Aceasta mare actualizare a dificultatii Metroid Dread este live, iata notele de patch-uri
Rookie si Dread
The Metroid Dread difficulty update este aici, abordand unele critici pentru joc din toate partile spectrului.
Anuntata in timpul Nintendo Direct, noua actualizare (2.0!) a aparut, iar notele complete ale patch-ului sunt disponibile. Se pare ca exista cateva lucruri in plus dincolo de cele doua moduri, asa ca haideti sa sapam rapid in ele.
Cea mai importanta/plein de functii este Rookie Mode, care este descris ca fiind un „mod potrivit pentru noii jucatori”. Obiectele se vindeca mai mult, sefii provoaca mai putine daune, sefii sunt mai usor de luptat in general, primiti mai multe rachete pentru inceput, iar contracararea sefilor (melee) este mai simpla. O mare parte din mod este reglat spre luptele cu sefii, de fapt! Dar vindecarea si numarul de rachete vor ajuta in general.
Dread Mode este un mod de moarte „one-hit” (din orice sursa de daune) si poate fi deblocat doar dupa ce ati trecut de hard: asa ca nu va asteptati sa il jucati imediat. Ambele dificultati pot fi alese de pe ecranul noului joc.
Dincolo de asta, veti obtine mai multe informatii/statistici dupa ce terminati jocul, cu mentiunea ca trebuie sa incepeti un joc nou dupa actualizare pentru a le vedea. Cu alte cuvinte, daca aveti o salvare la ultimul sef, apoi il terminati, nu veti obtine noile statistici. De asemenea, au fost rezolvate mai multe bug-uri.
Este un „2.0” pe cinste!
Note de actualizare a patch-urilor de dificultate Metroid Dread:
Ver. 2.0.0.0 (Lansat la 9 februarie 2022)
Dificultati noi disponibile
- „ROOKIE MODE” a fost adaugat la joc. Acesta este un mod potrivit pentru jucatorii noi, cu urmatoarele ajustari:
- Obiectele scapate de la inamici se refac acum in cantitati mai mari atunci cand sunt culese.
- Daunele primite de la atacurile sefilor au fost reduse.
- Proiectilele distructibile ale sefilor au fost facute mai usor de spart decat de obicei (cu exceptia unor atacuri).
- A crescut numarul de rachete disponibile la inceputul jocului.
- A facut ca numaratorile de finisare la infrangerea unor Bosses sa fie mai usor de executat.
- Selectata atunci cand incepeti un joc nou si alegeti „SELECT DIFFICULTY”.
- „DREAD MODE” a fost adaugat la joc. Acesta este un mod de dificultate extrem de ridicata, in care orice paguba primita de la inamici sau capcane va duce la un Game Over instantaneu.
- Poate fi selectat dupa ce ati eliminat MODUL DUR, cand incepeti un joc nou si alegeti „SELECT DIFFICULTY”.
Detalii noi adaugate la ecranul de rezultate
- Mai multe detalii noi au fost adaugate la ecranul de rezultate care apare dupa stergerea jocului. Aceste noi detalii nu vor aparea, totusi, pentru fisierele de joc care au fost incepute inainte de actualizarea jocului.
Corectii generale
- S-a rezolvat o problema in care Samus alunecand pe o suprafata si atingand un inamic inghetat forta inchiderea jocului, dupa ce aparea mesajul „Software-ul a fost inchis deoarece a aparut o eroare”.
- Efectuate alte cateva corecturi pentru a imbunatati jucabilitatea si placerea jocului.
Actualizare demo
Urmatoarele actualizari la „Metroid Dread DEMO” sunt, de asemenea, disponibile acum (Ver. 2.0.0).
- Scara zonei jucabile a fost extinsa, lupta cu seful Corpius fiind acum disponibila.
- A fost adaugat „ROOKIE MODE”, un mod adaptat pentru jucatorii noi, in care obiectele scapate de la inamici se refac acum intr-o cantitate mai mare, iar puterea de atac a sefilor a fost redusa.
- Au fost adaugate optiunile „SELECT DIFFICULTY” la inceperea demo-ului.
Chris Carter
Reviews Director, Co-EIC – Chris se bucura cu aviditate de Destructoid inca din 2008. in cele din urma a decis sa faca pasul urmator, sa-si faca un cont si sa inceapa sa scrie pe blog in ianuarie 2009. Acum, el este staff!