Cerintele minime de sistem pentru PC pentru Elden Ring au fost dezvaluite; va folosi DX12
|

Cerintele minime de sistem pentru PC pentru Elden Ring au fost dezvaluite; va folosi DX12

Dezvoltatorul Elden Ring, FromSoftware si editorul sau, Bandai Namco, au actualizat in sfarsit pagina Steam a jocului pentru a include cerintele minime de sistem pentru PC.

Informatiile dezvaluie faptul ca Elden Ring va suporta DirectX 12 ca API de baza, spre deosebire de Sekiro: Shadows Die Twice care suporta doar DirectX11.

Serviciile Dark Souls Online vor fi restabilite pana dupa lansarea lui Elden Ring; Bandai Namco si FromSoftware investigheaza problemele de securitate

CERINtE MINIME PENTRU ELDEN RING:

    • OS: Win10, Win11
    • Procesor: Intel Core i5-8400 sau AMD Ryzen 3 3300X.
    • Memorie: 12 GB RAM
    • Grafica: NVIDIA GeForce GTX 1060, 3 GB sau AMD Radeon RX 580, 4 GB
    • DirectX: versiunea 12
    • Stocare: 60 GB spatiu disponibil

Cerintele inelului Elden Ring in ansamblu sunt cu siguranta mult mai exigente decat in cazul ultimului joc al FromSoftware. De fapt, acestea depasesc chiar si cerintele recomandate pentru Sekiro, cel putin cand vine vorba de GPU si memorie, dupa cum puteti vedea in reimprospatarea de mai jos.

CERINtE RECOMANDATE PENTRU SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE:

    • OS: Windows 7 pe 64 de biti | Windows 8 pe 64 de biti | Windows 10 pe 64 de biti
    • Procesor: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
    • Memorie: 8 GB RAM
    • Grafica: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
    • DirectX: Versiunea 11
    • Retea: Conexiune la internet in banda larga
    • Stocare: 25 GB spatiu disponibil
    • Placa de sunet: Compatibil cu DirectX 11

Cerintele mai mari s-ar putea datora formulei cvasi-inchise a lui Elden Ring, desi este greu de spus, deoarece testul de retea inchisa a fost efectuat doar pe console. in plus, aceste specificatii minime nu iau in considerare optiunile de ray tracing care vor fi adaugate ulterior prin intermediul unui patch.

PC

  • Rezolutie maxima*: Pana la 3840x2160P
  • Framerate: Pana la 60 FPS
  • HDR*: Suporta
  • Raytracing (prin patch): Suportat

PlayStation

PS4
PS4Pro
PS5
Rezolutie maxima*
Pana la 1920x1080P
Pana la 3200x1800PВ№
Pana la 3840x2160P
Rata de cadre
Pana la 30 FPS
Pana la 30 FPS
Pana la 60 FPSВІ
HDR*
Suportat
Raytracing (prin patch)


Suportat

Xbox

X1 (X1S)
X1X
XSS
XSX
Rezolutie maxima*
Pana la 1600x900P
Pana la 3840x2160P
Pana la 2560x1440P
Pana la 3840x2160P
Rata de cadre
Pana la 30 FPS
Pana la 30 FPS
Pana la 60 FPSВІ
Pana la 60 FPSВІ
HDR*
X1 nu este acceptat
Suportat
Raytracing (prin patch)



Suportat

Note

*4K si HDR necesita un televizor sau un afisaj compatibil 4K si HDR compatibil.

В№ cu Checkerboard

ВІ cu modul Performance

  • Modul prioritar de performanta: ajusteaza rezolutia ecranului si echilibrul de sarcina pentru a se apropia de 60 FPS.
  • Modul de prioritate a rezolutiei: functiile de echilibrare a sarcinii la o rezolutie maxima fixa, cu o limita inferioara de 30 FPS.
  • Exista diferente in afisarea ierbii si a altor obiecte de pe sol in functie de consola.

Cand ray tracing-ul va fi in sfarsit adaugat la Elden Ring, ne asteptam ca FromSoftware sa adauge un fel de tehnica de upscaling intre NVIDIA DLSS, AMD FSR si/sau Intel XeSS. Vom raporta, de asemenea, cerintele de sistem recomandate, odata ce acestea vor fi disponibile.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *