EA raspunde la raportul conform caruia Halo Infinite a afectat Battlefield 2042

EA raspunde la raportul conform caruia Halo Infinite a afectat Battlefield 2042

Electronic Arts a recunoscut deschis ca Battlefield 2042 nu a reusit sa isi indeplineasca asteptarile de vanzari, iar un raport recent a afirmat ca lansarea Halo Infinite ar fi putut contribui la rezultatele mai mici decat cele asteptate. S-ar putea sa fi jucat un rol, dar Electronic Arts a reactionat acum la acel raport, spunand ca „nu da vina pe factori externi” pentru performantele scazute ale Battlefield 2042 in raport cu asteptarile EA.

Pentru cei care abia se pun la curent, Xfire a raportat saptamana aceasta ca EA a organizat recent o sedinta in cadrul careia a discutat despre ce s-a intamplat cu Battlefield 2042. Raportul a enumerat mai multe motive pentru care Battlefield 2042 ar fi putut sa nu fie suficient, dar o mare parte din discutiile din jurul articolului s-au concentrat pe rolul pe care l-ar fi putut avea lansarea lui Halo Infinite in aceeasi perioada. Fanii isi amintesc probabil ca Microsoft a lansat surprinzator multiplayer-ul lui Halo Infinite pe 15 noiembrie, cu doar cateva zile inainte de Battlefield 2042.

Aveti nevoie de un browser cu javascript activat pentru a viziona videoclipurile.

Dimensiune: 640 Г— 360480 Г— 270

Vreti sa retinem aceasta setare pentru toate dispozitivele dumneavoastra?

inscrieti-va sau Conectati-va acum!

Va rugam sa folositi un browser compatibil cu html5 pentru a viziona videoclipuri.

Acest videoclip are un format de fisier invalid.

Ne pare rau, dar nu puteti accesa acest continut!

Va rugam sa introduceti data nasterii dvs. pentru a vedea acest videoclip

JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900

Facand clic pe „Intra”, sunteti de acord cu regulile GameSpot’s
Termenii de utilizare si
Politica de confidentialitate

intra pe

Acum se joaca: Recenzie video Battlefield 2042

Vicepresedintele de comunicare al EA, John Reseburg, a declarat pentru PC Gamer ca povestile care circula pe internet nu reprezinta cu exactitate „discutia si contextul” intalnirii de la primarie. Aceasta a fost o „conversatie interna aprofundata si foarte umila” despre lansarea Battlefield 2042, a declarat Reseburg.

„A fost vorba despre invatamintele cheie si actiunile pe care le intreprindem, nu despre a da vina pe factorii externi”, a adaugat el.

Raportul Xfire, care a fost publicat de cunoscutul insider Tom Henderson, a afirmat ca Battlefield 2042 ar fi putut avea probleme pe piata din cauza problemelor de dezvoltare cu motorul sau, a configuratiei de lucru de acasa datorita COVID si a comparatiilor cu alte jocuri mai bine finisate de pe piata, precum Halo Infinite.

in mod oficial, Andrew Wilson, CEO-ul EA, a declarat ca Battlefield 2042 s-a luptat in parte din cauza faptului ca a fost dezvoltat in timpul COVID, in timp ce a mentionat, de asemenea, ca unele dintre alegerile de design din joc nu au rezonat cu jucatorii.

EA nu a dezvaluit niciodata care au fost obiectivele de vanzari pentru Battlefield 2042, dar conducerea a declarat ca firma a vandut mai putine unitati decat se astepta. in ciuda faptului ca Battlefield 2042 nu a fost suficient pentru EA, al treilea trimestru al companiei – cand a fost lansat Battlefield 2042 – a fost cel mai de succes financiar din istoria de aproape 40 de ani a EA.

in timp ce Battlefield 2042 s-ar putea sa nu fi avut cel mai bun start, conducerea crede ca jocul va avea o coada lunga de vanzari, cu rezultate care se vor imbunatati in timp. Recent, DICE si-a prezentat planurile pentru viitorul elementelor de servicii live ale Battlefield 2042. in prezent, DICE se concentreaza pe imbunatatirea experientei de baza, astfel ca amana lansarea sezonului 1.

in ceea ce priveste seria Battlefield in general, Wilson a declarat ca EA are o „viziune mare si indrazneata” pentru serie, desi a refuzat sa confirme daca zvonurile potrivit carora Battlefield 2042 va adopta un model free-to-play sunt adevarate. Ceea ce stim este ca EA construieste noi experiente Battlefield single-player cu Marcus Lehto de la Halo, printre alte proiecte noi in curs de dezvoltare pentru aceasta serie.

Este posibil ca GameSpot sa primeasca un comision din ofertele de vanzare cu amanuntul.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *