Horizon Forbidden West - Destructoid

Horizon Forbidden West – Destructoid

Acces acordat

Au trecut cinci ani de candВ Horizon Zero Dawn? Nici nu pare ca au trecut! Dar in contextul in care Horizon ca intreg, se simte ca Guerrilla Games a facut o multime de progrese in acest timp: si noi toti avem ocazia sa experimentam aceste eforturi cu Horizon Forbidden West.

[Aceasta recenzie contine spoilere ample pentru primul Horizon. Nu exista spoilere de poveste pentru Horizon Forbidden West sunt prezente.]

Horizon Forbidden West (PS4, PS5 [recenzie])
Dezvoltator: Guerrilla Games
Editor: Guerrilla Guerrilla: Sony
Lansat: 18 februarie 2022
MSRP: 69,99 DOLARI

Sa fie clar: daca v-a placut Horizon Zero Dawn, este foarte probabil sa va placa Forbidden West. in general, este o continuare mai mare si mai indrazneata, fara a renunta la ceea ce a facut ca jocul original sa rezoneze cu atat de multi oameni.

Deoarece a trecut ceva timp, probabil ca este mai bine daca recapitulam putin povestea. Asadar, Aloy este acum constienta de rolul ei in lume si de modul in care aceasta Horizon a luat nastere. Putem renunta la fastul si la majoritatea cutiilor de mister de la inceput. Continuarea trece la treaba, lasandu-ne sa cunoastem miza – lumea este corupta daca Aloy nu reuseste sa reconstituie masurile de prevenire – si incepe imediat cu aceasta misiune. Sfarsitul primului joc a prezentat o potentiala continuare a naratiunii, cu teasere la pachet, iar Horizon Forbidden West isi respecta aceasta promisiune.

imi place ca ni se prezinta imediat un simt clar al urgentei. „Oamenii sufera” din cauza terraformarii, iar Aloy are un plan pentru a opri acest lucru (care, in mod natural, va avea cateva rasturnari de situatie): carlig usor! De asemenea, merge un pic mai departe cu unghiul tehnologic acum ca pisica a iesit din sac (mai ales atunci cand este juxtapusa la societati mai putin avansate) si ajungem sa vedem mai mult din lupta ei personala cu faptul ca este o figura de mesia acum ca este faimoasa. Modul in care oamenii reactioneaza la asta arunca o cheie de bolta in amestec dincolo de scopul macro al povestii.

Aspectul tehnologic/de constructie a lumii al naratiunii nu este perfect, deoarece trebuie sa mearga mai mare cu ceea ce stiam deja din atingerea mai usoara si dezvaluirea treptata a primului joc. Poate deveni jargon si MacGuffin-ey – si exista unele alegeri de dialoguri de prost gust – dar leaga toate acestea cu momente bune de caracter. Mi s-a intamplat foarte des sa gem si sa ma luminez de surpriza in aceeasi scena.

Aceasta este in mod fundamental o Aloy diferita, iar eu prefer calatoria ei in Horizon Forbidden West. O cunoastem bine in acest moment si avem ocazia sa o vedem complet dezlantuita, la nivel practic si emotional. Desi dialogul este uneori discutabil (mai ales din punct de vedere al expunerii), merita sa ne intereseze aceasta lume. si pentru toti cei care se ocupa de continuitate, primim, de asemenea, un motiv pentru care ea nu are echipamentul imbunatatit (ea „a avut probleme” inainte de evenimentele din joc).

Un lucru care m-a atras rapid, dincolo de mizele reinnoite, a fost lumea in sine. Arata absolut superb pe un PS5, iar acest lucru se datoreaza in parte mediilor mai luminoase si mai variate ale secventei; „vestul” titular al acestui univers. Totul se reduce la preferintele personale, dar mi-a fost foarte usor sa ma implic in schimbarea estetica a acestei continuari. Este greu sa vorbesc despre cateva dintre zonele mai mari fara a le strica, dar este suficient sa spun ca un mod foto (care este inclus, ca sa fie clar) este o conditie prealabila. De asemenea, sunt surprins de cat de bine s-a descurcat echipa cu portiunile subacvatice, care sunt de obicei o lovitura mortala in jocurile moderne open-world.

Mi s-a parut mai usor sa ma investesc mai mult in Orizont Forbidden West in general, de fapt, pentru ca sunt mai multe lucruri de facut in ansamblu. si nu ma refer la „mai multe ace pe harta”, in sensul de gamification/content dump. Ci din punct de vedere tactic si mecanic, exista mai multe optiuni de abordare a modului in care joci jocul. Mai multe capcane, arme si obiecte suplimentare (si efecte de stare), totul se adauga. Acel sentiment de „a pregati scena” pentru o mare confruntare, apoi de a apasa pe tragaci si de a te simti satisfacut de ruina dusmanilor tai, totul s-a intors.

Glisarea cu obiectul Shieldwing (care face ca traversarea lumii deschise sa fie mult mai buna in tandem cu revenirea calatoriei rapide) si scufundarea sub apa cu zone acvatice mai extinse sunt parti uriase ale acesteia. Dar exista, de asemenea, mai multe oportunitati de catarare organica datorita unui efort concertat de a adauga mai multe puncte de sprijin, ceea ce face ca platformarea sa fie mult mai placuta, de la cea mai mica temnita pana la cea mai mare priveliste. Vorbind despre primul, zonele subterane tind sa se amestece mai putin, deoarece buncarele sunt mai mult decat aceleasi cateva tipuri de amenajari in Forbidden West.

Mai multi inamici cu care sa te lupti este un mare plus, deoarece echipa, in general, merge mai departe (la propriu), punand in acelasi timp multa dragoste si grija si pentru cei mici. Luptele integrate de masini si de oameni adauga un rid la o tona de batalii de marca, si exista cateva momente autentice de joc de actiune „whoa” cu lupte de poveste. Toate acestea se adauga pentru a forma un joc mai dinamic si mai expansiv. Orizont Vestul interzis adopta cateva filosofii clasice de design open-world incercate si adevarate. Mestesugul si colectarea sunt din nou, si este la fel de util ca inainte. Roata de crafting mentine lucrurile eficiente, iar viziunea detectivului (Focus) inca se justifica mai mult decat o multime de alte proiecte.

Feedback-ul vizual pentru sistemul de lupta face ca luptele sa fie mult mai putin frustrante, deoarece vei putea spune dintr-o privire daca ceva se loveste de armura sau daca se sapa intr-un punct sensibil cu ajutorul sagetilor rosii si, respectiv, verzi; nu este atat de aglomerat incat sa pierzi urma a tot. Iar cand primesti puncte de indemanare ca pe bomboane pentru copaci cu abilitati care conteaza, stii ca te asteapta o bucla de feedback buna. inghesuie mai multe optiuni de accesibilitate si ai o tocana in desfasurare.

Aceasta expansivitate nu vine cu un cost mare, cel putin in experienta mea. Nu am intalnit foarte multe bug-uri: doar un singur caz in care a trebuit sa reimprospatez o zona (sa plec si sa calatoresc rapid inapoi) pentru a vorbi cu un NPC pentru a declansa o misiune. Dar avand in vedere ca Horizon Forbidden West – spre deosebire de un alt joc recent cu lume deschisa care implica morti vii – ofera in mod implicit o multime de salvari automate (si optiunea de a salva manual in orice slot doriti), va fi greu sa ajungeti intr-o situatie care sa va rupa cu adevarat jocul.

Am fost ingrijorat de Horizon Forbidden West, dar dupa cateva ore de joc multe dintre temerile mele au fost eliminate. Guerrilla Games se descurca foarte bine cu genul open-world in acest moment si stie cum sa se adreseze oamenilor care chiar le plac anumite elemente de confort mai larg, fara a exagera. Este pacat ca trebuie sa asteptam atat de mult timp intre proiecte, dar daca asigura acest nivel de calitate, pot sa ma descurc.

[Aceasta recenzie se bazeaza pe o versiune cu amanuntul a jocului oferita de editor].

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.