Creatorul Yakuza detaliaza planurile pentru Nagoshi Studio

Creatorul Yakuza detaliaza planurile pentru Nagoshi Studio

Toshihihiro Nagoshi, creatorul Yakuza a impartasit informatii despre modul in care noua sa companie, Nagoshi Studio, va aborda crearea de jocuri.

intr-un interviu recent cu IGN Japonia, Nagoshi a explicat decizia de a pleca de la SEGA si de la Yakuza in urma si sa formeze propriul sau nou studio.

„Ei bine, cand eu si echipa am decis sa infiintam un nou studio, stiam ca vom lasa in urma continutul la care lucrasem anterior”, a declarat Nagoshi. „Dar am, de asemenea, o atitudine mentala puternica si o multime de idei pe care as vrea sa le incerc, care ar putea chiar sa imi depaseasca munca anterioara, asa ca am fost increzator ca lasand in urma vechea serie imi va oferi sansa de a incerca lucruri noi.”

Nagoshi nu a vrut sa impartaseasca niciun detaliu despre titlul de debut al studioului, dar a impartasit cateva dintre sursele de inspiratie si obiective. „Suntem influentati de filme si suntem interesati sa cream jocuri care sa ofere un nivel ridicat de drama umana”, a continuat el. „Asta este ceea ce gasim distractiv. La fel ca inainte, sper sa cream jocuri in acest sens care sa ajunga la un public global.”

El a adaugat: „Nu ne veti gasi facand, de exemplu, jocuri de puzzle pentru smartphone-uri sau orice altceva. Aceste jocuri sunt distractive, dar la ce ne pricepem si ce asteapta lumea de la noi sunt jocurile cu povesti dramatice si emotionante, iar asta vrem sa facem. Asa ca pe asta ne concentram.”

De asemenea, a fost impartasit faptul ca Nagoshi va pastra noul studio de mici dimensiuni. in prezent, exista in jur de zece membri ai personalului, iar echipa nu va creste niciodata peste 100 de membri. Prin urmare, studioul se va concentra in principal pe cate un proiect.

„Nu am decis inca cate proiecte vom produce deodata. Dar studioul va avea un numar compact de angajati, ceea ce inseamna ca ar fi dificil sa se concentreze pe mai multe jocuri in acelasi timp. Asadar, exista limitari”, a declarat Nagoshi. „Este posibil sa lucram la un proiect suplimentar in tandem, dar ideea de baza este sa lucram la o singura idee si sa ne punem toata energia in ea, pentru a lansa un prim joc care sa fie puternic si care sa fie bine primit.”

in alta ordine de idei, un Pokemon Legends: Arceus a descoperit o camera secreta ascunsa care provine din zilele noastre.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.