CEO-ul EA ar fi spus ca brandul FIFA este un impediment pentru jocurile sale de fotbal

CEO-ul EA ar fi spus ca brandul FIFA este un impediment pentru jocurile sale de fotbal

Dupa ce anul trecut a sugerat oficial ca ar putea sa se desparta de numele FIFA, Andrew Wilson, CEO-ul EA, a spus mai multe despre potentiala despartire in cadrul unei intalniri interne. in comentariile obtinute de Video Games Chronicle, Wilson a spus ca popularelor jocuri de fotbal ale EA le-ar putea fi de fapt mai bine fara parteneriatul pe termen lung cu FIFA.

EA a obtinut licenta pentru numele FIFA timp de aproape 30 de ani si se afla acum la sfarsitul ultimului contract de 10 ani pentru denumirea FIFA, care expira la sfarsitul anului 2022, dupa Cupa Mondiala din Qatar. in timp ce urmatorul joc al EA va fi lansat in continuare probabil sub numele de FIFA 23, orice jocuri ulterioare ar putea fi lansate sub un nume nou, daca EA va alege sa nu reinnoiasca licenta.

Aveti nevoie de un browser cu javascript activat pentru a viziona videoclipurile.

Dimensiune:640 Г— 360480 Г— 270

Doriti sa retinem aceasta setare pentru toate dispozitivele dumneavoastra?

inscrieti-va sau conectati-va acum!

Va rugam sa folositi un browser compatibil cu html5 pentru a viziona videoclipuri.

Acest videoclip are un format de fisier invalid.

Ne pare rau, dar nu puteti accesa acest continut!

Va rugam sa introduceti data nasterii dvs. pentru a vedea acest videoclip

JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900

Facand clic pe „Intra”, sunteti de acord cu regulile GameSpot’s
Termenii de utilizare si
Politica de confidentialitate

intra pe

Acum se joaca: Recenzie video FIFA 22

La sfarsitul anului trecut, EA a declarat ca ar putea decide sa nu mai foloseasca numele FIFA, in timp ce FIFA a anuntat ca va incerca sa puna capat intelegerii exclusive cu EA si ca se va adresa altor companii din domeniul jocurilor de noroc.

„As sustine – si poate ca acest lucru este putin partinitor – ca brandul FIFA are mai multa insemnatate ca joc video decat ca organism de guvernare a fotbalului”, a declarat Wilson pentru personal in comentarii publicate de VGC. „Nu luam acest lucru ca fiind de la sine inteles si incercam sa nu fim aroganti. Am muncit din greu pentru a incerca sa facem FIFA sa inteleaga de ce avem nevoie pentru viitor.”

„Practic, ceea ce primim de la FIFA intr-un an in care nu este vorba de Cupa Mondiala sunt cele patru litere de pe fata cutiei, intr-o lume in care majoritatea oamenilor nici macar nu mai vad cutia, deoarece cumpara jocul in format digital”, a continuat Wilson. „intr-un an de Cupa Mondiala, bineinteles, avem acces la Cupa Mondiala, dar in contextul mai larg al fotbalului mondial pe o baza anuala, Cupa Mondiala este importanta, dar nu este cea mai importanta. Avem alte 300 de licente care ne ofera continutul cu care jucatorii nostri se implica cel mai mult si cel mai profund.”

in timp ce licenta FIFA da in prezent numele jocului de fotbal al EA, celelalte licente mentionate sunt, fara indoiala, mai importante, oferind EA dreptul de a folosi diferiti atleti, echipe, stadioane si ligi care sunt incluse in jocurile sale.

„Pe masura ce am privit spre viitor, dorim sa dezvoltam franciza si, in mod ironic, licenta FIFA a fost de fapt un impediment in acest sens”, a continuat Wilson, enumerand o serie de moduri in care parteneriatul FIFA restrictioneaza ceea ce EA poate pune in jocurile sale de fotbal. El a mentionat ca exista restrictii in ceea ce priveste marcile comerciale care pot fi incluse in joc, deoarece FIFA are un parteneriat in curs de desfasurare cu Adidas si ca parteneriatul restrictioneaza chiar si ce moduri de joc pot fi dezvoltate.

„Jucatorii nostri ne spun ca isi doresc mai multe moduri de joc, lucruri diferite dincolo de 11v11 si diferite tipuri de joc. As putea sa va spun ca a fost o lupta pentru ca FIFA sa recunoasca tipurile de lucruri pe care vrem sa le cream, pentru ca ei spun ca licenta noastra acopera doar anumite categorii.”

Wilson a declarat in cadrul intalnirii ca a comunicat aceste preocupari presedintelui FIFA, Gianni Infantino, dar ca inca nu era increzator ca vor putea ajunge la un nou acord care sa fie avantajos pentru ambele companii. „in mod ironic, daca nu… probabil ca vom genera mai multe venituri, vom avea mai multi fani si vom avea mai multa implicare in timp”, a explicat el.

GameSpot ar putea primi un comision din ofertele de vanzare cu amanuntul.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *