Fiecare joc Ubisoft in dezvoltare
Ubisoft este o companie masiva. Conform propriilor date, gigantul editarii de jocuri video detine peste 45 de studiouri de dezvoltare si are peste 20.000 de angajati – semnificativ mai multi decat concurentii precum EA – desi se pare ca Ubisoft se confrunta cu un exod de talente.
in pofida luptelor sale continue, Ubisoft continua sa se concentreze pe producerea de noi intrari in cadrul francizelor sale consacrate – Assassin’s Creed, Tom Clancy si Far Cry, pentru a numi doar cateva – in timp ce experimenteaza intermitent cu noi francize precum Immortals Fenyx Rising si Riders Republic. Este o lovitura una-doua care face ca Ubisoft si deciziile sale de dezvoltare sa fie interesante de urmarit, chiar daca aceste experimente nu dau intotdeauna rezultate.
Pentru a va face o idee mai buna despre productia actuala a companiei, am creat aceasta lista cu toate jocurile Ubisoft despre care stim ca sunt in curs de dezvoltare pentru console si PC. (Proiectele zvonuri si jocurile pentru mobil nu sunt incluse.) Faceti clic pe galeria de mai jos sau continuati sa derulati pentru a vedea o trecere in revista a tuturor celor 16 jocuri anuntate in dezvoltare la Ubisoft, incepand cu 20 februarie 2022.
The Settlers
Urmatorul joc pentru Ubisoft este cea de-a opta intrare in seria clasica RTS The Settlers. Este primul joc nou Settlers din 2010 si vine pe PC pe 17 martie.
The Settlers din 2022 este un reboot de marca pentru franciza veche de 29 de ani. Acesta prezinta o campanie bazata pe poveste, moduri multiplayer pentru pana la 8 jucatori si trei factiuni jucabile. Ubisoft DГјsseldorf conduce dezvoltarea proiectului cu motorul Snowdrop.
Ubisoft a anuntat anterior lucrul la un nou joc Settlers in 2014. Cu toate acestea, acel proiect va fi in cele din urma separat de franciza si lansat sub numele de Champions of Anteria in 2016.
Data lansarii: 17 martie 2022 | Platforma: Platforma: PC | Dezvoltator: Ubisoft DГјsseldorf
Avatar: Frontierele Pandorei
Tot in acest an va fi lansat si Avatar: Frontiers of Pandora, un joc de tip first-person open-world amplasat in universul seriei de filme Avatar a lui James Cameron. Massive Entertainment de la Ubisoft dezvolta jocul bazat pe poveste in colaborare cu Disney si compania de productie Lightstorm Entertainment a lui Cameron. Magnus Jansen, anterior director de creatie la The Division, conduce directia creativa a jocului Avatar.
Dezvoltat in motorul Snowdrop al companiei Massive, Frontiers of Pandora este o poveste de sine statatoare in care vei juca in rolul unui Na’vi care lupta impotriva RDA-ului condus de oameni. Se desfasoara in Western Frontier, o „parte inedita a Pandorei”. Ubisoft ne-a oferit o prima privire la Avatar: Frontiers of Pandora in timpul E3 2021. Trailerul a prezentat lumea vibranta a Pandorei, cu flora si fauna extraterestra juxtapuse cu un complex industrial RDA, culminand cu o ciocnire intre cele doua.
Frontiers of Pandora va sari peste PS4 si Xbox One din cauza limitarilor tehnice ale consolelor last-gen. Dezvoltand exclusiv pentru PS5, Xbox Series X|S si PC, Massive a declarat ca este capabila sa realizeze viziunea sa de gameplay aerian, design organic al hartilor si imersiune generala.
Un alt beneficiu al renuntarii la hardware last-gen este impactul asupra AI si NPC-urilor. Alice Rendell, designerul principal de realizare narativa, a declarat ca Massive a „creat un sistem prin care NPC-urile noastre inteleg starea lumii – de exemplu, vremea, progresul jucatorului sau ora din zi”.
in prezent, nu exista o data de lansare specifica pentru Frontiers of Pandora, desi merita mentionat faptul ca urmatorul film Avatar ajunge in cinematografe pe 16 decembrie.
Fereastra de lansare: 2022 | Platforme: PS5, Xbox Series X|S, PC, Stadia | Dezvoltator: Massive Entertainment
Mario + Rabbids Sparks of Hope
Ubisoft Milian lucreaza la Mario + Rabbids Sparks of Hope, un joc pe care il numeste o „continuare spirituala” a jocului Mario + Rabbids Kingdom Battle din 2017.
Fiecare planeta din Sparks of Hope este un nivel explorabil, complet cu propriile povesti si personaje. Acesta va include noua personaje jucabile, inclusiv Mario, Luigi, Peach, Rabbid Luigi, Rabbid Peach, Rabbid Peach, Rabbid Rosalina si multe altele.
Combaterea este notabil diferita de data aceasta: Combaterea bazata pe grila din Kingdom Battle a fost eliminata in favoarea „unui accent pe fluiditate si pe actiunea oferita de posibilitatea de a muta eroii in timp real”. Cu Spark of Hope, Ubisoft urmareste „o noua abordare a genului tactic”, potrivit directorului de joc care revine, Davide Soliani.
Fereastra de lansare: „Release Window”: 2022 | Platforma: Platforma: Switch | Dezvoltator: Ubisoft Milian
Prince of Persia: Nisipurile Timpului Remake
in 2020, Ubisoft a anuntat ca va face un remake al jocului Prince of Persia: The Sands of Time, excelentul sau joc de actiune si aventura din 2003. Este primul remake complet al Ubisoft si va fi realizat de studiourile din India ale editorului, cu sediul in Pune si Mumbai.
Noul Sands of Time spune aceeasi poveste ca si originalul, Yuri Lowenthal revenind pentru a da voce printului. Cu toate acestea, remake-ul va include noi unghiuri de camera, „secvente complet refacute” si „o abordare noua a luptei, a rezolvarii puzzle-urilor si a derularii timpului”.
in ceea ce priveste motivul pentru care Ubisoft considera ca este mai degraba un remake decat o remasterizare, directorul de joc Pierre-Sylvain Gires a declarat pentru IGN: „Este un remake pentru ca am reconstruit totul de la zero”. Capturarea miscarilor, animatia faciala si inregistrarea vocii au fost toate reinregistrate.
Initial, remake-ul urma sa fie lansat in ianuarie 2021. Prima data a fost amanat pentru luna martie a aceluiasi an, inainte de a fi amanat din nou fara o noua data. Acum este programat sa fie lansat in timpul anului fiscal 2022-23 al Ubisoft, care se desfasoara din aprilie 2022 pana in martie 2023.
Ultima comunicare oficiala a echipei de dezvoltare a venit in octombrie 2021, cand a postat pe Twitter un scurt mesaj prin care ii asigura pe fani ca dezvoltarea este „inca in desfasurare”.
Fereastra de lansare: incepe sa se lanseze: Anul fiscal 2022-23 al Ubisoft* | Platforme: PS4, Xbox One, PC | Dezvoltatorii: Ubisoft Pune, Ubisoft Mumbai | *Aprilie 2022-martie 2023
Rocksmith+
Rocksmith+ este un serviciu de abonament de invatare a muzicii aflat in dezvoltare la Ubisoft San Francisco. Acesta se bazeaza pe jocurile anterioare Rocksmith ale editorului, care permit jucatorilor sa se conecteze si sa invete pe instrumente reale. Rocksmith+ suporta chitare electrice, acustice si bas.
Serviciul va fi lansat cu o cantitate „uriasa” de melodii dintr-o selectie extinsa de genuri, inclusiv rock, hip-hop, pop, latino, R&B, metal si country. Un abonament va costa 15 USD pe luna, iar abonamentele pe trei si 12 luni vor fi disponibile si pentru 40 si, respectiv, 100 de dolari.
Rocksmith si Rocksmith 2014 s-au vandut impreuna in 5 milioane de exemplare, potrivit Ubisoft. Aceasta noua iteratie este asteptata sa fie lansata candva intre aprilie 2022 si martie 2023.
Fereastra de lansare: incepe sa se lanseze: Ubisoft’s FY 2022-23* | Platforme: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, PC, Mobile | Dezvoltator: Ubisoft San Francisco | *Aprilie 2022-martie 2023
Skull & Bones
Skull & Bones si-a inceput viata ca o expansiune multiplayer pentru Assassin’s Creed 4: Black Flag in 2013, inainte de a deveni titlul de sine statator care este astazi. Cu toate acestea, abia la E3 2017 Skull & Bones a fost dezvaluit in mod corespunzator, cu o fereastra de lansare in toamna anului 2018 – o fereastra care a fost amanata o data pe an de atunci.
Am fost chiar si noi cu Skull & Bones in 2017, desi este posibil ca experienta noastra sa nu mai reflecte ceea ce ne putem astepta de la acest joc de lupta navala, deoarece se pare ca a fost repornit. Se spune ca rebootul ar fi venit dupa ce Skull & Bones s-a luptat „sa isi croiasca o pozitie unica in portofoliul existent de jocuri open-world al Ubisoft”. Se pare ca echipa de la Ubisoft Singapore a incercat mai multe decoruri (Caraibe, Oceanul Indian si o lume fantastica numita Hyperborea), precum si mai multe structuri de joc (multiplayer bazat pe nave vs. PvE; supravietuire vs. roguelike; a juca ca un pirat vs. a controla doar barca).
Un raport VGC sugereaza ca echipa a aterizat pe un model de joc live cu o poveste continua asemanatoare cu Fortnite. Site-ul oficial al jocului spune ca Skull & Bones va putea fi jucat solo sau cooperativ.
in ceea ce priveste actualizarile oficiale, Ubisoft a declarat ca jocul este „in plina desfasurare cu o noua viziune” incepand cu septembrie 2020. Directorul de creatie Elisabeth Pellen, o angajata de mult timp a Ubisoft, care a scris si regizat XIII in 2003, a adaugat ca studioul este „pe deplin angajat sa lanseze jocul, precum si sa il sustina pentru multi ani de acum incolo”.
Pellen a spus ca Skull & Bones va avea revenirea in 2021, desi anul a venit si a trecut cu doar aceasta scurta actualizare din partea Ubisoft: „Lucrarile la joc continua sa progreseze bine, iar echipa din Singapore a depasit noi etape importante de productie. Producerea de noi IP-uri ambitioase este dificila, necesita tarie de caracter si viziune pe termen lung.”
Pe langa problemele de dezvoltare mentionate anterior, Ubisoft Singapore a fost investigata recent in urma unor acuzatii de hartuire la locul de munca si tratament nedrept. Un raport realizat de Tripartite Alliance For Fair And Progressive Employment Practices din Singapore s-a pronuntat in cele din urma in favoarea studioului.
Skull & Bones este anuntat doar pentru consolele last-gen si PC, desi ar fi surprinzator sa nu-l vedem pe hardware-ul current-gen atunci cand va fi lansat in cele din urma.
O emisiune TV Skull & Bones condusa de femei este, de asemenea, in lucru.
Fereastra de lansare: „Release Window”: Ubisoft’s FY 2022-23* | Platforme: PS4, Xbox One, PC | Dezvoltator: Ubisoft Singapore | *Aprilie 2022-martie 2023
Tom Clancy’s The Division Heartland
Tom Clancy’s The Division Heartland este unul dintre cele trei shootere free-to-play aflate in dezvoltare la Ubisoft. Acesta se afla in lucru la Red Storm Entertainment de la Ubisoft, care a contribuit la dezvoltarea jocurilor Mainline Division.
Heartland este descris ca fiind „un joc de sine statator care nu necesita experienta anterioara cu seria, dar care va oferi o perspectiva complet noua asupra universului intr-un cadru nou”. Ultima data cand am auzit ca a fost amanat discret pentru anul fiscal 2022-23 al Ubisoft. Acum va puteti inscrie pentru a avea sansa de a participa la un viitor playtest.
Heartland este o parte din planurile de viitor ale Ubisoft pentru The Division. Un altul este un film Netflix cu Jake Gyllenhaal si Jessica Chastain.
Fereastra de lansare: Ubisoft’s FY 2022-23* | Platforme: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, PC, Stadia | Dezvoltator: Red Storm Entertainment | *Aprilie 2022-martie 2023
Assassin’s Creed Infinity
Assassin’s Creed Infinity este urmatoarea evolutie a celei mai de succes francize Ubisoft. Bloomberg relateaza ca Infinity va fi o platforma online in evolutie care va include mai multe cadre istorice si jocuri Assassin’s Creed. Acesta compara structura jocului cu cea a Fortnite si Grand Theft Auto Online.
in ceea ce priveste detaliile oficiale, Ubisoft a anuntat ca Infinity (un nume de cod) este o colaborare intre studiourile Ubisoft Montreal si Quebec. Producatorul executiv Marc-Alexis CГґte, care a ocupat anterior functia de director de creatie la Assassin’s Creed Syndicate, va superviza aceasta colaborare. intre timp, directia creativa va fi condusa de doi veterani Ubisoft: Jonathan Dumont (Assassin’s Creed Odyssey) in Quebec si Clint Hocking (Watch Dogs: Legion) in Montreal.
in cadrul unei teleconferinte privind castigurile din octombrie 2021 (via VGC), Yves Guillemot, CEO-ul Ubisoft, a declarat ca Infinity va fi „un joc urias, dar cu multe elemente care exista deja in jocurile [Assassin’s Creed din trecut]”. El a adaugat ca nu va fi free-to-play.
Se spune ca proiectul se afla la cativa ani distanta de lansare. Pentru a umple golul dintre Assassin’s Creed Valhalla si Infinity, Ubisoft ar fi transformat una dintre viitoarele expansiuni ale lui Valhalla intr-un joc de sine statator care se desfasoara in Bagdad. Bloomberg spune ca jocul este „mai mic ca amploare” decat ultimele jocuri Assassin’s Creed, cu un accent reinviat pe jocul stealth. Este asteptat sa fie lansat in 2022 sau 2023.
Data de lansare: TBA | Platforme: TBA | Dezvoltator: Ubisoft Montreal si Quebec
Assassin’s Creed VR
Un alt joc nou in lumea expansiva a lui Assassin’s Creed este in curs de dezvoltare exclusiv pentru Oculus VR.
Red Storm Entertainment, studioul din spatele jocurilor anterioare Ubisoft VR, Werewolf Within si Star Trek Bridge Crew, conduce dezvoltarea cu sprijinul Ubisoft DГјsseldorf, Mumbai si Reflections.
Ubisoft nu a dezvaluit inca prea multe despre jocul Assassin’s Creed VR, spunand doar ca este creat „de la zero, special pentru platforma Oculus” si ca va incorpora „elemente din franciza pe care fanii o cunosc si o iubesc”.
Data de lansare: TBA | Platforma: Oculus VR | Dezvoltator: Red Storm Entertainment
Beyond Good and Evil 2
De unde sa incepem? Ce zici de acum paisprezece ani, in 2008, cand Ubisoft a anuntat pentru prima data o continuare a lui Beyond Good and Evil. Ubisoft avea sa mentioneze proiectul cu intermitente intre acel moment si 2017, cand Beyond Good and Evil 2 a fost dezvaluit oficial.
Beyond Good and Evil 2 este un RPG de actiune si aventura interplanetar ambitios (poate prea mult). Se doreste a fi un „mediu online masiv si fara cusur” care poate fi experimentat solo sau in cooperare.
Din punct de vedere al povestii, Beyond Good and Evil 2 va fi un prequel, desi Ubisoft il prezinta ca fiind un „succesor spiritual” al originalului din 2003. Acesta este amplasat in sistemul solar System 3, unde traiesc clone umane si hibride. Iata un sinopsis mai detaliat al povestii de la Ubisoft: „in timp ce corporatiile se lupta pentru resurse si putere, clonele impletesc mostenirile spirituale si culturale bogate si diverse ale Vechiului Pamant, un trecut si o planeta pe care nu le-au cunoscut niciodata. in aceasta noua era a pirateriei, te vei ridica de la un pirat umil la unul legendar, aventurandu-te alaturi de personaje pline de culoare pentru a-ti croi propriul drum prin stele.” Printre personajele care revin se numara protagonista originala Jade, porcul-hibrid Pey’j si rinocerul-hibrid Mammagos.
Dezvoltarea a fost condusa initial de creatorul jocului original, Michel Ancel, inainte ca acesta sa se retraga in 2020 pentru a deschide un sanctuar pentru animale salbatice. Ancel fusese investigat la Ubisoft cu putin timp inainte de plecarea sa din cauza unor acuzatii de comportament toxic. Vorbind cu GamesIndustry, el a sustinut ca nu a existat nicio legatura intre investigatie si plecarea sa. Un nou lider creativ nu a fost anuntat public.
La scurt timp dupa ce a aparut vestea plecarii lui Ancel, Ubisoft a emis o declaratie in care spunea ca regizorul nu a mai fost „implicat direct in BG&E2 de ceva timp”. De asemenea, si-a anuntat intentia de a arata gameplay-ul in 2021, desi acest lucru nu s-a materializat niciodata.
Un raport Bloomberg publicat in februarie 2022 sustinea ca Beyond Good and Evil 2 este inca in pre-productie, la cinci ani dupa ce a fost dezvaluit oficial. Ultima actualizare oficiala a dezvoltarii a venit in timpul unei teleconferinte de castiguri din 2021, cand Ubisoft a fost intrebat despre un potential an de lansare. Directorul financiar Frederick Duguet a raspuns: „Am progresat bine cu Beyond Good & Evil 2, dar este prea devreme pentru a va spune in acest stadiu”.
in raportul nostru de la E3 2017, Jon Ryan de la IGN a scris: „Nu-mi amintesc de cate ori, in timpul intalnirii mele cu echipa de dezvoltare a Beyond Good & Evil 2, m-am gandit: „Este imposibil”.” Poate ca asa a fost, JR. Poate ca asa a fost.
Data lansarii: TBA | Platforme: TBA | Dezvoltator: Ubisoft Montpellier
Roller Champions
Dezvaluit la E3 2019, Roller Champions se presupune ca este inca in dezvoltare la Ubisoft. Cu toate acestea, nu pare sa fie totul in regula cu jocul multiplayer free-to-play, inspirat de roller derby.
Roller Champions a putut fi jucat la E3 2019 si se pare ca este pe drumul cel bun pentru fereastra de lansare de la inceputul anului 2020. Cu toate acestea, in cele din urma ar fi fost impins pana la inceputul anului 2021, care ar veni si ar trece fara o lansare sau un anunt de intarziere adecvat.
La inceputul anului 2022, inca nu exista nicio actualizare oficiala despre Roller Champions. Contul oficial de Twitter nu a mai postat nimic din iunie 2021, iar Ubisoft a respins efectiv o intrebare despre starea sa in timpul unei teleconferinte privind castigurile din octombrie anul trecut.
Data de lansare: TBA | Platforme: PS4, Xbox One, PC | Dezvoltator: Ubisoft Montreal
Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline
Ubisoft Bucuresti conduce dezvoltarea Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline, un joc gratuit, bazat pe obiective, care se incadreaza in genul battle royale.
Modul principal al Frontline este Expedition, bazat pe echipa, cu 102 jucatori. Spre deosebire de alte battle royale, obiectivul nu este de a fi ultima echipa in picioare si nici nu va fi stabilit pe o harta tot mai mica. in schimb, Expedition este castigat prin revendicarea informatiilor care duc la o zona de lansare. Acolo, echipele pot fi extrase de pe harta Drakemoor Island pentru a revendica victoria, desi echipele inamice vor avea ocazia sa fure elicopterul de extractie pentru ele insele.
Pana acum au fost dezvaluite trei clase de personaje – Scout, Assault si Support – fiecare cu propriile abilitati speciale, gadgeturi si abilitati. Un test inchis a fost programat sa aiba loc la o saptamana dupa ce Frontline a fost anuntat in octombrie, desi a fost amanat in ultimul moment si a avut loc in schimb la sfarsitul lunii ianuarie.
Data lansarii: TBA | Platforme: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, PC | Dezvoltator: Ubisoft Bucuresti
Tom Clancy’s Splinter Cell Remake
Ultimul deceniu a fost destul de neprietenos cu fanii Splinter Cell: Tease-uri fara iesire, scurgeri aparent false, anunturi false si crossovere nedorite i-au lasat pe fani pesimisti in privinta viitorului seriei. Acest lucru s-a schimbat la sfarsitul anului 2021, cand Ubisoft a anuntat in sfarsit ca a dat unda verde unui nou Splinter Cell, un remake al jocului original din 2002, aflat in dezvoltare la studioul sau din Toronto. Va fi prima intrare noua a seriei de la Splinter Cell: Blacklist din Toronto din 2013.
Remake-ul motorului Snowdrop se afla „in cele mai incipiente stadii de dezvoltare”, potrivit Ubisoft. Chris Auty, fost director de level design la Far Cry 6, este directorul de creatie al proiectului. Acesta a declarat ca este important pentru echipa sa pastreze esenta Splinter Cell si sentimentul de maiestrie pe care il poate genera, „sustinand jucatorii care observa situatiile, isi fac planul, isi folosesc gadgeturile si sunt mai isteti decat inamicul in mod creativ pentru a face fata provocarilor care li se prezinta”.
Producatorul Matt West a reluat acest sentiment, confirmand ca remake-ul va ramane liniar, in loc sa devina open world: „Fiecare centimetru patrat face parte dintr-o alegere, sau ofera direct o alegere, sau are o ramificare directa. Aceasta densitate a gameplay-ului este in prim-plan in Splinter Cell, iar acest lucru va fi foarte, foarte important pentru noi. Experienta de joc pe care o urmarim este direct legata de ceea ce vrem sa simta jucatorii, pentru a capta esenta de atunci cand jucam jocurile originale.”
in ceea ce priveste ceea ce va fi diferit de aceasta data (in afara de imbunatatirile vizuale vaste), West spune ca „unele elemente de design [vor fi actualizate] pentru a se potrivi cu confortul si asteptarile jucatorilor” care au evoluat in cei 20 de ani de la lansarea originalului.
Data de lansare: TBA | Platforme: TBA | Dezvoltator: Ubisoft Toronto
Tom Clancy’s Splinter Cell VR
Anuntat alaturi de jocul Assassin’s Creed VR mentionat mai sus, Splinter Cell VR este o alta exclusivitate Oculus in curs de dezvoltare la Red Storm Entertainment. si acesta este construit „de la zero” pentru VR si va incorpora „elemente din franciza pe care fanii o cunosc si o iubesc”.
Proiectul a fost dezvaluit inainte de a fi anuntat, ca parte a unui raport care detalia strategia de dezvoltare a jocurilor consolidate a Meta.
Data lansarii: TBA | Platforma: Oculus VR | Dezvoltator: Red Storm Entertainment
Tom Clancy’s XDefiant
Ultimul dintre cele trei shootere free-to-play in dezvoltare la Ubisoft este Tom Clancy’s XDefiant, un shooter de arena 6v6 in care vei juca in rolul diferitelor factiuni din universul Tom Clancy, precum Ghost Recon’s Wolves, Splinter Cell’s Echelon si The Divisions Outcasts si Cleaners.
Ubisoft a organizat un test inchis in luna august, dupa care a publicat o postare pe blog in care a spus ca mai este „un drum de parcurs pana la lansare”. Cel mai recent, dezvoltatorul a publicat un blog despre modul in care se apropie de time-to-kill in XDefiant. Nu exista o fereastra oficiala de lansare pentru shooter.
Dezvoltarea este condusa de Ubisoft San Francisco. Mark Rubin, care a lucrat anterior la Call of Duty timp de 10 ani, este producator executiv al proiectului, in timp ce South Park: The Fractured But Whole, regizorul Jason Schroder, ocupa functia de director de creatie.
Data lansarii: TBA | Platforme: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, PC, Stadia | Dezvoltator: Ubisoft San Francisco
Razboiul Stelelor de la Ubisoft
Ubisoft si Lucasfilm Games colaboreaza in mod oficial la un joc Star Wars, un joc narativ si deschis in lumea deschisa. Anuntul proiectului la inceputul anului 2021 a insemnat sfarsitul exclusivitatii de lunga durata a jocurilor video Star Wars detinute de EA.
Massive Entertainment conduce dezvoltarea, cu Julian Gerighty, conducatorul The Division 2, din nou la carma. Massive lucreaza, de asemenea, la Avatar: Frontiers of Pandora, mentionat mai sus. Ambele jocuri sunt construite in motorul Snowdrop al studioului.
Listele de locuri de munca pentru acest proiect cer experienta atat in jocuri de actiune-aventura, cat si in jocuri RPG, precum si in povesti liniare si neliniare, ceea ce ne da un indiciu despre ce ne putem astepta de la Star Wars de la Ubisoft. Yves Guillemot, CEO-ul Ubisoft, a declarat ca va fi „o aventura originala Star Wars, diferita de tot ceea ce s-a mai facut pana acum”.
Proiectul a luat nastere dupa ce Ubisoft si Disney s-au intalnit pentru a discuta despre jocul lor Avatar, a declarat pentru IGN Sean Shoptaw, SVP al Walt Disney Games. „A existat o astfel de aliniere si o astfel de pasiune creativa in jurul IP-ului Star Wars din partea [Massive], incat a fost o evolutie naturala a relatiei si a dus intr-adevar la jocul Star Wars pe care l-am anuntat nu cu mult timp in urma”, a spus el.
in prezent, nu exista o fereastra de lansare pentru jocul Star Wars de la Massive, desi pare probabil ca acesta sa fie lansat undeva la mijlocul anilor 2020, deoarece studioul inca termina de lucrat la Avatar si face angajari masive pentru Star Wars.
Data de lansare: TBA | Platforme: TBA | Dezvoltator: Massive Entertainment
Ce parere aveti despre viitoarea gama de jocuri Ubisoft? Care sunt jocurile pe care abia asteptati sa le jucati? Nu uitati sa votati in sondajul de mai sus sau sa ne spuneti in comentarii! (si da, Ubisoft dezvolta probabil Just Dance 2023 – a lansat o noua intrare in franciza de dans in fiecare an incepand cu 2009 – desi, in lipsa unui anunt oficial, am ales sa il lasam in afara acestei liste).
Doriti sa cititi mai multe despre viitoarele jocuri in curs de creare? Consultati analizele noastre similare ale fiecarui joc EA in curs de dezvoltare si ale fiecarui joc Nintendo in curs de dezvoltare.