Dezvoltatorul de impact Genshin Mihoyo se rebranduieste ca Hoyoverse
Dezvoltatorul Genshin Impact si Honkai Impact 3rd miHoYo s-a rebranduit in HoYoverse. Studioul spune ca noul brand are ca scop crearea unei „experiente imersive in lumea virtuala” pentru jucatori prin intermediul unei varietati masive de mijloace de divertisment. Potrivit miHoYoYo, lansarea lui HoYoverse este o dovada de angajament fata de publicul global al miHoYoYo. Titlurile lor emblematice, cum ar fi Genshin Impact, Honkai Impact 3rd si Tears of Themis, au fost bine primite de jucatori in afara tarii lor principale de operare, China.
intr-o postare de anunt oficial, HoYoverse spune ca schimbarea numelui a fost facuta pentru a „crea o lume virtuala vasta si orientata spre continut”, care integreaza nu doar jocuri, ci si anime-uri si alte tipuri de divertisment. Fondatorul MiHoYoYo (acum HoYoverse), Cai Haoyu, a dezvaluit ca studioul isi va continua misiunea de a inova in lumea jocurilor si a tehnologiei pentru a „satisface asteptarile” fanilor sai din intreaga lume. HoYoverse nu mentioneaza metaversul, dar vorbeste in mod explicit despre „lumi virtuale” in anuntul lor.
Aceasta include, de asemenea, extinderea birourilor companiei in intreaga lume, inclusiv in Los Angeles, Montreal, Seul, Singapore si Tokyo. stim deja ca studioul lor din Montreal dezvolta un shooter paranormal open-world, dar toate aceste extinderi ale studioului deschid cu siguranta usile pentru crearea mai multor continuturi. HoYoverse, nascuta miHoYo, au lucrat deja in domenii precum anime, manga, muzica si aplicatii desktop. HoYoverse incearca sa le reuneasca pe toate acestea in „experienta imersiva a lumii virtuale” mentionata mai sus.
Cititi si: „OhooYoHouse”: Genshin Impact dezvaluie detalii pentru v2.5: Evenimentele din faza I, bannere, povestiri si multe altele
Au existat unele sugestii ca brandingul HoYoverse este doar pentru lumea occidentala. Cand cineva viziteaza site-ul chinezesc miHoYo, brandingul miHoYo este inca intact, dar a fost inlocuit cu brandingul HoYoverse pe site-ul din Marea Britanie si pe alte platforme non-chineze. Acest lucru poate indica faptul ca rebrandingul este aplicabil doar populatiei occidentale, avand in vedere ca miHoYoYo a fost fortat recent sa cenzureze unele dintre desenele caracterelor sale in China pentru a linisti PCC. Este aceasta o miscare a studioului pentru a incerca sa se distanteze de operatiunile sale occidentale de lucrarile sale chinezesti?
Altfel, viitorul pare luminos pentru miHoYoYo, cu o actualizare masiva care va veni pentru Genshin Impact si noi proiecte in curs de desfasurare. Daca nu sunteti deja un fan al celor de acum, ar trebui sa fiti atenti la proiectele lor viitoare, probabil ca va va placea ceea ce se planuieste in viitor.
Puteti citi declaratia de tranzitie a lui miHoYo aici!
Citeste si: „A fost un moment foarte important pentru mine: Artistul Moon Knight sustine ca nu a fost platit pentru folosirea designului sau in viitorul show Disney+