Horizon Forbidden West are o mare inovatie dezvoltata de Kojima Productions

Horizon Forbidden West are o mare inovatie dezvoltata de Kojima Productions

Guerrilla Games si Kojima Productions au avut un parteneriat strans, in parte datorita partajarii motorului Decima, proprietatea Guerrilla. Decima a alimentat nu doar ambele titluri Horizon dezvoltate intern de Guerrilla Games, ci si titlul inaugural Death Stranding al Kojima Production. Avand in vedere ca tehnologia este partajata intre acesti doi dezvoltatori AAA, nu ar trebui sa fie o surpriza sa vedem ca una dintre cele mai unice caracteristici ale lui Death Stranding joaca un rol important in Horizon Forbidden West.

Recenzie Horizon Forbidden West – Mai mare si mai bun din toate punctele de vedere

Cand compari Focusul lui Aloy cu cel al BB-ului lui Sam „Porter” Bridges, exista cateva asemanari imediate intre capacitatile de scanare ale ambelor dispozitive futuriste. Pe langa faptul ca pot scana punctele de interes (de obicei, combatantii inamici si diferitele lor puncte forte, puncte slabe sau echipamente), ele pot fi folosite si pentru a oferi o imagine rapida a mediului inconjurator si a pericolelor imediate prezentate.

in Death Stranding, aceste pericole sunt clar marcate prin linii si simboluri colorate simple, care traseaza intensitatea unei anumite cai, variind de la albastru la galben si rosu, avand in vedere intensitatea si gradul de dificultate pe care Sam Bridges l-ar avea in a le traversa. Caile rosii sunt aproape intotdeauna aproape impenetrabile si vor duce cu usurinta la pierderea controlului sau la imposibilitatea de a progresa in siguranta cu incarcatura intacta.

La fel, concentrarea lui Aloy in Horizon Forbidden West a fost imbunatatita cu o parte din tehnologia secreta a lui Kojima pentru a oferi jucatorului mai multa libertate de actiune pentru a se putea catara in mediul inconjurator. Apucaturile vopsite in galben marcheaza in continuare cele mai evidente parti ale traversarii, la fel ca in Horizon Zero Dawn, dar principala diferenta este ca indemanarea lui Aloy de a se catara a fost dezvoltata pentru a include clampanitul liber pe majoritatea suprafetelor din joc. Cum nu fiecare apucatura verticala sau stanca va fi manjita cu vopsea galbena de floarea-soarelui pentru a ghida drumul, scanarea de rutina a mediului cu atentia lui Aloy lumineaza clar calea de urmat atunci cand lucrurile devin mai putin evidente.

Cu tehnologia importata de la Death Stranding de la Kojima Productions si adaugata in Horizon Forbidden West, Focus-ul imbunatatit este o inovatie simpla care face catararea si parkour-ul din Horizon Forbidden West mult mai placute. Chiar si daca ne uitam inapoi la originalul Horizon Zero Dawn, natura scriptata a secventelor cheie de escaladare se regaseste si in continuarea jocului, dar cu o directie mult mai putin evidenta, deoarece jucatorul poate acum sa se catere mai liber prin mediul inconjurator.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *