Cea mai recenta versiune Win11 Insider Build optimizeaza jocurile DX10 DX11 in modurile Windowed Borderless Windowed
intr-o noua postare pe blog publicata ieri, Microsoft a dezvaluit ca cea mai recenta versiune Windows 11 Insider Build introduce optimizari pentru jocurile DirectX10 si DirectX11 atunci cand sunt jucate in modurile Windowed sau Borderless Windowed. Acest lucru va permite jocurilor mentionate, mii dintre ele conform Microsoft, sa suporte caracteristici precum Variable Refresh Rate (VRR) si AutoHDR. in plus, latenta va fi mult imbunatatita.
Aceasta noua optimizare se aplica in special jocurilor cu ferestre si cu ferestre fara margini, deoarece atunci cand rulezi in Fullscreen, exista deja o optimizare similara, iar aceasta noua setare ofera o experienta consistenta, indiferent de modul in care rulezi. Nu trebuie sa va faceti griji in ceea ce priveste jocurile DX12, deoarece acestea profita deja de noul mod de prezentare. Mai exact, aceasta optimizare functioneaza prin actualizarea modelului de prezentare traditional folosit de un joc cu unul modern. Daca va intrebati mai multe despre diferitele modele si despre modul in care acestea afecteaza performanta, consultati blogul nostru de dezvoltare aici, care aprofundeaza acest subiect. Mai exact, din punct de vedere tehnic, mutam aplicatiile de la modelul de prezentare legacy blt-model la modelul modern flip-model. Multe jocuri profita deja de modelul flip-model modern, dar aceasta noua optimizare va permite ca mii de jocuri sa beneficieze si ele.
Dar am numit-o o optimizare, deci face mai mult decat sa deblocheze functii de joc stelare. Modelul Flip are ca rezultat, in general, o latenta mai mica. Reducerea latentei inseamna sa transmiti cadrele jocului tau pe ecran cat mai repede posibil.
Apropo, veti avea posibilitatea de a renunta la optimizarile pentru jocurile cu ferestre pentru fiecare aplicatie/joc in parte.
Android 13 va poate permite sa rulati Windows 11
intr-o postare separata pe blog, Microsoft a dezvaluit, de asemenea, ca aplicatia Xbox HDR Game Calibration App va fi disponibila in curand si pe Windows. Aceasta va prezenta aceleasi trei modele de testare, recomandate de HDR Gaming Interest Group pentru o experienta HDR optima:
- Unul pentru a determina cel mai intunecat detaliu vizibil pe care il puteti vedea
- Unul pentru a determina cele mai luminoase detalii vizibile
- si, in cele din urma, unul pentru a determina cat de luminos poate fi ecranul dvs.