Fostul director principal al Battlefield este uimit de pasii gresiti din Battlefield 2042s

Fostul director principal al Battlefield este uimit de pasii gresiti din Battlefield 2042s

David Goldfarb, care a fost director principal pentru Battlefield 3 si Battlefield Bad Company 2, a declarat ca este „uimit” de ceea ce el descrie ca fiind „pasi gresiti” cu Battlefield 2042.

Vorbind pe Twitter, Goldfarb a spus ca a vizionat recent o defalcare a problemelor percepute ale jocului si a spus ca a fost „uimit ca au existat atat de multi pasi gresiti, chiar si cunoscand obstacolele de mai sus”.

„Chiar incerc sa inteleg de ce au fost facute unele dintre aceste apeluri de design”, a spus Goldfarb. „De ce nu exista harti de infanterie mai mici? De ce numarul de 128 de jucatori a fost un lucru care nu parea sa aiba nicio acomodare pentru infanterie? De ce sunt harti intregi de expediere fara arta de detaliu?”.

Problemele legate de designul hartilor au fost ridicate de jucatori in jurul lansarii lui Battlefield 2042. Cand a fost lovit de mii de recenzii negative pe Steam, o mare parte din feedback a vizat senzatia de „gol” a hartilor.

si pentru toti prietenii si colegii mei de acolo – ugh.

Continuand, Goldfarb a intrebat „nu era nimeni care sa controleze calitatea acolo? Cine a crezut ca aceasta experienta onoreaza experienta sandbox [Battlefield] si a dus-o mai departe?”?

Desi Goldfarb conduce acum studioul independent The Outsiders, el are o sugestie pentru Dice in continuare. „Cel mai bun lucru pentru Dice in continuare ar fi sa faca 2143 si sa avanseze in timp si sa isi revendice mantia de badasserie a armelor combinate pe care si-au construit mostenirea alaturi de un IP cu adevarat unic pe care l-au creat”, sugereaza el.

in acest moment, o petitie prin care se cere ca EA sa emita rambursari pentru Battlefield 2042 atrage o multime de sustinere. Cand am scris despre ea miercuri (9 februarie), aceasta avea 54 540 de semnaturi, dar astazi (11 februarie) are aproape 150 000 de semnaturi.

Acest lucru vine dupa anuntul ca o functie de tablou de bord mult solicitata pentru Battlefield 2042 a fost amanata.

in alta parte, in lumea jocurilor, Riot Games a prezentat modul in care gestioneaza abuzurile si toxicitatea in cadrul Valorant – si ce intentioneaza sa implementeze in continuare.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *