Echipa Final Fantasy XIV isi propune sa faca jocul si mai usor de jucat solo
Yoshida vrea un nucleu FF sa joace Final Fantasy XIV solo
Venind din partea cuiva care a jucat majoritatea misiunii principale a povestii principale (MSQ) solo, a Final Fantasy XIV experienta solo este destul de grozava in comparatie cu majoritatea MMO-urilor. Dar ar putea fi intotdeauna mai buna, lucru la care Naoki „Yoshi P” Yoshida si echipa sa lucreaza pentru viitor.
Ca parte a prezentarii planurilor lor pentru „urmatorii 10 ani de joc”, o parte din acest plan a implicat transformarea jocului in unul mai prietenos pentru solo. Arma secreta de baza implica imbunatatirea Trust System: o mecanica de petrecere AI introdusa in ultimii ani pentru un continut selectat. Yoshida vrea sa extinda acest lucru pentru intregul joc, astfel incat sa poti juca prin MSQ in intregime cu membri AI ai echipei bazate pe poveste si relevante din punct de vedere narativ. Cu alte cuvinte, ca un nucleu Final Fantasy de baza al jocului Final Fantasy Final.
in cele din urma, de-a lungul „patch-ului 6.1 pana la 6.5” (oricand in acest interval de timp), echipa va adauga treptat compatibilitatea de incredere la „toate temnitele principale si la trialurile pentru patru jucatori” (a se citi: trialurile sunt ca niste lupte cu sefi). Patch 6.1 va „face A Realm Reborn (2.0) indatoriri de scenariu compatibile cu increderea”. Aceasta este deja o miscare uriasa, deoarece jucatorii timizi in materie de petreceri vor putea termina intregul joc de baza (inainte de expansiuni) fara a fi nevoiti sa astepte la cozi sau sa aiba de-a face cu alte persoane daca nu doresc.
Pare o prostie sa nu joci cu oameni intr-un MMO, dar Final FantasyВ XIV se mandreste cu faptul ca este accesibil in aceasta arena, asa ca imbunatatirile sunt firesti. Impulsul pentru toate acestea se datoreaza faptului ca Yoshida s-a saturat sa tot auda (parafrazat) „Am jucat fiecare Final Fantasy cu exceptia MMO-urilor.” El si echipa sa doresc sa schimbe acest lucru prin imbunatatirile de mai sus.
stiu la ce va ganditi: „Ei bine, jocul este inca bazat pe abonament, asa ca… acesta este un obstacol…” si sunt 100% de acord. Nu conteaza cate adaugiri / imbunatatiri ale calitatii vietii Final Fantasy XIV adauga, oamenii tot vor fi descurajati de cerinta online si de taxa de abonament. Nu cred ca acest lucru se va schimba prea curand, dar dupa durata de viata a jocului (oricand ar fi asta, peste 10+ ani), sper sa o reamenajeze, Dragon Quest style, pentru a functiona offline. Cu posibilitatea de a se grupa complet in misiuni de poveste cu AI, asta ar trebui sa fie posibil!
in alta ordine de idei, Final Fantasy XIV va primi o revizuire vizuala in anii viitori, iar patch-ul 6.1 (urmatorul mare drop de continut) vizeaza in prezent o lansare in aprilie 2022. Pe viitor, ritmul de patch-uri va fi aproximativ la fiecare patru luni in loc de „trei luni si jumatate”, pentru a ajuta echipa sa respire putin si din cauza cantitatii mari de cerinte de echilibru al posturilor si de continut care s-a acumulat si s-a agravat in timp cu fiecare patch.
Chris Carter
Reviews Director, Co-EIC – Chris se bucura cu aviditate de Destructoid inca din 2008. in cele din urma a decis sa faca pasul urmator, sa-si faca un cont si sa inceapa sa scrie pe blog in ianuarie 2009. Acum, este membru al personalului!