Cyberpunk 2077 primeste Ray Traced Local Light Shadows pe PC datorita parteneriatului cu NVIDIA
Poate ca actualizarea 1.5 a jocului Cyberpunk 2077 se refera in principal la consolele de ultima generatie, dar asta nu inseamna ca nu exista nimic specific pentru jucatorii de pe PC. Jocul a primit suport pentru AMD FidelityFX Super Resolution (FSR), dar asta nu este tot.
NVIDIA a dezvaluit ca a incheiat un parteneriat cu CD Projekt RED dupa lansare pentru a imbunatati calitatea imaginii de ray tracing din joc. Rezultatul este adaugarea umbrelor de lumina locala ray traced, in timp ce, anterior, Cyberpunk 2077 rezolva doar umbrele soarelui ray traced.
Patch-ul Cyberpunk 2077 1.5 Next-Gen este acum live; adauga suport AMD FSR pe PC, arbori Perk reelaborati, AI imbunatatit pentru inamici si multe altele
NVIDIA a impartasit cateva comparatii de imagini pentru a arata aceasta noua caracteristica. Cea din urma comparatie arata cea mai vizibila imbunatatire, adaugand umbre unor obiecte care anterior nu aveau niciuna.
De asemenea, Alexander Battaglia de la Digital Foundry a facut si el cateva capturi, observand ca acest lucru va face probabil jocul un pic mai greu in timpul
Actualizare criptica la ray tracing pe PC CP2077 care explica „umbrele locale RT” pe PS5/XSX. Setarea RT shadows de pe PC adauga acum *de asemenea* umbrele ray traced la luminile artificiale, anterior, era doar la lumina soarelui. in continuare, tool-tip-ul spune in mod eronat doar umbrele soarelui. pic.twitter.com/MwYrpiIVso
Un nou Livestream Cyberpunk 2077 va fi difuzat maine, confirma CD Projekt Red
si da, bineinteles, asta inseamna ca jocul va rula mai greu dupa acest patch in zonele de interior sau pe timp de noapte daca aveti optiunea RT shadows „On”. https://t.co/ZHwYfZVfMh pic.twitter.com/jmZFVVDe01w
E frumos sa vezi umbrele de lumina din zona in loc de harti de umbre sparte si obiecte lipsa. pic.twitter.com/oclI3rkyeo
Apropo, puteti verifica mai usor daca performanta va va satisface datorita noului instrument de benchmark integrat.
Cyberpunk 2077 arata cu siguranta mult mai bine cu ray tracing-ul activat, asta e sigur.
Cateva dintre diferentele pe care ray tracing le poate face in Cyberpunk 2077 pic.twitter.com/1qS9oJlTmV
Din fericire, jucatorii de console il pot experimenta acum si pe Xbox Series X si PlayStation 5, alaturi de alte cateva imbunatatiri.
EXCLUSIVITatI NEXT-GEN
- A fost adaugata umbra locala de lumina cu traseu de raze.
- A fost implementat suportul nativ pentru realizari pe consolele next-gen. Retineti ca, deoarece versiunea next-gen are un SKU diferit, trofeele PlayStation obtinute in cadrul compatibilitatii retroactive nu vor fi transferate. Realizarile Xbox vor aparea automat pe noua versiune folosind functia Smart Delivery.
- A introdus doua moduri grafice pe PlayStationВ®5 si Xbox Seria X:
- Performance Mode – Asigura un gameplay fluid la 60fps cu scalare dinamica 4K.
- Modul Ray Tracing – Asigura o redare fotorealista a umbrelor, precum si un gameplay la 30fps cu scalare dinamica 4K.
- Versiunea Xbox Series S nu are nicio selectie a modului grafic si este prezentata in mod implicit la 30 FPS in 1440p cu scalare dinamica a rezolutiei.
- S-au adaugat imbunatatiri de performanta care scad semnificativ numarul de scaderi de FPS si imbunatatesc calitatea randarii.
- Echilibrat HDR pentru a obtine paritate pe toate platformele.
- Diverse imbunatatiri ale calitatii vizuale.
- Adaugate carduri de activitate pentru PS5.
- A fost implementat suportul pentru audio spatial pe PlayStation 5 pentru castile compatibile cu audio 3D si difuzoarele integrate in televizor prin intermediul solutiei Tempest 3D AudioTech de pe PS5 ‘s.
- A fost implementata utilizarea declansatoarelor adaptive pe controllerele PS5. Feedback-ul haptic este acum personalizat in functie de activitatea din joc.
- Difuzorul incorporat al controlerului este folosit pentru holocall-uri, mesaje text si pentru tot ceea ce se intampla in capul lui V.
Te intorci deja in Cyberpunk 2077 sau ai de gand sa astepti prima expansiune propriu-zisa? CD Projekt RED nu a oferit o data, dar stim ca va veni.