CrossfireX Review nu este un remediu pentru riscul global

CrossfireX Review nu este un remediu pentru riscul global

INFO JOC

CrossfireX

10 februarie, 2022

Platforma Xbox One, Xbox Series S|X

Editor Smilegate West

Dezvoltator Smilegate Entertainment, Remedy Entertainment

CrossfireX a fost initial planificat sa fie o lansare in 2020, asa ca Smilegate Entertainment a folosit acel an si jumatate in plus pentru a adauga mai mult continut in multiplayer? La aceasta intrebare nu se poate raspunde decat cu un „Nu” rasunator. Fara a pune la socoteala configurarea incomoda a meniului necesar pentru a intra in cele doua jumatati ale campaniei single-player de la Remedy, jucatorii sunt limitati la modurile Modern sau Classic pentru CrossfireX. Exista trei sau patru optiuni in cadrul acestor moduri, inclusiv doar un singur mod pe harta. Cand am pornit prima data CrossfireX, m-am gandit imediat ca trebuie sa fi fost o greseala si poate ca restul jocului inca se instala; la urma urmei, incercarea de a face ca Operation Spectre sau Operation Catalyst sa inceapa sa se instaleze este o incurcatura de sarituri intre meniurile Xbox UI, optand pentru Game Pass pentru a obtine o jumatate de campanie gratuit, in timp ce cealalta jumatate costa 9,99 dolari.

Daca nu faceti parte din cei un miliard de jucatori care au jucat Crossfire inainte de acest debut pe next-gen, atunci poate ca campania pentru un singur jucator ar putea fi ceea ce va atrage in acest shooter exclusiv pentru consola Xbox. Este rar sa aduci un studio din afara pentru a crea o campanie pentru un shooter multiplayer competitiv, si de doua ori mai mult atunci cand studioul este de un nivel de pedigree ca Remedy. Cunoscuta pentru diferitele lor abordari diferite ale shooterelor la persoana a treia si ale titlurilor de actiune, aceasta este prima data cand motorul lor Northlight a fost folosit pentru a crea un shooter la persoana intai. Daca ati citit previzualizarea mea despre campania lui CrossfireX, nu sunt multe de adaugat la previzualizarea originala, in afara de faptul ca, de fapt, nu a fost mai multa campanie decat cea pe care am acoperit-o anterior.

Producatorul CrossfireX recunoaste ca a „tradat increderea” jucatorilor, Game Pass-ul inca nu functioneaza

Cele doua jumatati ale campaniei din CrossfireX se ocupa de cele doua factiuni paramilitare care sunt in mod constant in conflict una cu cealalta in intreaga lume a Crossfire: Global Risk si Black List. Cele doua parti ale campaniei ii arunca pe jucatori intr-un cuplu de eroi de actiune care nu ar putea fi mai departe. Pe de o parte a jetonului de provocare CrossfireX se afla un PTSD care sufera de o legatura telekinetica de la un coleg de echipa care a fost capturat si interogat pentru a afla secretele pentru a castiga un razboi global total; de cealalta parte se afla Luis Torres, un fiu incarcerat al unui erou de razboi care se poate dovedi a fi o arma secreta a spectrelor. Fiecare campanie dureaza aproximativ trei ore, dar poate fi prelungita in functie de dorinta ta de a vana pinatas si obiecte de colectie. Unic pentru campanie este o incetinire in stil bullet-time pentru a ajuta la impingerea prin intalnirile cu inamicii care se potriveste pe cont propriu, dar in cele din urma se ciocneste cu ofertele multiplayer, la fel ca toata calitatea prezentarii de la Remedy, care supraechilibreaza restul pachetului complet.

Odata ajuns in meniul multiplayer, din nou, aveti pur si simplu o singura harta pentru fiecare mod. Daca doriti sa jucati Point Capture, versiunea CrossfireX de Domination, veti avea acces la acest mod doar pe GR Tower. Pentru acest mod, jucatorii incep de la capetele opuse ale hartii, in puncte de spawn prestabilite si se imping spre exterior pentru a controla unul dintre cele doua puncte pentru prima jumatate a hartii, unul in linie directa de vedere de la o baza inamica, in timp ce celalalt se afla pe o pereche de scari rulante si asigura supravegherea unei mari parti a campului de lupta. Dupa ce se ajunge la un contor, jucatorii se evacueaza prin tiroliene si se lupta pentru punctul final al hartii printre balcoane si copertine de birouri. Pentru a-i impiedica pe jucatori sa devina prea agresivi si sa campeze la spawn-urile inamice, exista turnulete amplasate in interiorul fiecarui punct de spawn, dar acestea nu fac mare lucru pentru a se apara impotriva inamicilor care doar stau foarte putin in afara razei de atac si pun la treaba pustile cu luneta cu o singura lovitura mortala.

Deoarece Point Capture este probabil modul principal pe care jucatorii il vor juca, faptul ca sunt limitati la o singura harta cu puncte de sufocare evidente va amari experienta CrossfireX mai repede decat degustarea oricaror alte firimituri saracacioase pe care Smilegate le-a adus la masa competitiei. Acest lucru se inrautateste imediat cu incercarea lui CrossfireX de a folosi Killstreaks din Call of Duty. La atingerea unui anumit prag de scor, jucatorii pot incasa scorul acumulat pentru runda respectiva cu unul dintre cele trei avantaje care dispar la moarte: un senzor de batai ale inimii, o armura de camuflaj fantoma si Boogieman. Acesta din urma este blestemul aproape fiecarui joc Modern al jocului CrossfireX pe care l-am jucat. Cu acest perk, castigi de cinci ori mai mult HP si iti schimbi incarcatura cu o pereche de MP5-uri cu foc rapid. in acest moment, jocul este dezechilibrat pana la punctul in care simpla economisire a punctelor pentru ca intreaga echipa sa devina Boogieman poate garanta victoria, avand in vedere timpul rapid de ucidere din CrossfireX. Exista un patch pe drum pentru a reduce vindecarea automata in timp ce sunteti in Boogieman si pentru a bloca abilitatea de a va construi scorestreak-ul in timp ce acumulati omoruri ca Boogieman. Trebuie sa il aplaud pe Smilegate pentru ca a facut o schimbare atat de evidenta a gameplay-ului, deoarece castigarea punctelor de pe scorestreak-uri pentru a castiga mai multe scorestreak-uri poate functiona daca este echilibrata corespunzator. Dar aceasta este problema cu Boogieman din CrossfireX, ca si cu multe alte parti ale jocului; nu exista un sentiment de echilibru adecvat.

CrossfireX are probleme la lansare, inclusiv faptul ca nu functioneaza pe Game Pass, se promit remedieri

Pentru a mentine jucatorii implicati si angajati sa petreaca timp (si bani, bineinteles), CrossfireX include pilonii obisnuiti care au aparut in aproape toate FPS-urile AAA majore din ultimii cinci ani. La inceput, aveti un pass de lupta tipic, care deblocheaza echipamente, cosmetice, cresteri de XP si valuta cu cat avansati mai mult pe traseu. Stratificat pe deasupra se afla o piata neagra de tip gacha, unde te rostogolesti in mod constant pentru a castiga o sansa la o piele stralucitoare de pusca de lunetist sau poate ceva mai mare.

Componenta free-to-play a CrossfireX va prinde din timp jucatorii si ii va forta pe jucatori fie sa se chinuie in prea multe meciuri pentru a debloca o noua arma, fie sa mearga pe rutele usoare de a plati cativa dolari pentru o achizitie garantata prin investirea directa a GP/CFP in achizitionarea unei noi arme sau pe rutele obisnuite de gacha/battle pass. Pentru a pune costul in perspectiva, multe arme in care ma gandeam sa investesc in timpul analizei mele se invarteau in jurul valorii de 750 pana la 1.000 de puncte. Un pachet de 4.000 CFP costa 6,99 dolari, deci poate 2 dolari pentru a debloca o noua arma in medie. Odata ce obtineti arma propriu-zisa, cosmetica si personalizarea sunt goale. Dincolo de un numar select de lunete si compensatoare de teava, nu exista prea multe pentru a personaliza o arma, iar aici intervine piata neagra cu brelocuri de arme si skin-uri.

Includerea lui Remedy in campania single-player a lui CrossfireX este probabil cea mai buna parte a pachetului pe care as putea sa o recomand. Cu o mecanica multiplayer extrem de invechita, care a fost bandajata cu toate tehnicile moderne de retentie pentru a-i face pe jucatori sa se intoarca la acest shooter mediocru, CrossfireX este cu siguranta un titlu pe care nu l-as recomanda oricui cauta o solutie FPS pentru weekend. Odata ce indepartezi ofertele de campanie ale Remedy si te uiti pur si simplu la componenta multiplayer a Smilegate Entertainment, ramai cu un mod shooter care, in cele din urma, pare ieftin, in ciuda efortului depus pentru a extrage bani si timp de la jucator.

in beneficiul lui Smilegate, CrossfireX este in cele din urma un shooter free-to-play, cu ofertele de campanie blocate in spatele Xbox Game Pass sau o investitie de 20 de dolari (din nou, nu veti obtine campania completa gratuit pe Xbox Game Pass). Daca tot ceea ce vrei sa cheltuiesti sunt cateva zeci de GB de date si cateva ore din timpul tau pentru a-ti satisface curiozitatea, cu siguranta va exista cineva care sa sustina ofertele multiplayer ale CrossfireX. Totusi, cu toata onestitatea, nu pot recomanda o oferta multiplayer dezechilibrata si grav datata si o campanie care nu se apropie nici pe departe de inaltimile celorlalte titluri ale Remedy. Daca nu altceva, cel putin uitati-va la varianta de magazin de dolari a lui CrossfireX de_dust2 pentru propria curiozitate.

Revazut pe Xbox Series X (cod furnizat de editor).

4.0

Daca nu ar fi fost pentru includerea de catre Remedy a unei campanii FPS oarecum rutiniere (cu cateva momente ciudate de PTSD si telepatie aruncate intr-o jumatate), CrossfireX ar fi pur si simplu printre cele mai proaste titluri FPS pe care le-am jucat pe Xbox. Cu toate acestea, jucatorii ar putea totusi sa se bucure sa experimenteze cel putin jumatate din campanie gratuit prin intermediul Xbox Game Pass inainte de a descarca multiplayer-ul competitiv si de a arunca toate zambetele la gunoi.

Pro

  • TTK extrem de scazut pentru jucatorii tactici
  • Captura faciala si momentele cinematografice reprezinta un punct culminant pentru prima campanie FPS a celor de la Remedy
  • Convenientele obisnuite ale FPS-urilor moderne: gacha/black market, battle pass si deblocarea armelor
  • Gama decenta de arme de deblocat si de folosit in multiplayer

Contra

  • Nu exista o versiune pentru PC
  • Partea care merita sa fie jucata nu este free-to-play
  • O singura harta pentru fiecare mod
  • Deblocarea este fie o munca masiva, fie o groapa de bani
  • Campania pentru un singur jucator se termina cu un scancet inabusit, asteptand ca jucatorii sa termine lupta in Multiplayer
  • Jocul cu arme de foc este lipsit de impact

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.