Compararea versiunilor PS5
|

Compararea versiunilor PS5, PS4 si PS4 Pro ale jocului pentru a analiza ce s-a schimbat

Dezvoltatorii polonezi CD Projekt RED au lansat o actualizare majora pentru titlul sau de RPG Cyberpunk 2077, in cadrul unui Patch 1.5 de 50GB, care pare sa rezolve multe dintre problemele jocului pe toate platformele.

impreuna cu eliminarea multor bug-uri si probleme din joc. dezvoltatorii au prezentat, de asemenea, mult asteptatele actualizari PS5 si Xbox Series X|S in cadrul stream-ului CD Projekt RED care a avut loc ieri.

Dezvoltatorii au promis multe caracteristici care ar trebui sa imbunatateasca aspectul vizual si performanta titlului pe consolele PlayStation. Dar cum se comporta acestea efectiv pe PS5, PS4 Pro si PS4? Iata analiza YouTuber-ului ElAnalistaDeBits despre Cyberpunk 2077 pe ultima si actuala generatie de console de la Sony.

Citeste si: Batman preia fortareata singuratatii lui Superman in noua serie DC

incepand cu elementele vizuale de baza si performanta, actualizarea next-gen pentru PS5 vede adaugarea a doua moduri pe care jucatorii le pot accesa in modul Performance si Ray Tracing. in timp ce titlul CD Projekt RED va rula la 60 FPS cu scalare dinamica 4K in modul Performance, in modul Ray Tracing jocul va functiona la 30 FPS cu scalare dinamica 4K impreuna cu redarea fotorealista a umbrelor si reflexiilor.

Cu toate acestea, conform testelor efectuate de YouTuber, Cyberpunk 2077 a rulat in cea mai mare parte la o rezolutie de 1440p, ceea ce ar trebui considerat cu siguranta o imbunatatire fata de versiunile anterioare. Pe versiunea PS4 Pro, jocul ruleaza la 30 FPS, rezolutia ramanand in mare parte in jurul valorii de 1080p, iar pe varianta PS4, rezolutia scade la aproape 720p in multe scenarii.

Actualizarea PS5 adauga si alte imbunatatiri in domenii precum reducerea dimensiunii fisierelor jocului si timpi de incarcare mai rapizi, de asemenea. in plus, dezvoltatorii au imbunatatit si texturile, iluminarea, umbrele, distanta de tragere si filtrarea anizotropica. in plus, modul Ray Tracing ajuta si el la imbunatatirea umbrelor de contact.

in ceea ce priveste performanta, scaderile de framerate au scazut semnificativ pe variantele PS5 si PS4 Pro. Cu toate acestea, versiunea PS4 inca sufera de scaderi in timpul anumitor scenarii.

De asemenea, versiunea PS5 foloseste destul de bine declansatoarele adaptive ale Dualsense, feedback-ul haptic fiind acum personalizat in functie de activitatea din joc.

in cele din urma, dupa aproape un an si jumatate de batai de cap pentru dezvoltatori, CD Projekt RED a dezvoltat in sfarsit un patch care ar trebui sa readuca jocul pe drumul cel bun si va fi interesant de vazut cum va reactiona comunitatea la toate schimbarile aduse vizualului si performantelor din Cyberpunk 2077 in urma patch-ului 1.5.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.