Dune: Razboaiele de condimente Previzualizare Hands-off

Dune: Razboaiele de condimente Previzualizare Hands-off

Ma simt prost. Nu din cauza a ceea ce am vazut in preview-ul hands-off cu Dune: Spice Wars. Nu, nimic de genul asta. Ma simt prost pentru ca, in esenta, am irosit un subtitlu genial in aceasta avanpremiera, in loc sa il pastrez pentru eventuala recenzie. inteleg ca nu despre asta ati intrat in aceasta avanpremiera dorind sa cititi, dar trebuie sa intelegeti situatia mea! Oricum, sa vorbim despre Dune: Spice Wars si sa vedem daca prima privire asupra gameplay-ului va va condimenta, intr-adevar, viata. De asemenea, acum nu ma mai pot opri din a asculta Spice Girls sau un pic de Bryan Adams & Mel C.

Ce legatura are asta cu Dune: Spice Wars? Absolut nimic; va multumesc ca intrebati. Ceea ce are legatura cu Dune sunt cateva impresii pe care le-am obtinut din prezentarea facuta de membrii Shiro Games, dezvoltatorii lui Evoland, Northgard si mai recentul Wartales. Primele mele impresii despre acesta? Este foarte maro.

Dune: Spice Wars este un RTS 4X de la dezvoltatorul Northgard, Shiro Games

stiu, lovitura joasa. Shiro Games au dovedit ca pot face un joc 4X bun, asa ca acesta este pe maini bune. Exista deja elemente interesante care se gasesc aici, deserturile si problemele pe care le aduc acestea figurand ca elemente de baza. Aveti mai multe resurse de care trebuie sa va preocupati, dar apa este una semnificativa, cursa spre polul de apa fiind un obiectiv principal al oricarei campanii. Alte resurse includ Solari, forta de munca, autoritatea, influenta, statutul de landsraad si multe altele. Bineinteles, Spice este esentiala, aceasta avand un impact asupra multor lucruri pe masura ce avansati.

Echilibrul jocului cu aceste resurse ramane de vazut, desi primele impresii par cu siguranta pozitive. Spice-ul, asa cum il culegeti, poate fi echilibrat intre a fi vandut pentru Solari sau stocat – si va trebui sa stocati ceva, deoarece exista o taxa imperiala care trebuie platita in fiecare luna. Acest impozit pe mirodenii se poate schimba in timp, factiunile folosindu-si influenta pentru a face aceste schimbari. in mod natural, veti avea si voi aceasta abilitate.

Aceasta este politica din Dune. Influenta ta va depinde de pozitia ta in Landsraad, care va creste si va scadea in functie de capacitatea ta de a plati taxa pe mirodenii, si nu numai. Relatiile tale cu alte factiuni au, de asemenea, un impact asupra Landsraad-ului. Diplomatia va fi vitala. intr-adevar, o mare parte din Dune: Spice Wars pare sa fie despre ceea ce se intampla in afara bataliei, spionajul avand un sistem bine pus la punct pentru a va oferi si mai multe optiuni despre cum sa avansati sau sa-i schiloditi pe altii.

Jocul de supravietuire in lume deschisa Dune Open World adauga NUKKLEAR ca si co-dezvoltator Funcom

Se intampla multe lucruri; acest lucru este clar chiar si dupa o privire timpurie asupra jocului. Aproape ca ai putea crede ca este o modalitate de a compensa decorul destul de monoton, desi imi imaginez ca oricine cunoaste Dune stie ca nisipurile acopera tot ce se intampla dedesubt. Nu ma indoiesc ca acesta este cazul aici, cu ceea ce pare a fi multe caracteristici care sa lucreze in sinergie. Asta inainte de a ajunge la lupte.

Mici elemente vor cauta, de asemenea, sa imbunatateasca si mai mult lupta. La fel ca atritia din alte jocuri de strategie, exista o caracteristica similara aici. Fiecare dintre unitatile tale va avea provizii; acestea raman la nivelul lor maxim cat timp se afla in interiorul teritoriului tau. Cu toate acestea, aventurati-va afara, iar acestea incep sa se epuizeze. Aventureaza-te in unele dintre cele mai rele nisipuri inainte de a cerceta tehnologia potrivita pentru a rezista, iar proviziile tale se vor diminua mai repede, unitatile primind o lovitura la sanatate pe masura ce aceasta se epuizeaza. Veti sfarsi prin a pierde trupe din cauza nisipurilor.

Ceea ce mi se pare interesant este scara lui Dune: Spice Wars. in mod traditional, te-ai putea astepta ca o campanie de joc de strategie 4X sa dureze zeci, pana la chiar o suta de ore, in functie de setari si de agresivitatea ta generala. in timpul previzualizarii, Shiro Games a indicat ca o partida de aici va dura intre trei si cinci ore. Pare o perioada mica de timp, auzind-o, dar este ceva ce va trebui sa experimentez inainte de a putea spune ceva definitiv.

Alte aspecte, cum ar fi ciclul zi-noapte si estetica generala a lui Dune: Spice Wars, par deja foarte promitatoare. Este greu sa faci o planeta de deserturi sa arate bine, dar asta pare sa reuseasca. Poate ca este vorba de culorile vibrante, dar mie mi s-a parut oarecum atragatoare. Va fi interesant de vazut daca acest lucru rezista in multiplele fatete ale jocului, dar Shiro Games si-a dovedit in mod repetat valoarea acum, asa ca ma bucur sa fiu optimist.

Dune: Spice Wars va fi lansat in Early Access in cursul acestui an, Shiro Games si Funcom promitand ca il vor actualiza in timp, cu noi moduri de joc si multe altele, pe baza feedback-ului jucatorilor. Desi nu pot spune ca sunt cel mai mare fan Dune (am adormit de toate cele trei ori cand am incercat sa ma uit la cel mai recent film), abia astept acest joc.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *