Dezvoltatorii Saga Skywalker au creat noi creaturi din machete existente
Lego Star Wars: The Skywalker Saga este prima data cand dezvoltatorul Traveller’s Tales a portretizat fiecare film din seria principala Star Wars. Ca atare, exista o multime de creaturi clasice pe care studioul a trebuit sa le adapteze pentru prima data, inclusiv unele care nu au fost niciodata realizate de Lego sub forma de kituri fizice. Pentru a pastra lucrurile cat mai autentice, artistii au folosit piese din kiturile existente ca referinta pentru aceste noi creaturi si le-au „construit” dintr-un amestec de piese existente si originale.
intr-un nou jurnal al dezvoltatorului prezentat in cadrul IGN Fan Fest, Neil Crofts, Head of Character Art la Lego Star Wars: The Skywalker Saga, a declarat: „Ceea ce am face este sa ne uitam la referinta filmului si sa luam creaturile si personajele Lego existente care sunt similare, iar apoi ceea ce obtinem este ceva care este cat se poate de precis.”
„Sa luam, de exemplu, bantha”, a spus el. „Este foarte fidel IP-ului Lego si este foarte fidel IP-ului filmului.”
Conceptul de arta din videoclip arata, de asemenea, cum Rathar, creaturile asemanatoare calmarilor din The Force Awakens, a fost proiectat folosind un amestec de piese noi si elemente din kiturile existente. Corpul lui Rathar este o componenta noua din doua piese, dar se bazeaza pe Lego GyroSphere din kitul Lego Jurassic World. De acest corp sunt atasate tentaculele nou-proiectate, dar si coada si coltii din kitul Lego Dragon. in cele din urma, gura lui Rathar este alcatuita din piesele clasice de Lego 3794, poate mai bine cunoscute sub numele de placi plate cu un cui. Acest lucru inseamna ca un personaj minifig poate fi cu usurinta prins pe gura pentru orice scena de mancat.
in timp ce alte creaturi pot sa nu foloseasca piese exacte din alte kituri, acestea sunt modelate indeaproape pentru a se potrivi cu orice referinta apropiata pentru a mentine autenticitatea.
Matt Purslow este redactor de stiri si divertisment din Marea Britanie la IGN.