1994 Sandcastle previzualizare Sandcastle Impresii de constructie – Entertainment Focus
in weekend am avut acces la un preview build al lui Daymare: 1994 Sandcastle. Build-ul continea in jur de treizeci de minute de gameplay si pare a fi partea de tutorial a ceea ce va fi jocul finit. Avand in vedere ca este o versiune de previzualizare, nu se va acorda niciun punctaj si acestea vor fi pur si simplu impresiile mele din timpul pe care l-am petrecut cu jocul.
in primul rand este modul in care arata. Inspirat in mod clar de resident evil, mediile sunt potrivite cu un aspect obisnuit. Prin asta vreau sa spun ca sunt normale, ceea ce le face cu atat mai infioratoare atunci cand li se aplica iluminarea in stil horror. Din punct de vedere grafic, jocul arata deja bine slefuit si lucrurile se vor imbunatati pe masura ce jocul se apropie de lansare.
Urmariti trailerul demo mai jos:
Sunetul joaca, de asemenea, un rol vital in jocurile de groaza, iar Daymare: 1994 Sandcastle indeplineste toate conditiile si aici. Poti sa petreci ani intregi plimbandu-te fara aproape niciun zgomot de fond, apoi, dintr-o data, vei avea parte de un val de muzica pentru a creste tensiunea. De cele mai multe ori nu se intampla de fapt nimic, dar peisajele sonore oferite se asigura ca atunci cand se intampla ceva esti tensionat corespunzator.
Publicitate. Derulati pentru a continua sa cititi.
Din punct de vedere al gameplay-ului, jocul pare un pic cam greoi. Asa cum era de asteptat, personajul tau nu se misca foarte repede, iar inamicii te pot depasi cu usurinta. stiu ca aceasta este o caracteristica deliberata a jocului, dar cand adaugi controale greoaie poate fi foarte frustrant. Cea mai mare problema a mea cu comenzile (jucam cu mouse-ul si tastatura) este atunci cand incerci sa folosesti mecanismul de inghet.
Aceasta mecanica va permite sa inghetati inamicii si apoi fie sa efectuati o miscare de finisare, fie sa trageti un glont de inghet. Am gasit combinatia de taste necesara pentru a realiza acest lucru putin confuza si deseori o dadeam in bara. Acest lucru ar putea fi cauzat de faptul ca este un sistem nou pentru mine si poate ca, cu mai mult timp, as putea sa mi-l introduc in memoria musculara.
Vedeti jocul meu in videoclipul de mai jos:
Constructia ofera, de asemenea, un gust al tipurilor de puzzle-uri la care ne putem astepta si, daca sunt sincer, nu m-au umplut de incredere. Un puzzle este in mod clar conceput pentru a te obisnui sa folosesti mecanismul de inghet si nu am nimic impotriva. Celalalt iti cere sa repari trei lifturi de marfa diferite si iti cere sa traversezi o buna parte din mediul inconjurator pentru a face acest lucru. Aceasta reparare a lifturilor pur si simplu mi s-a parut ceva conceput pentru a ocupa timp.
Exista doua tipuri diferite de inamici pe ecran aici. Sunt ambele tipuri de zombi, dar actioneaza diferit unul fata de celalalt. As descrie un tip si pur si simplu furaje, dar pot face pagube serioase daca pun mana pe tine. Cel de-al doilea tip este mult mai agil si se eschiveaza din belsug in timp ce se apropie de tine. Ambele tipuri de inamici s-au dovedit a fi greu de doborat si, in plus, trebuie sa folosesti mecanismul de inghet mentionat mai sus pentru a-i ucide cum trebuie, altfel isi pot transfera energia catre orice zombi ramasi, facandu-i si mai duri. Lupta este cu siguranta o provocare aici si este si mai dificila din cauza rezervei reduse de munitie.
Publicitate. Derulati pentru a continua sa cititi.
in general, as spune ca jocul se contureaza destul de bine si cu siguranta este unul pe care il voi urmari cu atentie. Dupa cum am mentionat mai devreme, se simte ca aceasta pare ca va fi doar partea de tutorial a jocului finit si sunt curios sa vad cum se va desfasura restul jocului.
Daymare: 1994 Sandcastle este disponibil in lista de dorinte acum pe Steam
Un demo este, de asemenea, listat cu o data de lansare de 21 februarie.
Daymare: 1994 Sandcastle va fi lansat candva mai tarziu in 2022.
Publicitate. Derulati pentru a continua lectura.