Destiny 2: Campania legendara a Reginei Vrajitoarelor va face ca provocarea sa merite

Destiny 2: Campania legendara a Reginei Vrajitoarelor va face ca provocarea sa merite

Bungie a petrecut o buna parte din stirea de saptamana aceasta vorbind despre atragatorul mod de campanie Legendary din Destiny 2 The Witch Queen. stiam ca modul Legendary va fi destul de provocator atat pentru jucatorii solo, cat si pentru echipele de foc, dar aceasta postare de stiri stabileste asteptarile.

Modul Legendar isi propune sa spuna aceeasi poveste detectivistica plina de actiune ca si modul obisnuit, dar este destinat jucatorilor care vor sa-si cheltuiasca energia pentru a creste rapid in nivel si pentru a obtine prada suplimentara in timp ce descifreaza inselatoriile lui Savathun. Jucatorii pot incepe campania Legendara de la inceput si, pe baza imaginii din ViDoc, se pare ca prima misiune din modul Legendar incepe la nivelul de putere 1360. Bungie a mentionat anterior ca toti jucatorii vor incepe expansiunea The Witch Queen la nivelul de putere 1350.

Selectarea campaniei Legendary Campaign pe harta

Bungie descrie campania Legendara ca fiind mai dura decat o Legend Nightfall, dar nu la fel de dificila ca o Grandmaster. Misiunile vor avea mai multi inamici ostili care nu vor da inapoi. Dusmanii vor avea o rezistenta mare la daune in general, dar mai ales la tipuri de daune nepotrivite – in modul Legendary sunt adaugati mai multi modificatori pentru a condimenta lucrurile.

Fiecare misiune din povestea Legendara va limita nivelul de putere al jucatorilor pentru a preveni ca acestia sa fie suprasolicitati – asa cum era de asteptat, jucatorii cu un nivel scazut vor avea mai multe dificultati in a finaliza aceste misiuni. Pictograma craniului de pe ecranul de lansare le va spune jucatorilor ce nivel de putere este maximul absolut pentru acea misiune legendara.

Ecranul de lansare a misiunii legendare si modificatorii

Bungie promite ca va exista consecventa indiferent daca jucatorii aleg sa sara in misiune solo sau cu o Fireteam – jucatorii care aleg sa mearga solo sau cu o Fireteam vor primi cu totii aceleasi recompense. Atunci cand se afla intr-o Fireteam, misiunea va fi dimensionata pentru a se potrivi cu scenariul – jucatorii nu vor gasi misiuni semnificativ mai usoare decat cele solo doar pentru ca se afla intr-o Fireteam. Zonele Darkness par a fi unul dintre acele momente in care fiecare jucator trebuie sa se descurce pe cont propriu, dar sa ramana aproape de Fireteam-ul sau pentru a obtine revigorari eficiente. Fiecare jucator primeste un singur jeton de revigorare si un contor de 40 de secunde impartit intre toti jucatorii inainte de a sfarsi prin a sterge.

Jucatorii care trec prin incercarile si tribulatiile din modul Legendary pot considera ca experienta merita pentru cuferele suplimentare din fiecare misiune care ofera echipament, module de imbunatatire, Glimmer, precum si XP. Jucatorii pot intra pe calea rapida Legendary pentru a dobandi si armura Throne World.

Fiecare clasa de personaje care finalizeaza fiecare misiune din campania Legendary Campaign va dobandi un set complet de echipament 1520 (8 piese). Nu se poate detalia prea mult mai mult! Vom lasa restul pentru ca jucatorii sa descopere pe masura ce se scufunda mai adanc in jocul de putere. https://t.co/sTV9D9L1cI

Fiecare personaj care finalizeaza intreaga campanie Legendara va atinge plafonul soft de 1500. Andrew Hopps, seful campaniei de la Bungie, a declarat ca jucatorii vor fi recompensati cu opt piese de echipament la nivelul de putere 1520 – practic, oricine termina intreaga campanie Legendary va fi pregatit pentru raiduri. Finalizarea intregii campanii Witch Queen in modul Legendary ofera, de asemenea, o emblema exclusiva, un Triumf pentru viitorul titlu Throne World, opt module de imbunatatire si noi armuri exotice.

Jucatorii care isi dau seama ca misiunea Legendara nu este pentru ei pot iesi din misiune si o pot finaliza in modul normal. Daca jucatorii doresc sa parcurga povestea in modul obisnuit si sa pastreze provocarea pentru urmatoarea lor trecere prin campanie, acest lucru este fezabil. Bungie a explicat: „Am adaugat noduri pentru a rejuca orice misiune a campaniei The Witch Queen in modul Clasic sau Legendar oricand – dupa ce ati invins misiunea o data.” Nu va speriati daca o anumita intalnire Legendara nu pare a fi la fel ca misiunea obisnuita; modul Legendar va schimba intalnirile cu inamicii, cum ar fi adaugarea unei lupte cu un sef acolo unde jucatorii ar lupta in mod normal cu un inamic Elite.

Bungie descrie campania ca fiind „campania definitiva din Destiny”, care preia fragmente din alte activitati si le introduce in misiuni, creand o poveste lunga si consistenta. La fel ca in temnite sau intr-o misiune Exotic, jucatorii vor intalni puzzle-uri, secrete, misiuni si chiar vor gasi bannere de raliu gratuite in timpul unor intalniri mari. GameSpot a reusit sa previzualizeze primele momente din campania The Witch Queen si Savathun’s Throne World de asemenea.

Postarea de stiri Bungie din aceasta saptamana a oferit, de asemenea, o privire detaliata asupra noii armuri Exotice pe care jucatorii vor putea pune mana in curand. Expansiunea The Witch Queen se lanseaza pe 22 februarie, iar viitorul raid se lanseaza la scurt timp dupa aceea, pe 5 martie.

GameSpot poate primi un comision din ofertele de vanzare cu amanuntul.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *