Dupa acuzatiile de vanzare cu buna stiinta a produselor defecte

Dupa acuzatiile de vanzare cu buna stiinta a produselor defecte, Newegg isi actualizeaza politica de returnare

Retailerul online de piese de calculator Newegg isi actualizeaza politica de retur dupa un scandal recent in care compania a vandut o placa de baza defecta.

Newegg a postat o actualizare a serviciului clienti pe contul sau oficial de Twitter prin care anunta schimbarea politicii. Compania sustine ca a existat un „numar foarte mic de retururi [care] este posibil sa nu fi fost inspectate temeinic inainte de a fi directionate pentru retururi, lichidari sau reciclare a deseurilor electronice si au fost revandute din greseala ca marfa „open box””. Ca atare, Newegg „a modificat deja procedurile interne pentru a imbunatati” modul in care va gestiona returnarile de produse.

Vorbind cu Windows Central, Newegg a declarat ca intentioneaza sa accepte toate retururile de produse „open box” fara a pune intrebari. Aceasta politica vine dupa ce popularul canal YouTube GamersNexus, care se ocupa de recenzii de hardware pentru PC, a publicat un videoclip in care sustine ca Newegg le-a vandut cu buna stiinta o placa de baza „open-box” defecta, refuzand in acelasi timp sa le ramburseze banii.

Videoclipul original de la GamersNexus, care are aproximativ 1,58 milioane de abonati la momentul redactarii acestui articol, a publicat un videoclip intitulat „Newegg ne-a inselat”. in videoclip, redactorul-sef al GamersNexus a explicat ca, dupa ce a cumparat o placa de baza Gigabyte open-box de 500 de dolari de la Newegg, si-a dat seama ca nu are nevoie de ea si a returnat-o. Burke sustine ca nu a deschis-o niciodata, dupa ce a returnat-o pur si simplu, fara sa deschida macar cutia de transport.

Cu toate acestea, rambursarea lui Burke a fost refuzata, Newegg invocand faptul ca produsul era stricat la sosire. si, la randul sau, placa de baza a fost returnata lui Burke, unde a constatat ca mai multi pini erau indoiti pe produs. Totusi, dupa ce a scris pe Twitter despre situatie, a primit rambursarea. Pentru ca Burke stia ca nu a fost vina lui, a facut cateva cercetari. intr-un videoclip de urmarire, el a descris cum a observat ca exista un autocolant de autorizare de returnare a marfii de la Gigabyte, producatorul placii de baza.

Burke a sunat apoi la Gigabyte si a descoperit ca Newegg le trimisese placa de baza pentru reparatii, dar nu a platit taxa de reparatie de 100 de dolari pentru a o repara. Astfel, placa de baza a fost returnata la Newegg si, in cele din urma, a fost vanduta lui Burke.

in videoclipuri, Burke subliniaza, de asemenea, cum ca nu este singurul care a trecut prin asa ceva. O serie de alti clienti Newegg l-au contactat pentru a-i spune ca s-au confruntat cu probleme similare. Acum, ca politica s-a schimbat datorita actiunilor Gamer Nexus, clientii nu se vor mai confrunta probabil cu aceleasi probleme pe viitor.

Burke planuieste, de asemenea, sa se intalneasca cu Newegg pentru a intervieva compania cu privire la aceasta situatie si ii solicita acesteia sa fie transparenta in aceasta privinta.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *