Horizon Forbidden West are o multitudine de caracteristici de accesibilitate si calitate a vietii
De unde sa incepi
Daca ati fost curiosi sa aflati ce Horizon Forbidden West presupune caracteristicile de accesibilitate, Sony tocmai a publicat un articol de amploare pe aceasta tema, care prezinta si imbunatatiri generale ale calitatii vietii pe care multi vor dori sa le foloseasca.
Sony a oferit o privire asupra Horizon Forbidden West meniul de accesibilitate, iar acesta este expansiv. Tutorialele au fost extinse, iar comenzile pot fi complet refacute: cu contingente pentru optiunile de comutare si mentinere, precum si pentru inversarea axelor X si Y. Iata altceva pe care nu multe jocuri il fac:
„O alta caracteristica noua este sistemul Co-pilot, care acorda acces la joc unui al doilea controler PlayStation cu comenzi in oglinda. Acest lucru necesita doar un alt controler (controler DualSense pentru PS5, controler DualShock 4 pentru PS4) si un al doilea profil de utilizator. Sistemul Co-pilot a fost implementat datorita feedback-ului si sprijinului incredibil din partea consultantului nostru pentru accesibilitate pentru nevazatori.”
Un alt lucru foarte frumos pe care il are jocul: comutatoare pentru vibratia DualSense. Mi-as dori sa pot face asta mai des! Acest lucru se adauga la asistentele de joc (cum ar fi concentrarea suplimentara, sau timpul slo-mo atunci cand vizezi cu arcul cu abilitatea activa), precum si la auto-sprint, auto-heal, auto-Shieldwing (planorul din joc) si posibilitatea de a activa in permanenta „adnotarile de catarare” (astfel incat sa poti vedea unde sunt punctele de sprijin cu o stralucire, asa cum se arata in imaginea din antet). De asemenea, sunetul poate fi reglat fin pe placul dumneavoastra.
Probabil ca cea mai mare adaugire pentru multi oameni este cursorul de dificultate, care intervine si in mecanica de loot. Astfel, exista de fapt cinci setari de dificultate din care poti alege, inclusiv de la poveste pana la „foarte greu”. Dar cel mai tare este o setare de dificultate personalizata, in care puteti glisa nivelurile de daune (primiti/primiti) si comutatorul de calitate a lootului de viata. iti amintesti cum in original, puteai sa desprinzi parti din roboti, apoi sa le jefuiesti (si daca ucizi robotul inainte de a o face, acestea sunt pierdute)? Cu „easy loot” puteti pastra aceste portiuni, astfel incat sa nu trebuiasca sa descompuneti meticulos inamicii pentru a obtine obiecte de upgrade. Este activata in mod implicit in modurile poveste si usor, dar o poti activa si tu.
Atunci cand se cultiva, acesta este un upgrade foarte frumos si, probabil, preferatul meu din tot lotul. Dar avand in vedere amploarea mare a caracteristicilor oferite aici, exista ceva pentru toata lumea.
Chris Carter
Director de recenzii, Co-EIC – Chris se bucura cu aviditate de Destructoid inca din 2008. in cele din urma a decis sa faca urmatorul pas, sa-si faca un cont si sa inceapa sa scrie pe blog in ianuarie 2009. Acum, este membru al personalului!