Daymare 1994: Sandcastle Demo Preview

Daymare 1994: Sandcastle Demo Preview

Am o istorie ciudata cu seria Daymare. Cei care ma cunosc din primele puncte ale carierei mele de recenzent ar trebui sa stie ca am recenzat jocul in 2020. Pe atunci, am crezut ca jocul video era mai degraba un calvar de tipul „Resident Evil pentru jucatorii Hardcore”. De ce? Ei bine, in ciuda faptului ca era o clona flagranta a lui Resident Evil, avea propria identitate cu multe dintre mecanismele sale.

Vino 2022, si aflam cu totii ca Daymare 1998 va avea o continuare cunoscuta sub numele de „Daymare 1994: Sandcastle”. Demo-ul jocului va fi lansat astazi, iar Invader Studios ne-a oferit ocazia perfecta de a-l testa. Asadar, ce cred ca s-a schimbat la seria Daymare? si mai important, au fost aceste schimbari bune? Haideti sa imbracam din nou uniforma H.A.D.E.S. si sa aflam.

Daymare 1998 Recenzie – Va rugam sa se termine

Deci, din punct de vedere al povestii, jocul pare sa preia aceleasi batai de poveste ca si intrarea precedenta (doar cu un dialog mai ieftin, destul de incredibil). Preluam controlul operativului H.A.D.E.S. Dalila Reyes in timp ce incearca sa afle ce se intampla intr-o unitate de cercetare secreta situata in Statele Unite. Ea se trezeste curand, in mod previzibil, inconjurata de monstri aparent produsi in cadrul instalatiei.

Trecand de aici la gameplay, vedem ca lucrurile sunt foarte diferite intre Daymare 1994: Sandcastle si predecesorul sau. Din pacate, cred ca schimbarile au lucrat impotriva identitatii pe care a stabilit-o la un moment dat. De exemplu, una dintre cele mai unice mecanici din Daymare 1998 a fost modul in care functiona inventarul, mai exact modul in care trebuia sa lucrezi cu incarcatoarele de arme.

in acel joc, trebuia sa ai asupra ta incarcatoarele de arme, iar procesul de reincarcare era un pic de risc/recompensa. Daca faceai o reincarcare rapida, pierdeai incarcatorul pe care il aveai, in timp ce o reincarcare completa te asigura ca schimbi incarcatorul fara sa-l pierzi. Existau mai multe complexitati in acest sens, bineinteles. Dar nu mai conteaza, deoarece acest aspect a disparut complet din Daymare 1994: Sandcastle.

in schimb, avem o noua mecanica care va permite sa inghetati inamicii inainte ca acestia sa aiba sansa de a va prinde si de a va electrocuta pana la moarte. inghetarea dusmanilor este esentiala in acest joc, nu doar pentru ca ii poti impiedica sa te atace, ci si pentru ca in acest fel poti impusca membrele.

Daymare 1994: Sandcastle Demo Preview – Mehsident Evil

Pe hartie, suna ca un compromis interesant. Din pacate, nu este asa in executie. Mecanismul de inghetare tinde sa fie mai mult o modalitate enervanta de a face fata dusmanilor decat o mecanica legitim de interesanta. in timp ce poti sa umpli dusmanii de plumb cu armele tale, din cauza modului in care actioneaza inamicii in acest joc, este adesea necesar sa-i ingheti inainte de a le da o lovitura cu pusca.

Daymare 1994: Sandcastle se simte acum mai mult ca o clona Resident Evil non-apologetica in acest moment, pana la miscarile fara corp ale obiectelor atunci cand interactioneaza cu mediul (cum ar fi maturarea unui card printr-un cititor). Inventarul functioneaza practic in acelasi mod, cu negatia adaugata ca armele inca nu ocupa un spatiu in el. Asta inseamna ca gestionarea inventarului este acum mult mai putin deranjanta, deoarece, in esenta, trebuie sa va faceti griji doar pentru obiectele de vindecare si munitie.

Am fost luat prin surprindere de acest lucru, deoarece Daymare 1998 aproape ca a batut in cuie totul despre identitatea sa unica. Tot ceea ce a trebuit sa faca Invader Studios a fost sa rafineze aceste mecanisme si sa ofere o experienta unica pe care fanii Resident Evil sa o aprecieze ca un joc secundar in asteptarea urmatoarei aparitii din serie.

in schimb, am impresia ca Daymare 1994: Sandcastle a devenit in esenta ceea ce atat de multi oameni l-au numit la inceput: o imitatie a lui Resident Evil. Nu prea am chef sa vorbesc despre restul alegerilor facute in legatura cu acest joc, pentru ca toate se vor intoarce la aceasta problema. As putea vorbi despre faptul ca mi se pare grozav ca jocul are suport NVIDIA DLSS atat de devreme sau despre faptul ca framerate-ul adora sa se agate din aceasta cauza. Dar punctul pe care toata lumea se va concentra va fi intotdeauna daca merita sau nu sa luati acest joc.

Pana acum, jocul pare ca va avea in esenta aceleasi probleme ca si originalul, scapand in acelasi timp de aspectele bune care il faceau unic in randul multimii de alte imitatii ale lui Resident Evil. Cu toate acestea, cred ca mai exista inca un spatiu de manevra pentru Invader Studios. Desi nu cred ca pot aduce inapoi vechiul sistem de inventar, pot face cateva modificari de gameplay cu noul mod de a face lucrurile.

Daca echipa ar vrea sa faca o mecanica de inghetare, ar fi mai bine sa foloseasca ceva asemanator cu Dead Space, unde, in esenta, tragi un proiectil in loc sa tragi constant un spray. Dead Space a batut in cuie toata aceasta mecanica „ingheata inamicii pentru a-i ucide mai bine”, deoarece Stasis incetineste inamicii pentru ca tu sa poti da lovitura de gratie.

in Daymare: 1994, trebuie sa inghetati de-a dreptul inamicul prin pulverizarea constanta a acestuia. in timp ce acest lucru este cool in confruntarile 1v1, jocul te inghesuie cu dusmani foarte mult si este usor sa fii prins in mod repetat de ei in timp ce incerci sa ingheti unul dintre ei. Dusmanii pot deveni de-a dreptul impenetrabili la gloante cu totul, iar singura modalitate de a-i afecta este inghetarea lor solida. Vedeti care este problema aici?

Indiferent de asta, cred ca Daymare: 1994 ar putea inca sa-si revina si sa gaseasca modalitati de a aduce mecanici noi si inovatoare cu ceea ce au in loc de vechile mecanici care au fost omorate. Daca Invader Studios isi joaca bine cartile, am putea avea un succesor demn de 1998. Cu toate acestea, cel putin pentru moment, demo-ul mi-a lasat un gust amar in gura. Va fi nevoie de multe pentru a spala asta.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.