supradimensionarea imaginii in modul HDR a fost corectata.
– S-a rezolvat o problema in care unele asezari intrau in flux, apoi ieseau in anumite circumstante.
– S-a remediat o problema in care HUD-ul palpaia atunci cand jucatorul efectua o actiune de prada.
– A fost rezolvata o problema in care deschiderea si inchiderea rapida a hartii putea cauza anomalii grafice.
– A fost rezolvata o problema in care animatia lui Aloy tremura uneori rapid atunci cand se urca dupa ce a cules o planta a fost rezolvata.
– S-a rezolvat o problema globala in care directia privirii lui Aloy sau a anumitor NPC-uri era incorecta.
– Au fost reparate mai multe cazuri in care Aloy, NPC-urile sau inamicii puteau ramane blocati in geometrie.
– S-a rezolvat o problema in care drumurile si pictogramele de pe harta apareau uneori cu intarziere.
– Au fost rezolvate mai multe probleme de streaming si ecrane de incarcare neintentionate.
– NPC-urile care pareau sa sufere de insomnie si se adunau in grupuri mari noaptea in asezari ar trebui sa se comporte mai natural acum.
– Petra nu se va mai teleporta in locul ei din interiorul fabricii de bere Chainscrape daca este urmarita imediat dupa conversatia initiala cu ea.
Corectii de accidentari
– Au fost reparate mai multe accidentari.
Alte
– Diverse imbunatatiri de performanta.
– Diverse alte corecturi minore si imbunatatiri cosmetice.