85% dintre jucatorii Apex Legends au raspuns mai bine la feedback-ul direct decat la interdictiile directe

85% dintre jucatorii Apex Legends au raspuns mai bine la feedback-ul direct decat la interdictiile directe

Directorul operational al EA, Laura Miele, spune ca este de datoria industriei jocurilor sa construiasca o comunitate online mai buna si cum ca nu este o provocare atat de dificila pe cat s-ar astepta.

in cadrul summitului anual DICE, Miele a tinut un discurs care a acoperit o serie de subiecte, de la metavers la starea industriei. Un element pe care Miele l-a atins a fost modul in care industria jocurilor este pozitionata in mod unic pentru a imbunatati toate diferitele metaversuri si retele sociale in plina dezvoltare aflate in prezent in lucru.

Miele citeaza munca depusa de EA cu jocuri precum Apex Legends si modul in care comunitatea s-a imbunatatit fara interdictii sau alte masuri punitive. „85% dintre jucatorii care au primit feedback despre comportamentul lor in cadrul Cartei Jocului Pozitiv si-au schimbat comportamentul. Nu a fost nevoie sa ii interzicem”.

Potrivit lui Miele, EA a reusit sa isi imbunatateasca comunitatea Apex Legends prin trimiterea unui e-mail direct si personal, in locul unei interdictii totale, iar acest lucru a dus la schimbari pozitive.

Statistica Apex Legends este un exemplu oferit de Miele care arata cum industria jocurilor poate face ordine in metavers. „Avem nevoie de o ordine mondiala”, spune Milea, „si nicio industrie nu o poate face mai bine decat a noastra”.

Un alt instrument pozitiv al comunitatii pe care Miele il citeaza este sistemul ping din Apex Legends, care le poate permite jucatorilor sa comunice non-verbal online cu necunoscutii. Acest sistem ping a fost unul dintre brevetele pe care EA le-a deschis pentru a permite altor dezvoltatori sa le foloseasca fara drepturi de autor. „Putem indrazni sa facem mai bine. Ingeniozitatea dezvoltatorilor de jocuri poate avea un impact semnificativ asupra crearii unor comunitati mai sigure”, spune Miele.

Discursul complet al lui Miele a abordat o gama larga de subiecte si a dat startul primului Summit DICE in persoana din 2020. in ultimii doi ani, am asistat la ascensiunea unor concepte precum metaversul, in timp ce industria a fost zguduita de un scandal de discriminare sexuala la companii precum Activision Blizzard.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *