Creatorul Yakuza promite ca nu va face jocuri pentru smartphone-uri la NetEase

Creatorul Yakuza promite ca nu va face jocuri pentru smartphone-uri la NetEase

Cand creatorul Yakuza, Toshihiro Nagoshi, a anuntat ca se va alatura companiei NetEase, unii fani cu siguranta au fost contrariati de aceasta veste, avand in vedere ca NetEase este cunoscut in principal pentru jocurile sale populare pentru smartphone.

Vorbind cu IGN, insa, Nagoshi-san i-a linistit pe toti ca se va rezuma mai degraba la realizarea de povesti asemanatoare filmelor despre dramele umane.

Nagoshi Studio dezvaluit de NetEase, axat pe jocuri de consola la nivel global

Suntem influentati de filme si suntem interesati sa cream jocuri care sa ofere un nivel ridicat de drama umana. Asta este ceea ce gasim distractiv. La fel ca inainte, sper sa cream jocuri in acest sens, care sa poata ajunge la un public global. Asa ca nu ne veti gasi facand, de exemplu, jocuri de puzzle pentru smartphone sau ceva de genul acesta. Aceste jocuri sunt amuzante, dar ceea ce ne pricepem noi si ceea ce lumea asteapta de la noi sunt jocurile cu povesti dramatice si emotionante, iar noi asta vrem sa facem. Asa ca pe asta ne concentram.

Creatorul Yakuza a mai spus ca noul sau studio nu va deveni prea mare. Drept urmare, probabil ca se vor concentra pe cate un singur proiect la un moment dat.

Nu am decis cate proiecte sa producem deodata. Dar studioul va avea un numar compact de angajati, ceea ce inseamna ca ar fi dificil sa se concentreze pe mai multe jocuri in acelasi timp. Asadar, exista limitari. Este posibil sa lucram la un proiect suplimentar in tandem, dar ideea de baza este sa lucram la o singura idee si sa ne punem toata energia in ea, sa lansam un prim joc care sa fie puternic si care sa fie bine primit.

in cele din urma, creatorul Yakuza a adaugat ca nu ar trebui sa treaca prea mult timp pana cand fanii vor putea arunca o privire asupra viitorului proiect.

imi place sa pot asculta reactiile jucatorilor la jocurile pe care ne straduim sa le dezvoltam, sa iau in considerare reactiile si sa ajustez obiectivul final in consecinta. Asadar, sper sa pot prezenta jocul imediat ce acesta va fi intr-o stare suficient de buna pentru a fi impartasit. si ne vom asigura ca jocul este impresionant atunci cand vom face acest lucru. Nu vreau sa dureze prea mult.

Ramaneti pe faza pentru mai multe!

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.