Artistul principal din Starfield spune ca estetica generala a jocurilor este NASA-Punk
Artistul principal al Starfield, Istvan Pely, a dezvaluit ca estetica generala a viitorului RPG spatial de la Bethesda este „NASA-Punk”.
Pely si animatorul principal Rick Vicens au vorbit cu Xbox Wire si au discutat despre cum acest termen a capatat cu adevarat o viata proprie si a ajutat la modelarea a ceea ce este Starfield astazi.
Priviti-l pe artistul Mike Butkus cum creeaza incredibila arta A Journey Through Space pentru Starfield. pic.twitter.com/mPAnQmNVVwk
„La inceputul acestui proiect, cand incercam sa stabilim estetica generala a acestui joc, am cam inventat termenul „NASA-Punk” pentru a descrie un univers SF putin mai ancorat in pamant si mai usor de relationat”, spune Pely. „Am vrut o abordare foarte realista. Poti sa tragi o linie de la tehnologia spatiala din zilele noastre si sa extrapolezi de acolo in viitor, astfel incat sa fie credibil si relatabil.”
„Ceea ce este cu adevarat interesant este cat de mult ne-am atasat cu totii de acest concept”, a adaugat Vicens. „Cand ai spus NASA-Punk, echipa Art a putut lua instantaneu aceste doua cuvinte si sa le faca sa functioneze. A fost doar termenul perfect pentru directia noastra artistica si pentru a-i mentine pe toti in acelasi flux si pentru a lucra cu un stil coerent. Pentru mine, pur si simplu a fost un declic. La inceputul proiectului, cred ca acest termen a fost esential pentru noi.”
Aceasta discutie despre „NASA-punk” a facut parte dintr-un articol care a anuntat un concurs exclusiv de arta semnata de Starfield, care va oferi membrilor Constellation sansa de a castiga o imprimare exclusiva de inalta calitate semnata de artistul Mike Butkus si de directorul de joc Todd Howard.
intr-un jurnal anterior al dezvoltatorului Starfield, directorul artistic Matt Carofano a vorbit despre cum Starfield este „un joc mai ancorat in pamant si un cadru ancorat in pamant despre explorari”. Acum, avem un termen care sa insoteasca aceasta filozofie.
Starfield urmeaza sa fie lansat pe 11 noiembrie 2022. Pentru mai multe informatii, aflati ce ar putea contine editia de colectie a jocului si de ce a spus Howard ca realizarea lui Starfield a fost acum sau niciodata.
Aveti un pont pentru noi? Vrei sa discutam despre o posibila poveste? Va rugam sa trimiteti un e-mail la [email protected].