Adaptarea filmului BioShock este in lucru la Netflix

Adaptarea filmului BioShock este in lucru la Netflix

Ieri, Netflix a anuntat ca a incheiat un parteneriat cu Take-Two Interactive si 2K pentru a crea o adaptare cinematografica a jocului BioShock. Nu au fost impartasite detalii specifice in acest moment, in afara de faptul ca Vertigo Entertainment (care lucreaza, de asemenea, la un film Minecraft) il va produce.

Presedintele si directorul executiv al Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, a impartasit urmatoarea declaratie despre viitoarea adaptare cinematografica a filmului BioShock:

Noul joc al lui Ken Levine va fi anuntat mai aproape de lansare: „Oamenii vor fi surprinsi, dar nu vor fi surprinsi”

Netflix se numara printre cei mai buni si mai avangardisti creatori de povesti din tot ceea ce inseamna divertisment in prezent. Suntem incantati ca ne impartasesc viziunea si angajamentul fata de franciza BioShock, care este iubita de milioane de fani din intreaga lume. Studioul Cloud Chamber de la 2K se afla in plina dezvoltare activa a urmatoarei iteratii a seriei si, impreuna cu parteneriatul nostru cu Netflix, ramanem extrem de increzatori ca BioShock va continua sa captiveze si sa implice publicul ca niciodata pana acum.

Oricum, aceasta nu va fi prima incercare de adaptare cinematografica a lui BioShock. La doar cateva luni de la debutul jocului original, Take-Two a anuntat un parteneriat cu Universal Studios pentru realizarea filmului, in cadrul caruia Gore Verbinski (The Ring, The Pirates of the Caribbean, The Lone Ranger, A Cure for Wellness) va regiza proiectul pe baza unui scenariu scris de John Logan (The Gladiator, The Last Samurai, Sweeney Todd, Skyfall). Cu toate acestea, proiectul a fost anulat cu doar cateva saptamani inainte ca filmarile sa inceapa. Verbinski insusi a dezvaluit motivul:

Am vrut sa ramana un film pentru adulti. Am simtit ca asa ar fi potrivit, iar filmul este unul scump. Este o lume uriasa pe care o cream si nu este o lume in care putem pur si simplu sa mergem in locatii pentru a filma. [Pentru] A Cure For Wellness, am reusit sa folosim cu adevarat o varietate de locatii pentru a crea lumea. Bioshock nu ar functiona asa; am construi un intreg univers subteran. Deci cred ca [din cauza] combinatiei dintre pret si rating, Universal nu s-a simtit confortabil in cele din urma.

Se pare ca este inca la inceput pentru proiectul Netflix, dar ramaneti pe Wccftech pentru a fi la curent cu toate zvonurile si stirile din timpul dezvoltarii sale.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *