Elden Ring are o temnita tutorial detaliata pentru noii jucatori

Elden Ring are o temnita tutorial detaliata pentru noii jucatori

Elden Ring ofera ceea ce este, probabil, cea mai buna introducere a FromSoftware pentru noii jucatori, datorita unei temnite tutorial optionale situate chiar inainte de a intra in lumea principala din The Lands Between.

Studioul Souls are ceea ce ar putea fi numit in mod caritabil o istorie peticita atunci cand vine vorba de a te invata cum sa joci jocurile sale. Cateva mesaje pe jos pentru a explica atacurile de baza, garzile si paradele este cam tot ce primesti de obicei in RPG-urile sale de actiune, restul fiind invatat prin experimentare, esecuri si, de obicei, mult ajutor din partea altor jucatori.

Temnita de tutorial a lui Elden Ring este o poveste diferita. Numita Pestera Cunoasterii, aceasta serie optionala de camere introduce mecanica fundamentala a Inelului Elden, una cate una. incepand cu utilizarea Locurilor de Gratie (asemanatoare cu Bonfirele din Souls), continua sa acopere lucruri familiare, cum ar fi atacurile usoare/ grele, abilitatile de arme si blocarea, precum si noi mecanisme, cum ar fi sistemul de puncte de control Stakes of Marika, contoarele de paza si cum sa folosesti cel mai bine iarba lunga si furtisagul pentru a-ti invinge inamicii. Fiecare sistem este explicat printr-o fereastra pop-up care ofera detalii mult mai transparente decat a facut FromSoftware in mod obisnuit in trecut.

Acest tutorial culmineaza cu o lupta cu un sef. Cu toate acestea, spre deosebire de alti sefi de „tutorial” FromSoft, cum ar fi Asylum Demon sau Iudex Gundyr, acesta nu este primul sef real al jocului; este in esenta un inamic generic de antrenament pentru a va introduce in conceptul de lupte cu sefi cu bara de sanatate mare. Finalizarea Pesterii Cunoasterii te va recompensa cu un nou gest, asa ca exista o mica recompensa chiar si pentru veteranii experimentati de la FromSoft.

in executie, exista asemanari cu Things Betwixt din Dark Souls 2, care a oferit o zona de tutorial mai cuprinzatoare decat alte jocuri Souls prin intermediul colectiei sale de camere de antrenament optionale. Dar conceptul de Things Betwixt este combinat cu abordarea de predare mai directa a lui Sekiro cu ajutorul indicatiilor pop-up, creand ceva care se simte in mod distinct ca un curs intensiv pentru Elden Ring.

Este cea mai noua introducere prietenoasa pentru jucatori pe care FromSoftware a produs-o pana acum pentru un joc Soulslike si, probabil, o recunoastere a faptului ca Elden Ring va fi cel mai mare succes al companiei in randul jucatorilor din afara comunitatii traditionale Souls. in plus, daca doriti cu adevarat o abordare de scoala veche, fara tinere de mana, puteti sari peste ea cu totul.

Matt Purslow este redactor de stiri si divertisment al IGN din Marea Britanie.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *