Atomic Heart QA #3 RTXGI confirmat

Atomic Heart QA #3 RTXGI confirmat, Multiplayer nu este exclus pentru viitor; Nu vom trece la UE5

inca de la dezvaluirea sa lumii in 2018, Atomic Heart a captivat imediat jucatorii cu grafica sa uimitoare ray traced si atmosfera unica de „BioShock sovietic”. Amplasat intr-o versiune alternativa retro-futurista a URSS din anii 1950, Atomic Heart il are ca protagonist pe agentul KGB Sergey ‘P-3’ Nechaev. P-3 este trimis sa investigheze Facilitatea Nr. 3826, un complex ultrasecret in care cei mai straluciti oameni de stiinta ai URSS au inventat o substanta despre care se spune ca le-ar permite oamenilor sa urce la urmatorul nivel de evolutie. Bineinteles, nu totul decurge conform planurilor, iar P-3 trebuie sa se confrunte cu masini mortale si cu oameni care se comporta ca niste zombi dezlantuiti.

Avand in vedere interesul semnificativ fata de acest joc de tip shooter open world la prima persoana, am contactat dezvoltatorul rus Mundfish pentru a-i lua un interviu de doua ori, in 2019 si in 2020. De fiecare data, am descoperit noi detalii intrigante despre Atomic Heart. Astazi, cu fereastra de lansare confirmata in sfarsit pentru T4 2022, publicam al treilea si probabil ultimul nostru interviu cu dezvoltatorii inainte de lansare.

Atomic Heart prezinta un nou gameplay intens, se va lansa (inclusiv Game Pass) in aceasta vacanta

Printre alte amanunte, cei de la Mundfish ne-au spus ca Atomic Heart va folosi iluminarea globala RTX de la NVIDIA, pe langa reflexiile ray traced, ocluzia ambientala si umbrele anuntate anterior. Pe de alta parte, nu exista planuri de a trece la Unreal Engine 5, spre deosebire de alegerea facuta de GSC Game World cu STALKER 2. Nu in ultimul rand, multiplayer-ul ar putea fi adaugat din nou in joc la un moment dat dupa lansare.

Va reamintim ca Atomic Heart va fi lansat pentru PC (Steam), PS4, PS5, Xbox One si Xbox Series S|X. Acesta va fi inclus cu abonamentul Game Pass din prima zi.

in primul rand, puteti dezvalui suma aproximativa a rundei de finantare Series B si bugetul total folosit pana acum pentru dezvoltarea Atomic Heart?

Din pacate, nu putem dezvalui aceste informatii, dar sprijinul partenerilor nostri a fost o parte integranta in realizarea viziunii noastre pentru joc.

Cele mai asteptate jocuri de tip shooter din 2022 de catre Wccftech – Brand New Worlds

in comunicatul de presa insotitor, ati declarat ca aceasta finantare suplimentara va va permite „sa va indreptati spre lansare mult mai repede”. Ati reusit sa angajati dezvoltatori suplimentari in urma investitiei Tencent?

Da, sprijinul pe care l-am primit ne-a permis sa crestem echipa cu noi expertize care au consolidat dezvoltarea generala. Ne-am permis sa ne marim semnificativ resursele echipei artistice, precum si ale departamentului de cutscenes, pe care l-am intarit cu animatori de inalta clasa. Am facut angajari la nivel global, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara aceasta afacere.

stiu ca initial planuiati sa lansati jocul cu ani in urma. A fost o eroare de calcul din partea dumneavoastra sau amploarea jocului a devenit mult mai mare?

Ne-am gandit la acest lucru, intr-adevar. Am discutat despre asta la un moment dat. Dar, pe masura ce echipa a crescut, impreuna cu ambitiile noastre, ne-am dat seama ca jocul ar trebui sa fie mai complex. Va fi mult mai bine pentru franciza in general; jocul va fi mai interesant ca urmare.

Puteti vorbi putin despre sistemul de abilitati al jocului si despre modul in care vor fi dobandite aceste abilitati?

Sistemul de lupta din joc se bazeaza pe doua maini care lucreaza independent. Puteti lua o arma in mana dreapta – o arma de foc sau o arma de lupta corp la corp. Mana stanga foloseste abilitatile manusilor polimerice, cum ar fi telekinezia, raza de inghet, scutul etc. Combinarea acestor doua mecanici permite o versatilitate tactica care se potriveste stilului tau de joc – poti crea un build care se concentreaza pe atacuri rapide sau pe aparare, de exemplu. Exista, de asemenea, un sistem de modificare bazat pe energie. Vom aborda toate acestea mai in detaliu putin mai tarziu; sunt multe lucruri de spus despre lupta.

Ati mentionat ca vor exista vehicule in Atomic Heart. Puteti impartasi mai multe detalii despre cum vor functiona acestea?

Exista o masina in joc care iti permite sa traversezi lumea mai repede, dar asta e tot. Exista lucruri mult mai interesante in joc!

A fost abandonat definitiv jocul multiplayer sau exista inca o sansa de a-l vedea adaugat dupa lansare?

Nu excludem posibilitatea unui multiplayer in viitor, dar, in acest moment, ne concentram in intregime pe crearea unei experiente narative perfecte pentru un singur jucator.

in mod similar, stim ca ati spus ca unele lucruri au trebuit sa fie taiate din jocul final. Ar putea fi adaugate aceste caracteristici si continuturi dupa lansare prin intermediul unor DLC-uri sau expansiuni?

Avem planuri pentru DLC-uri post-lansare pe care le vom anunta mai tarziu. Am taiat o multime de lucruri din joc si a fost bine pentru produs si pentru echipa, deoarece ne-am concentrat pe lucrurile cele mai importante. Am taiat lucruri care nu erau esentiale pentru experienta, dar care ar putea servi ca un bun adaos dupa lansare.

Ati luat in considerare posibilitatea de a trece la Unreal Engine 5? stim ca GSC o face pentru STALKER 2, de exemplu.

Echipa noastra tehnica a evaluat toate posibilitatile, dar scopul final si obiectivul principal aici este de a livra un produs optimizat, asa ca, deocamdata, ramanem pe UE4 si asteptam cu nerabdare lansarea globala a UE5. Trecerea la UE5 in mijlocul dezvoltarii poate duce la diverse probleme tehnice, iar noi nu vrem sa riscam pentru moment, deoarece jocul se afla deja in faza finala de dezvoltare.

Vor exista moduri diferite pentru Atomic Heart pe console, de la performanta la calitate? Consola next-gen va include suport pentru ray tracing si, daca da, cum se va compara cu ray tracing-ul de pe PC?

Vom aborda detaliile tehnice si grafice ceva mai tarziu, dar planuim sa profitam la maximum de cele mai noi echipamente hardware.

in acest sens, NVIDIA a anuntat anterior reflexii ray traced, ocluzie ambientala si umbre pentru Atomic Heart. Totusi, asta a fost acum mai bine de trei ani. S-a schimbat ceva de atunci? Ati adaugat iluminarea globala ray traced?

Da, folosim RTX GI in unele locuri din joc, acolo unde este cel mai bine justificat, si ne place foarte mult ceea ce aduce jocului.

stim ca NVIDIA DLSS va fi acceptat. Cum ramane insa cu AMD FSR si Intel XeSS? Ati lua in considerare posibilitatea de a le adauga si pe acestea?

Suntem mereu deschisi la noi tehnologii si interesati sa oferim o calitate maxima a jocului pentru toti jucatorii, indiferent de platforma. Dar fiecare tehnologie necesita timp pentru implementare si testare pentru jocuri atat de mari. Asa ca este greu de spus in acest moment ce tehnologie exacta va fi disponibila la lansare. Toate tehnologiile suportate vor fi anuntate mai aproape de lansare.

Mai este ceva ce ati dori sa impartasiti despre Atomic Heart?

Suntem foarte nerabdatori sa descoperim mai multe detalii despre joc si va multumim pentru sprijinul dumneavoastra!

Va multumim pentru timpul acordat.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.