EA da partial vina pe calitatea lui "Halo Infinite" pentru esecurile lui "Battlefield 2042

EA da partial vina pe calitatea lui „Halo Infinite” pentru esecurile lui „Battlefield 2042

in cadrul unei intalniri interne de tip primarie, EA a impartasit cateva dintre motivele pentru care crede ca Battlefield 2042 a fost o „ratare” – inclusiv comparatiile „nu favorabile” cu Halo Infinite.

  • CITEsTE MAI MULT: Sony vrea know-how-ul Bungie in materie de servicii live – dar ne dorim mai multe jocuri live?

Dupa cum a raportat Xfire (prin intermediul Kotaku), EA a organizat recent o intalnire interna pentru a discuta ce crede ca a mers prost cu Battlefield 2042.

Laura Miele, sefa studiourilor EA, a recunoscut ca Battlefield 2042 „nu a reusit sa indeplineasca asteptarile jucatorilor nostri si, de asemenea, a ratat in mod clar asteptarile noastre”.

Miele a prezentat mai multe motive pentru care Battlefield 2042si una dintre acestea include lansarea shooter-ului in acelasi timp cu cea a lui Halo Infinite si care a atras ulterior comparatii intre cele doua. in acest sens, Xfire raporteaza ca Miele a considerat ca situatia „nu a fost favorabila deoarece Halo Infinite a fost un titlu foarte bine finisat, in timp ce Battlefield 2042 continea bug-uri si nu era la fel de bine finisat”.

Battlefield 2042. Credit: EA.

in afara Halo Infinite, Miele a identificat alte cateva probleme cu Battlefield 2042‘s development. Printre acestea se numara „practic punerea jocului pe un nou motor” si faptul ca a trebuit sa se ocupe de pandemia Covid-19 „la jumatatea proiectului”.

in ceea ce priveste testarea inainte de lansare, Miele a spus ca „in mod clar, nu am mers suficient de departe cu diferite segmente de jucatori si cu siguranta nu am mers suficient de adanc cu jocul, asa ca nu am adus jucatorii alaturi de noi, ceea ce este o mare lipsa pentru ciclul si procesul de dezvoltare a acestui joc”.

Cand Campul de lupta 2042 a fost lansat, o platitudine de bug-uri si probleme tehnice au dus la faptul ca jocul a fost lovit de mii de recenzii negative pe Steam. Reactiile proaste nu s-au oprit, iar in cateva zile Battlefield 2042 a devenit unul dintre cele mai proaste jocuri de pe Steam.

in alta ordine de idei, directorul executiv al PlatinumGames, Atsushi Inaba, a declarat ca NFT-urile nu ofera „niciun impact pozitiv” pentru jucatori si a precizat ca studioul sau „nu s-a gandit cu adevarat la ele”.

The post EA da partial vina pe calitatea lui „Halo Infinite” pentru esecurile lui „Battlefield 2042” appeared first on NME.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *